2. leht 2-st

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: R Okt 11, 2019 17:36
Postitas saabu
Kui käima läheb, siis pump vaevalt.

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: L Okt 12, 2019 22:51
Postitas MartinE
OK. Veel on pakutud bensupumba või starteri releed.

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: L Okt 12, 2019 23:04
Postitas saabu14jr
Eha juhuslikult masinal pole olnud mingit järelturu alarmi peal või isegi praegu peal?

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: L Okt 12, 2019 23:10
Postitas MartinE
Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: L Okt 12, 2019 23:30
Postitas KT100
MartinE kirjutas:
L Okt 12, 2019 23:10
Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?
Kaassõitjapool parema jala juures ECU üleval on bensupumba ja ülejäänud mootorijuhtimise 2 releed (30A), vaata, kas sinna on midagi lisatud, mis ei tundu tehasest tehtud. Kui spekuleerime, et võib olla midagi, mis on alarmiga seotud, siis ilmselt on kuskil autos mingi alarmi relee, mis sul näiteks kütusepumba (+87 märgistus skeemil peaks olema) relee lahti ühendab.
Huvitav on see, et probleem alles hiljuti tekkis. Võib-olla on oletatav alarmi relee väsimas, mis kohati toimib ja siis enam mitte... :conf:
Mul oli kunagi üks Soomest toodud masin, millel analoogne rats tehtud. Kunagi ei süvenenud, miks see nii oli...

Lisan: et selline "fix" aitab, oleks loogiline, et midagi on valesti enne kaitset. Seega, vaata kaitsmekarbi alla, mis seal tehtud.

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: P Okt 13, 2019 0:16
Postitas saabu14jr
Mul ühel soomest toodud masinal oli käivitustakistus lisatud bensupumba kaitsme juurde. Võid proovida kaitsmekarbi lahti kruvida ja vaadata kas seal karbis on katkestus tehtud või alarmi bloki juurest proovida uurida kuhu see käivitustakistus paigaldati(kui yldse paigaldati see) alarmi eemaldamine pole yldse peavalu. Lihtsalt ajad järge kuhu juhtmed alarmi bloki juurest lähevad ja hakkad ühenduspunktide juurest neid eemaldama. Aitab ka see kui leiad alarmi juhtmestiku skeemi. Sealt saad otsida mis juhtmed on seotud käivitustakistusega.

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: E Nov 25, 2019 10:34
Postitas MartinE
Mingid juhtmed olid mädad, torque leidis vea ja sättis klassiku jälle sõidukorda.
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?

Re: Saab 900EP 5D, 1992

Postitatud: E Nov 25, 2019 12:04
Postitas Cyber
MartinE kirjutas:
E Nov 25, 2019 10:34
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Osandada, puhastada, puhastada, puhastada... kokku panna.