Saab 900GL 5d 1984, aatom
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kolmanda ukse keevitus ka lõpetatud. Pagan kui raske on keset ust olevat auku lappida. Lõikad täpse tüki välja, keevitad ettevaatlikult (vahet polnud, kas TIG või MIG) lühikeste juppidena, kohe maha jahutades, nii et taga läheduses olev pigimatt vaid kergelt läks vedelaks, aga ikkagi tõmbas pleki ära . Isegi horisontaalne ukse rant läks kõveraks. Andis tagasi taguda, saad enam-vähem ja siis kukub plinkima sissepoole - väljapoole muhk ... Aga kuidagi sain hakkama, pahteldada omajagu tahab ka veel. Hetkel kõik uksed lihtsalt keevitan ära, epokrundin ja seespoolt lisaks värvin, pahtelduse ja päris ilusaks tegemise jätan hilisemaks. Neljas e. juhiuks ka laual, seal peegli kohal omajagu tegemist. Isegi ukse sees klaasiraam pisut ära mädanenud. Seda päris niru teha, tundub kinni keevitatud ukse külge.
.
.
Mulle tundubki, et sellepärast tihti keevitatakse selliseid kohti mõne punktiga, mitte pidevalt täis. Et see on jah kerge tulema, et suur plekipind läheb lainesse. Kunagi keevitasin tonnise esitiivakaared nii ära, et punkt ja kohe külma peale - aga seal ikkagi ei läinud midaig lainesse, eks see kaarekuju struktuurse tugevusega ka aitab.
Imetlusväärne, et viitsid selliseid uksi parandada. Mul kunagi 90 peale õnnestus saada uste alumiste äärte remontplekid, see tegi elu ikka väga mugavaks ja paari õhtuga olid uksed remonditud. Sul ikka korralik maraton. Aga mis peamine - plekitöö oskused paranevad!
Minu kandis maal elas vene ajal üks legendaarne plekksepp. Ta olevat ostnud totaalselt läbiroostetanud põhja ja karpidega sigulli õhtul ja peale kolhoosipäeva lõppu olevat siirdunud sellega oma garaaži ning hommikul sõitis sellesama siksiga tööle ning kõik plekid olid uued vormitud ja külge keevitatud. Kui keegi siis küsis talt, et kuidas sul see plekitöö nii hästi edeneb, vastas ta - "Ma olen inimesegi valmis teinud ja vaata, millise kehva riistaga. Plekitöö jaoks on mul head riistad"
Imetlusväärne, et viitsid selliseid uksi parandada. Mul kunagi 90 peale õnnestus saada uste alumiste äärte remontplekid, see tegi elu ikka väga mugavaks ja paari õhtuga olid uksed remonditud. Sul ikka korralik maraton. Aga mis peamine - plekitöö oskused paranevad!
Minu kandis maal elas vene ajal üks legendaarne plekksepp. Ta olevat ostnud totaalselt läbiroostetanud põhja ja karpidega sigulli õhtul ja peale kolhoosipäeva lõppu olevat siirdunud sellega oma garaaži ning hommikul sõitis sellesama siksiga tööle ning kõik plekid olid uued vormitud ja külge keevitatud. Kui keegi siis küsis talt, et kuidas sul see plekitöö nii hästi edeneb, vastas ta - "Ma olen inimesegi valmis teinud ja vaata, millise kehva riistaga. Plekitöö jaoks on mul head riistad"
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Nu alternatiivi pole, kupeele (e. 2 ukselisele) veel ukse remontplekke leiaks. Kui oleks, siis jääks ikka pikk sirge keevitus, lihtne lainesse ajada. Ja lahtilõikamisel mine tea, mis pinged vallanduvad ja kuju muutub.
Juhiukse tegin päris täitsa tühjaks, sest üleval klaasi ümbrisraam, seal ka ussitab mastiksi all. Klaasi äravõtmine oli pisut nuputamist, tuli kogu lingimehanism + ühelt poolt klaasi raam eemaldada ja 90 kraadi keerates ta välja tuli. Õieti tegin, sest ka käepideme kinnituste all on ka roostet. Isegi kui oleks asendusuksi võtta, siis neil kõigil samad roosteprobleemid.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Juhiuks ootab keevitamist, võtan pisut hoogu, juhuks, kui keevitades jälle lainesse asjad lähevad. Sai teine osaliselt lahti lõigatud, liivapritsitud ja roostesurm peale aetud.
Vahepalaks võtsin hoopis esipidurid ette, mis pidevalt probleeme valmistasid peale jäämisega. Nu pildilt näha, loomulikult sellised roostekäkid jäävad kinni. Nüüd kõik puhastatud ja ootavad kokkupanemist, aga tekkis probleem. Nimelt ostsin uued täis remondikomplektid, milles tunduvad korralikud kolvid olema, vist isegi kroomitud, nii kuis vanad. Tahaks need ka uued panna (vanadel rooste osaliselt kallal), veel enam, et tolmukatte rant on neil kolbidel palju parem. Aga ei saa esimeselt vanalt kolvilt seda sisemist jullat kätte. see servast mitmest kohast pressitud kolvi poolt. On kellelgi ideed? keskel oleva mutri vint on ka väga lolli mõõduga, 10,9mm ja samma ca. 2,23mm. See keermestatud varras, mis kahe kolvi vahel, on liiga lühikese vindiosaga. Ah ja miskit tuli hästi ka välja, nimelt üks see keermega vars oli tihendi kohalt ka läbi roostetanud, sai vaske peale Tig-iga lastud, treitud, lihvitud ja poleeritud. Väga hästi õnnestus, ainult üks mikroskoopiline auk jäi vase sisse.
E: Täna hommikul õnnestus see keskmine vidin kätte saada kolvist. Leidisin miski paraja jämedusega lühikese metallpulga, toppisin mutri auku ja originaalvõlliga keeraski lahti. Esmalt proovisin teise piduri oma, mis tuli kohe lahti. See, millega eile maadlesin, tahtis endiselt omajagu meelitamist.
.
Vahepalaks võtsin hoopis esipidurid ette, mis pidevalt probleeme valmistasid peale jäämisega. Nu pildilt näha, loomulikult sellised roostekäkid jäävad kinni. Nüüd kõik puhastatud ja ootavad kokkupanemist, aga tekkis probleem. Nimelt ostsin uued täis remondikomplektid, milles tunduvad korralikud kolvid olema, vist isegi kroomitud, nii kuis vanad. Tahaks need ka uued panna (vanadel rooste osaliselt kallal), veel enam, et tolmukatte rant on neil kolbidel palju parem. Aga ei saa esimeselt vanalt kolvilt seda sisemist jullat kätte. see servast mitmest kohast pressitud kolvi poolt. On kellelgi ideed? keskel oleva mutri vint on ka väga lolli mõõduga, 10,9mm ja samma ca. 2,23mm. See keermestatud varras, mis kahe kolvi vahel, on liiga lühikese vindiosaga. Ah ja miskit tuli hästi ka välja, nimelt üks see keermega vars oli tihendi kohalt ka läbi roostetanud, sai vaske peale Tig-iga lastud, treitud, lihvitud ja poleeritud. Väga hästi õnnestus, ainult üks mikroskoopiline auk jäi vase sisse.
E: Täna hommikul õnnestus see keskmine vidin kätte saada kolvist. Leidisin miski paraja jämedusega lühikese metallpulga, toppisin mutri auku ja originaalvõlliga keeraski lahti. Esmalt proovisin teise piduri oma, mis tuli kohe lahti. See, millega eile maadlesin, tahtis endiselt omajagu meelitamist.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ja esipidurid valmis ongi, isegi käsipidur toimib, kuulid ja kuuli augud selles süsteemis olid täitsa korras, roosteta. Aga niipea ei taha selliseid teha, mõlema poole kolvid vajavad kõvasti tööd, pressimist jne, ei piisa vaid vahetusest. Ja siis avastad näiteks ühe olulise vedru käsipiduri süsteemist laua pealt kui kõik on kokku pressitud ... korra nii juhtuski, vandumist kui palju.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Viimast ust olen ka vahepeal keevitanud, raskematest kohtadest ja no muidugi pisut lainesse, aga sain enam-vähem korda. nüüd veel altäärte tegemine.
Ja vahelduseks olen teinud ka teisi asju, näiteks mittetöötavad pasunad. No muidugi ei tööta, kui Itaalia toodang, hea et pea 40 aastaga niipaljugi plekki veel alles on, et saab taastada. Aga huvitava lahendusega, helikanal on teo kujuline. Tänapäeval vist kõik sellised.
Ka tagapidurid võtsin küljest ja mõistagi roostes. Üllatuslikult kolvid täitsa ilusad, kui vaid korpus poleks roostetama hakanud ja selle tõttu nii kinni, et ei saa kätte. Piduriõliga pressides ühe poole saad kätte, aga korraga 2 tk. välja ei tule, teise pead tagasi suruma, et üks kätte saada ja siis pole ju enam millegiga pressida. Kolvil pole tihendiäärt kah, millest kruvikeerajaga välja suruda. Tea, kas olen sunnitud poolitama nad (käivad pooleks, nelja roostes poldiga on kinni).
Ja kui juba, siis sidur nagu ei tahtnud peale remonti hästi töötada, Sai teist urgitsetud ja oh üllatust, piduri torul on siduri lähedal kummist üleminek. Ning see kumm ongi läbi, paisub survega ja lõpuks hakkas päris läbi laskma. Eks tuleb hüdrovooliku spetsialiste külastada ja pressida uus vanadele torudele. Ah jah, kuna pidurisüsteem oli tühi seoses esipidurite remondiga, siis testisin igaks juhuks remonditud siduri peasilindri ka ära tagapiduri kolbe välja pressides. Kõik töötab, aga pedaali ühenduse varda augud on kulunud ja ka varras seal, need taastan ära, et pedaali loksust lahti saada.
.
Ja vahelduseks olen teinud ka teisi asju, näiteks mittetöötavad pasunad. No muidugi ei tööta, kui Itaalia toodang, hea et pea 40 aastaga niipaljugi plekki veel alles on, et saab taastada. Aga huvitava lahendusega, helikanal on teo kujuline. Tänapäeval vist kõik sellised.
Ka tagapidurid võtsin küljest ja mõistagi roostes. Üllatuslikult kolvid täitsa ilusad, kui vaid korpus poleks roostetama hakanud ja selle tõttu nii kinni, et ei saa kätte. Piduriõliga pressides ühe poole saad kätte, aga korraga 2 tk. välja ei tule, teise pead tagasi suruma, et üks kätte saada ja siis pole ju enam millegiga pressida. Kolvil pole tihendiäärt kah, millest kruvikeerajaga välja suruda. Tea, kas olen sunnitud poolitama nad (käivad pooleks, nelja roostes poldiga on kinni).
Ja kui juba, siis sidur nagu ei tahtnud peale remonti hästi töötada, Sai teist urgitsetud ja oh üllatust, piduri torul on siduri lähedal kummist üleminek. Ning see kumm ongi läbi, paisub survega ja lõpuks hakkas päris läbi laskma. Eks tuleb hüdrovooliku spetsialiste külastada ja pressida uus vanadele torudele. Ah jah, kuna pidurisüsteem oli tühi seoses esipidurite remondiga, siis testisin igaks juhuks remonditud siduri peasilindri ka ära tagapiduri kolbe välja pressides. Kõik töötab, aga pedaali ühenduse varda augud on kulunud ja ka varras seal, need taastan ära, et pedaali loksust lahti saada.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ja ongi pasunad taastatud, ning häälestatud.
Tagapiduri kolvi kättesaamiseks sai torujupist kuue M4 poldiga abivahend tehtud, vaid nii sain kätte. Siis liivapritsitud ja roostesurmatud, ootavad värvimist. Üks ebaõnn tabas ka, nimelt oli ühe tagapiduri sadula õhutusnipli keere väga roostes, püüdsin siis peenikese traatharjaga teda puhastada ja nii see keere kaduski. mõtlesin, et sulatan TIG-iga pisut serva, et tekitada pind uue keerme sisse keeramiseks aga pagan malm muutus selle peale ülikõvaks (enne oli väga pehme) ja rikkusin suisa 3 keermestajat ära, aga keeret sisse ei saanud. Lõpuks vihastasin ja tegin vanast suuremast piduritoru niplist uue sise/väliskeermega hülsi ja minifreesi teemantotsaga sain ülikõva malmi eemaldatud. Selle tulemusena aga läks tsenter paigast ja siis tuli jälle leiutada, et õhutusnippel pidama saada (tegin vasest spetsjunni). Kaks päeva jamamist...
.
Tagapiduri kolvi kättesaamiseks sai torujupist kuue M4 poldiga abivahend tehtud, vaid nii sain kätte. Siis liivapritsitud ja roostesurmatud, ootavad värvimist. Üks ebaõnn tabas ka, nimelt oli ühe tagapiduri sadula õhutusnipli keere väga roostes, püüdsin siis peenikese traatharjaga teda puhastada ja nii see keere kaduski. mõtlesin, et sulatan TIG-iga pisut serva, et tekitada pind uue keerme sisse keeramiseks aga pagan malm muutus selle peale ülikõvaks (enne oli väga pehme) ja rikkusin suisa 3 keermestajat ära, aga keeret sisse ei saanud. Lõpuks vihastasin ja tegin vanast suuremast piduritoru niplist uue sise/väliskeermega hülsi ja minifreesi teemantotsaga sain ülikõva malmi eemaldatud. Selle tulemusena aga läks tsenter paigast ja siis tuli jälle leiutada, et õhutusnippel pidama saada (tegin vasest spetsjunni). Kaks päeva jamamist...
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Piduri peasilinder koos vaakumvõimendiga ka peaaegu üle käidud, vajab veel "paari panemist" kui värv kuivanud. Tegemist Girling 74660374 vidinaga, hea kirjeldus sellel lehel. Võtsin lahti ka ja oh üllatust, tagumisel poolel olid tihendid vahetuses. Lisaks on ära kaotatud ees olev plastrõngas ja kinnitus seib, mis nii hädavajalikud polegi (tagaosas hoiab üks tift kõike ka koos). Vahetasin siis juba tihendid kah ära, pidurivõimendi peal näha, mida lekkiv tihend teeb. Õiget komplekti talle saada pole (D1284), aga sobib ka uuema klassiku oma (D1108), kui paagi alused kaks tihendit on korras (või siis tuleb tellida 2 x D1097, seal nad olemas), ehk on kellelgi sellest infost abi.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mis siin ikka enne tule tegemist teha, kui Saabi putitada . Tagapiduri pidurisadulad valmis ja kojamehe mootor koos süsteemiga ka täielikult üle käidud. Mis neil Saabi inseneridel küll mõttes oli, et juhipoolne osa kojamehe süsteemist trossi abil tehtud, mitte hoovastikuga
Üldiselt olen niikaugel, et mootor tuleb kohe varsti maha, siis saab kogu mootoriruumi ja üldse esiosa kenaks teha. Mootoriga õnneks rohkem, kui puhtaks, värvida ja õlilekked likvideerida, polegi vaja teha. Kokkuvõttes selle autoga otsustasin, et teen ta mõistlikuse piires, aga korralikult korda. Paraku sellel aastal siis läheb kogu aeg vist selle Saabi peale.
.
Üldiselt olen niikaugel, et mootor tuleb kohe varsti maha, siis saab kogu mootoriruumi ja üldse esiosa kenaks teha. Mootoriga õnneks rohkem, kui puhtaks, värvida ja õlilekked likvideerida, polegi vaja teha. Kokkuvõttes selle autoga otsustasin, et teen ta mõistlikuse piires, aga korralikult korda. Paraku sellel aastal siis läheb kogu aeg vist selle Saabi peale.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Palju pole asjad edasi liikunud, aga varsti peab kere keevitamisega jätkama, e. saab mõnuga plekki paindesse ajada
Siduri töösilinder sai eemaldatud (klassikule kohaselt oi kui palju vandumist, peab ju koos siduriga eemaldama, kes seda enam mäletas ja no ei tule maha, isegi 4mm vidinaga, mis käib siduri vedrude alla). Kenasti õige, e. alumiiniumkorpuses, aga vanema tüübi oma, millesse käivad hoopis 3 ümara profiiliga O rõngast, sellist komplekti polegi väga saada. Hetkel panin uuemast komplektist 2 suuremat (keskmine tegelt palju väiksema läbimõõduga, aga venitasin peale) ja väikseima jätsin vana. Aga nad vajasid kõik vahetust, täiesti välja veninud ja keskmine oli nii peale pandud, et keerud sees. Mõistagi musta sodi ka täis.
Originaal piduritorud said puhastatud ja uuesti värvitud. Terastorud, millel vasekiht peal ja siis värv, tänu sellele säilinud. Huvitaval kombel mootoriruumis vasakul valged torud ja paremal ning põhja all rohelised. Salongi omad aga tulevad uued vask-nikkel torud, sest nad katki ja ühte vahejupiga juba parandatud, 2 x 3,3m suisa läheb.
Ja generaator sai ka maha võetud ning korrastama hakatud, sellest hiljem, aga kuigi sai veepump alles vahetatud, siis miski muu tihend seal lekkima hakanud ning mõnusaid rohelisi kristalle arendama hakanud.
.
Siduri töösilinder sai eemaldatud (klassikule kohaselt oi kui palju vandumist, peab ju koos siduriga eemaldama, kes seda enam mäletas ja no ei tule maha, isegi 4mm vidinaga, mis käib siduri vedrude alla). Kenasti õige, e. alumiiniumkorpuses, aga vanema tüübi oma, millesse käivad hoopis 3 ümara profiiliga O rõngast, sellist komplekti polegi väga saada. Hetkel panin uuemast komplektist 2 suuremat (keskmine tegelt palju väiksema läbimõõduga, aga venitasin peale) ja väikseima jätsin vana. Aga nad vajasid kõik vahetust, täiesti välja veninud ja keskmine oli nii peale pandud, et keerud sees. Mõistagi musta sodi ka täis.
Originaal piduritorud said puhastatud ja uuesti värvitud. Terastorud, millel vasekiht peal ja siis värv, tänu sellele säilinud. Huvitaval kombel mootoriruumis vasakul valged torud ja paremal ning põhja all rohelised. Salongi omad aga tulevad uued vask-nikkel torud, sest nad katki ja ühte vahejupiga juba parandatud, 2 x 3,3m suisa läheb.
Ja generaator sai ka maha võetud ning korrastama hakatud, sellest hiljem, aga kuigi sai veepump alles vahetatud, siis miski muu tihend seal lekkima hakanud ning mõnusaid rohelisi kristalle arendama hakanud.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Genekas ka korrastatud. Paras peavalu oli avada, mähis peab jääma tagumise poolega kokku avamisel. Ja kokkupanekul ei saanud aru, miski käis kuhugi vastu pöörlemisel. 2 korda pidin taas lahti võtma, et lõpuks näha, ühes mähise jootekohas traat koos rüüsiga ulatus liiga kõrgele ja hakkas vastu käima, kokku panekul tuleb vastu dioodiplokki suruda. Laagrid läksid ka uued, üllatuslikult ees oli enam vähem, aga taga kõrises korralikult. Ja imelikult ebaühtlaselt on kontaktivõru kulunud, aga minu aja kestab kindlasti. Kapoti lukustusmehanism ka puhastatud.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mootor maas ja oi kui ligane ikka, õlilekkeid saab mõnuga likvideerida. Uus mootori maha tõstmise koht ja sai ka kahe paari käruratta komplektiga puitalusega vidin tehtud mootori hoidmiseks ja liigutamiseks.
Auto salongi vaiba ja mürasummutusmati eemaldamisel selgus, et roostet põhja küljes ikka oluliselt rohkem, kui plaanisin. Seega tänaseks salong täitsa tühjaks tehtud, nüüd saab ühekorraga ja mugavamalt kerega tegutseda.
.
Auto salongi vaiba ja mürasummutusmati eemaldamisel selgus, et roostet põhja küljes ikka oluliselt rohkem, kui plaanisin. Seega tänaseks salong täitsa tühjaks tehtud, nüüd saab ühekorraga ja mugavamalt kerega tegutseda.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Klassikule kohaselt ja klassikumeestele teada klassikalised roostekohad. Hea et niipaljugi järel autot on pea 40 aasta järel.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mõnus on ikka lammutada, nüüd vaid sildadega kere järel .
Kes küll pärast kokku paneb .
Esiklaas oli nagunii mõraga, sai eemaldatud (minul tihendiga) ja siis ka tagumised külje-kolmnurgad. Õieti tegin, sest mõlemate juures oli ka roostet. Tegin korraliku pesupäeva (mis küll kittinud õli jne. maha mootoriruumis isegi leotusvahendiga ei võtnud), aga kere seisukord paremini näha nüüd. Pagan, keegi on tagurdanud tagumise stange nurga tiiva sisse kunagi, seal mõlk (pildil hästi näha pole) ja ka kütuse tankimise kohas randil vigastus. Eks näis, kuidagi ei taha kogu kere värvimist ette võtta. Ja täiendava pleki vm. salongi-mootoriruumi vahel eemaldamine oli õige mõte, seal roolikardaani juures ka korralik roostepesa.
Ah ja auto sai endale ka uue roolilati reha varrest .
.
Kes küll pärast kokku paneb .
Esiklaas oli nagunii mõraga, sai eemaldatud (minul tihendiga) ja siis ka tagumised külje-kolmnurgad. Õieti tegin, sest mõlemate juures oli ka roostet. Tegin korraliku pesupäeva (mis küll kittinud õli jne. maha mootoriruumis isegi leotusvahendiga ei võtnud), aga kere seisukord paremini näha nüüd. Pagan, keegi on tagurdanud tagumise stange nurga tiiva sisse kunagi, seal mõlk (pildil hästi näha pole) ja ka kütuse tankimise kohas randil vigastus. Eks näis, kuidagi ei taha kogu kere värvimist ette võtta. Ja täiendava pleki vm. salongi-mootoriruumi vahel eemaldamine oli õige mõte, seal roolikardaani juures ka korralik roostepesa.
Ah ja auto sai endale ka uue roolilati reha varrest .
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Täna oli lõpuks aega ja ilm ka ilus, alustasin liivapritsi tööga. Pagan, 50Kg liiva läinud ja pole veel poolt mootoriruumigi jõudnud üle lasta. Üllatavalt palju, ka värvi all on roostet. Ja muidugi ees all olev kahest plekist tala, seal tuleb kogu esiserv uuesti üles ehitada, paljudest kohtadest paigatud/keevitatud, aga tugev rooste kahe pleki vahel ja endiselt palju auke. Peale liivapritsi panin ka roostesurma peale.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Tänaseks liivapritsiga olen jõudnud tagaossa, 6 kotti liiva läinud ja polegi veel koobastesse ning põhja alla jõudnud. Rooste kohti on ka lisandunud, ikka kahe pleki vahel mastiksi all. Ja kõrvalistuja tagaosas kuhugile vastu tagurdamise vigastus on tõsisem, kütuseava tagumises ülaosas ka mõlk ning rant roostes.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
See auto pole kuhugi ununenud, kevad käes ja tuleb edasi teha. Hetkel võtsin kätte, ning tegin laepaneeli ära, poroloon-kangaga, nii kuis oli enne. Esimese korra kohta sai ok, kohati oleks võinud parem tulemus tulla, ehk siis nõuab täitsa siledat (augud vm täidetud) aluspinda. Aga kangamüüa ennustus, et esimene kord läheb aiataha kah ei täitunud. Materjali jäi parasjagu üle, ehk õnnestub ka tagumise küljeakna ümbrisedki teha.
.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ja ka küljed tehtud, väga vastik tegemine oli, vana riie nii räbal, et šablooni võtta polnud, kõik tuli ise leiutada. Üks külg koosneb kahest osast, mis õmmeldakse kokku. Taaskord päris ideaalne ei tulnud, aga olen ikkagi rahul.
.
.