Saab 900GL 5d 1984, aatom
Postitatud: N Dets 07, 2017 20:31
Tänu Hr. Spark-ile on nüüd hoovi peal järgmine Saab ...
Kuigi et see kõige labasem/lahjem, 1 karburaatoriga 8 klappiga mootor, tundus auto lihtsalt liiga hea, et mitte võtta.
Tegemist siis 02.01.1984 a. müügisaalist väljunud isendiga (pange tähele, esimene tööpäev uuel aastal!), valmistatud Soomes, müüdud Rootsi ja sealt 1998.a. Eestisse.
Läbisõit vaid 229 000Km ja on õige, taaskord hunnik dokumente kaasas, viimase 19 aasta jooksul sõitnud vaid ca. 44 000 Km.
Kere ülevaltpoolt väga hea (vaadake pildil kapoti peegeldust), kroomdetailid, ukselingid näiteks nagu uued aga sellele vaatamata roostet on siiski, kõigi uste alaservad täiesti läbi, tagaratta koobas tüüpilistest kohtadest auguline (nii nagu SaabuSaabu14jr hetkel taastab oma auto tagaratta koopaid), ees koopa alaservad ja kindlasti veel, pole põhja alla korralikult vaatama saanud.
Sõidab kenasti, mootor töötab väga hästi, aga nokkimist on siiski omajagu (käigukangi liigendiga miski väike teema, esipidurid jäävad peale, jõudu võiks 74KW kohta rohkem olla, salongi lagi jne.)
Aga mis mind kõige rohkem üllatab, istmed pole üldse tüüpiliselt Saab-ile mugavad, üsna kõvad jne. Olen istunud ja taastanud uuema klassiku istmeid, need olid küll väga mugavad, teab keegi sellest miskit, kas poroloon on ajas muutunud. Istmed kottis vm. samas ei ole.
Mõistagi lisasid väga ei ole, aknad/peeglid kruti ise jne.
Ja mootor, ma pole veel näinud nii puhast, õlilekke vabat klassiku mootorit ...
Kui Viljandi poole sõites oli auto suhtes kahetised tunded, siis Mulklandi jõudes tekkis kuidagi parem tunne, müstika ... tundub, et jätan selle auto pikemaks ajaks endale.
Kuigi et see kõige labasem/lahjem, 1 karburaatoriga 8 klappiga mootor, tundus auto lihtsalt liiga hea, et mitte võtta.
Tegemist siis 02.01.1984 a. müügisaalist väljunud isendiga (pange tähele, esimene tööpäev uuel aastal!), valmistatud Soomes, müüdud Rootsi ja sealt 1998.a. Eestisse.
Läbisõit vaid 229 000Km ja on õige, taaskord hunnik dokumente kaasas, viimase 19 aasta jooksul sõitnud vaid ca. 44 000 Km.
Kere ülevaltpoolt väga hea (vaadake pildil kapoti peegeldust), kroomdetailid, ukselingid näiteks nagu uued aga sellele vaatamata roostet on siiski, kõigi uste alaservad täiesti läbi, tagaratta koobas tüüpilistest kohtadest auguline (nii nagu SaabuSaabu14jr hetkel taastab oma auto tagaratta koopaid), ees koopa alaservad ja kindlasti veel, pole põhja alla korralikult vaatama saanud.
Sõidab kenasti, mootor töötab väga hästi, aga nokkimist on siiski omajagu (käigukangi liigendiga miski väike teema, esipidurid jäävad peale, jõudu võiks 74KW kohta rohkem olla, salongi lagi jne.)
Aga mis mind kõige rohkem üllatab, istmed pole üldse tüüpiliselt Saab-ile mugavad, üsna kõvad jne. Olen istunud ja taastanud uuema klassiku istmeid, need olid küll väga mugavad, teab keegi sellest miskit, kas poroloon on ajas muutunud. Istmed kottis vm. samas ei ole.
Mõistagi lisasid väga ei ole, aknad/peeglid kruti ise jne.
Ja mootor, ma pole veel näinud nii puhast, õlilekke vabat klassiku mootorit ...
Kui Viljandi poole sõites oli auto suhtes kahetised tunded, siis Mulklandi jõudes tekkis kuidagi parem tunne, müstika ... tundub, et jätan selle auto pikemaks ajaks endale.