2. leht 2-st

Re: Saab 900i 1985, Hemi

Postitatud: E Veebr 12, 2018 22:46
Postitas Hemi
Assa nuga. Pole enne normaalsesse hinnaklassi kuuluvat näinud. Ütleme nii, et peab tõsiselt arvesse võtma :D

Re: Saab 900i 1985, Hemi

Postitatud: T Veebr 13, 2018 8:47
Postitas Cyber
Krt, üks neist tundub suurem, kui originaal. Kuigi ma olen näinud tervet sellist laia tiivaga bodykitti kunagi... tootja nimi ei tule meelde ainult... S tähega algas.. Teisest ei saa üldse aru..:( viimistlemata ja mõõtkava puudub.

https://www.ebay.ie/itm/SAAB-900-BOOT-S ... Swt0tZeIMn see on odavam..:)

Re: Saab 900i 1985, Hemi

Postitatud: T Veebr 13, 2018 10:53
Postitas Andreas187
See suurem on Schussler versioon. Ja miskipärast maksab sellel eesti saidil vähem kui tavaline vaalasaba. Ainuke probleem nende soodsate koopiatega on see, et neid võib olla keeruline paigaldada/istuma saada ja neid on võimatu kvaliteetselt värvida. Kui need pärast värvimist soojas kambris kõverakse ei tõmba, siis aasta jooksul tekivad värvi sisse praod, mullid jms.
Veidi rohkem kui aasta tagasi ostsin endale laiad koopakaared. Üks maaler põhimõtteliselt keeldus nende värvimisest. Teine värvis ära aga eelpool mainitud tulemus on nüüd käes ja ilmselt lähen seda teed, et teen need ise järgi kasutades kvaliteetsemaid materjale.

Re: Saab 900i 1985, Hemi

Postitatud: L Apr 28, 2018 19:30
Postitas Hemi
Kevad on kohale jõudnud, ehk on aeg seda kuulutama hakata. Alla said suve pastlad ja kapoti alla tutikas boschi aku.

Talvel hakkas sunburst velgedelt värv kooruma. Nüüd, kui kevadvaheaeg leidus lõpuks piisavalt palju aega, et nad tõsisemalt ette võtta. Pärast poolt nädalat nühkimist ja nühkimist ja vahepeal värvimist ja siis veel nühkimist, on tulemus rahuldav:
IMG_20180428_190017.jpg
IMG_20180428_190017.jpg (266.45 KiB) Vaadatud 329 korda
IMG_20180428_190115.jpg
IMG_20180428_190115.jpg (312.23 KiB) Vaadatud 329 korda

Re: Saab 900i 1985, Hemi

Postitatud: L Juun 16, 2018 1:17
Postitas Hemi
Nii, hooaeg on alanud ja kohe häda kaelas.
Saaga algas omapärase tujutsemisega, nimelt olid klassikule vastumeelt vasak kurvid. Igas vasak kurvis suri mootor välja, ringteed olid oi kui lõbusad katsumused.
Kütusepaaki lahates selgus, et kütuse tagasivoolu voolik peaks minema nö. etteande paaki. Sinna ta igatahes ei läinud, vaid tilpnes paagis niisama. Õigesse kohta tagasi panduna, olid vasakkurvid taas sõbrad, ja Raplas viis ummikut vähem.
Kuid ega elu nii lihtne ka olla saa. Läks üks ilus ja vägagi rõõmus nädal mööda ja jälle jama majas. Nüüd jõnksutas ka niisama. Tänud Trionicule, kelle teravad meeled selgitasid murekohaks etteande pumba, ehk ühe kahest kütusepumbast :shock: . Huvitav, kas seda süsteemi disaininud tegelased olid toona bensu aurudest sama pilves, kui mina praegu...

Peale pumba vahetust tundub elu taas lill olevat, jääb vaid Saabijumalatele palvetada, et nii ka jääks.