1. leht 1-st

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 7:49
Postitas ivomets
Leidsin suurepärases korras klassiku!
1991 aasta vist?
Mõned ajakohased vead vaid.
Pimedas ostsin, proovisõidu tegi eelmine omanik Tartust Viljandisse kuhu ma konnaga järele läksin.


Pilt



Kas pole uhke? ON!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 9:29
Postitas Trooja
Otse pildina pole võimalik Googlest. ( netis leiduva info põhjal )

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 10:15
Postitas Aixx
:gun:



Lisatud failid

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 10:23
Postitas ivomets
Kui te ei tea mis on klaasikalise saabi juures kõige olulisem, siis see on turbo! Juba remondin: panin wastergate varda turbo külge ja splindi ka ette!:drive:


edit:
hea kui keegi pole kallal käinud spetsidest, siis saab asja nobedalt korda!

Veel läksid vahetusse vaakumvoolikud ja katkine Bow-klapp! seda oleks mul tegelikult uut vaja. Nüüd juba ka rõhku puhub!!!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 11:15
Postitas arvo92
Vägev. Olen nõus, et kõrvits peab ikka klassikul kapoti all leiduma. Siis jaksab lumes sumbata.

Kas sa hiivasid selle auto24 keskkonnas üleval olnud punase junni är?

Kas suurepärases korras tähendab, et sul jääb keevitus sel korral sisse lülitamata?

Jõudu

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 10, 2016 11:18
Postitas ivomets
Jah, selle punase tartust ostsin ära!
Mõtlemata!

keevitada ikka tuleb aga nii näpu otsast!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: K Nov 16, 2016 15:43
Postitas ivomets
Uskuge või mitte ma leidsin vabamüügilt superaero 16" veljed!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: K Nov 16, 2016 17:03
Postitas ivomets
https://lh3.googleusercontent.com/F6zmtCUmvYcXHlxjdso2n_8DwEvwl-VhE2PYexh6sv8WpXzwtztUVEq327Pi2m4lZBItsl8gPM_Xc8IkYn6OCD1-VOTgU_wPQsKbtqfNkYkwh7qaQYVu3g-kj7JHPlBv8kY5opMFHF3i5BcY7osbmowO_sQaJbxw968O5Xfi4GeHSx64KbWPbml5Pc7dhKp-MMdLLz5WLw2Sc2lA-pbXtv2pwVOg4tn0f9L7OnZr_yb9LThJ-V1YFq9gOFRjOG743QnNMCznA0X6Jw1Q2UgakqbF2d2Mh9RmkSWenMJNKXUTo88kevfTQUKNiMkMrdGKgYIk4A_imme-yNTduizn3Q57PqXq2jE2G_FexKYVffAaksQKdG5UOqtzU_jZZ5n4HFF5sf9STgjpx3Puv4BypM5vlIz3UQIG7ztLYinksIASGQzh6LwF2xYOwMKtdh8ncF3QDCmhKVC9N1LNbcFa18u1tYXQftvKp5WXF7D8C87veNRX7clUoj4Yd8S1ALdxJa5PDPdKiPdFgt4rRTr8uTfZtHFq91nS5MZ-nkBtWKUlaHCN3plBcc6xwnNWdgh3dy-6wBxfr3cUormF_IcnsU50Za6jLQ9jxhFRSAz_biWvNahd=w550-h366-no

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: T Nov 22, 2016 19:20
Postitas ivomets
Nüüd ka mõned päevad auto all olnud. Tegemist on üllatavalt heas olukorras kerega! vaid tavalised nurgad on mädad ja isegi mitte kõik! igaljuhul mõnusat keevitamist sai natuke tehtud ja tagumine ots on OK!.
Lisaks said vahetatud stabika kõik puksid, tegelikud välimisi uusi ei pannud, sest ka uued loksusid juba- varras lihtsalt kulunud. tegin vanadesse puksidesse vasktorust puksid sisse ja siis kõvasti varda otsa! Nüüd on hea!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Nov 24, 2016 23:32
Postitas ivomets
Nüüd sai siis pea paagitäiega natukene vabamalt ka ringi kimatud ja keskmiseks tuli 11,8 l/100 km. Samas suuri kiirusi( üle 110 )oli vaid mõne üksiku möödasõidu puhul ja pool umbes linnas ka.

Aga ikka mõnus on kui 85 ga sõitvast essõitjast tahad mööda kimada, siis tald põhja, vahetab kolmandalt teise peale ja läheb, nii et kogu seda momenti on kogu kehaga tunda!!!:thumb:

Üks video kaifist sõidust!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: L Dets 03, 2016 17:12
Postitas ivomets
Taas mõned päevad auto all olnud. Päevake veel ja siis saab esime otsa kah keevitatud.
Taas kehtib vanasõna, kui paistab, et roostes natuke, siis normaalselt tegemist vaja.
Tegelikult ikka väga uhke kere! Mitmed korrad pasku masitiksiga kaetud.
ega seal midagi erilist teha ka ei olnud kui õõtsa tunnelitest natuke ja poritiiva esimesed tagumised ääred natuke!

Ka superaero veljed on liivapritsist läbi käinud ja veidi pahteldatud. Kuna ise velgi värvida ei julge ja ei oska, siis pea maalri juurde. ja ei mingit pulbervärvi! mott!

Lisaks peaks ühed tavalised 16" aero veljed tehema kenaks.
kuna pilte kuskile laadida ei oska, siis lihtsalt lugu. Kes tahab n'äha, tuleb vaatab!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: L Dets 03, 2016 19:40
Postitas Pootsman
Kes tahab n'äha, tuleb vaatab!



:) Sõitsin mööda aga ei julgenud segama tulla, esiotsa all sa toimetasid tõesti.

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: L Dets 03, 2016 21:09
Postitas denczik
ivomets, ära jäta võimalust kasutamata! lisa ikka paar pilti :)

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: L Dets 03, 2016 22:54
Postitas saabu14jr

Taas kehtib vanasõna, kui paistab, et roostes natuke, siis normaalselt tegemist vaja.



Enda klassikul sama teema, tundus nagu paar väikest auku, lõppes taga koobaste taastamisega(Või noh, kestab veel)

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: P Dets 04, 2016 17:36
Postitas ivomets

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: N Jaan 05, 2017 10:05
Postitas ivomets
Väljas -13 ja see on paras aeg kui termostaat ära vahetada. Samuti paisupaagi kork.

Aga paganama mõnus on klassikuga sõita! Hea väike auto, soojeneb kiiresti, ka siis kui termostaat pekkis on ja istmesoojendus tagumikku kütab!!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: T Mai 02, 2017 22:11
Postitas ivomets
No nii! Nüüd peale mitut kuud sai lõpuks saabiga kah tegelema hakata.
Kuna mulle meeldib ikka hirmsasti värvimistöid teha ja seejuures õppida, siis nüüd sai proovida värvi hajutamist. tulemust veel ei tea , sest värv veel kuivab.
Mõned päevad veel, siis saab masina kokku panna ja pastaga üle käia ja siis peaks olema kena!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: E Mai 08, 2017 8:16
Postitas ivomets
Auto on peaaegu valmis!
2 päevaga sai maha kimatud täpselt 600 km. Ja see sõidurõõm 3 käigulise atm käigukastiga on ikka ulme! 80 pealt kickdownib kolmandalt teise peale ja siis läheb!!! palju läheb ei tea aga ohtklikuks läheb küll!

Põhiliselt maantee otsad, kiirusega ca 110 km /h. ja keskmine kütusekulu täpselt 10,0 l/100 km. peale.

Piltimage hosting 10mb limit

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: E Mai 08, 2017 8:27
Postitas arvo92
Palju sa siis lõpuks värvisid ja hajutasid? Foto pealt ma aru ei saa. Tulemus tuli hea?

Palju see 3 käiguline kast pöördeid hoiab, kui 90 sees või 110? Kas käigud väga pikad, et 3 käiguga hakkama saab?
Oma ng900 puhul olen aru saanud, et 1. käik ongi nullist 30-ni, enne pole mõtet käiku vahetada. 2. käik 30-70km (vajadusel ka oluliselt rohkem), ja siis 3., millega võib ei tea kuhu välja lükata. Et ega kiirendades rohkem käike vaja polegi.

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: E Mai 08, 2017 8:40
Postitas ivomets
Aga sa tule ja vaata, siis näed ja räägin ja näitan. piltidelt niikuinii aru ei saa.
2 meetri kauguselt ka mitte . Igaljuhul teinegi kord võiks hajutamist proovida.

3 käik, kiirus 108 kanti on pöördeid ca 3200.
kui aus olla, ega siis ma neid ei vaata, atm kast ongi selleks, et ta ise teeb, mis peab!

Saab 900 16 V Turbo atm 1990 , Ivomets

Postitatud: E Mai 08, 2017 9:48
Postitas arvo92
Ammu soolas, et pean sulle külla tulema. Sul liiga palju huvitavat tehnikat ja tegemisi.
Kui sinnakanti satun, võtan kõne peale. Suvel Pärnumaa ju magnet, mis lähemaid ja kaugemaid külalisi ligi tõmbab.