Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vihjati ilmselt esimesele postitusele....kuupäevaga 06.01.2007
täna juba kuu ja tervelt 1 päev möödas..:PAlgselt postitas: AndrusFJR
No nii, oleks aeg esitleda minu uut mänguasja, mis ca 1 kuu pärast Eestimaale jõudma peaks.
Ei käi need asjad nii kiiresti, nagu alguses arvata võis, aga pole hullu, väljas on lage talv, nii et kabriost puudust pole.
Ei hakka miskeid kuupäevi rohkem välja käima, muidu on jälle :poke:
Ei hakka miskeid kuupäevi rohkem välja käima, muidu on jälle :poke:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Muuseas, auto täitsa olemas :headbang:
Saabus eelmisel nädalal ja kuna olin ise ära, siis sai ta otse Troost'i orgunnitud.
Homme lähen siis oma silmaga kaema, ei jõua ära oodata.
Siinjuures suurimad tänud Troost Auto härradele, kes auto lahkelt vastu võtsid ja defekteerimist alustasid :notworthy:
Saabus eelmisel nädalal ja kuna olin ise ära, siis sai ta otse Troost'i orgunnitud.
Homme lähen siis oma silmaga kaema, ei jõua ära oodata.
Siinjuures suurimad tänud Troost Auto härradele, kes auto lahkelt vastu võtsid ja defekteerimist alustasid :notworthy:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Täna sattusin Laki Troosti. Ei saanud kohe hoovi peal seisvast kollase juurest minema kõndida! Mycke bra auto! Lihvimist omajagu, kuid mmmm kui magus see olema sul SAAB! :)
Nägin just paar nädalat tagasi mobile.de's sarnast isendit müügil. Silmad läksid särama, kuid kui hinda nägin hakkas paha :)
Nägin just paar nädalat tagasi mobile.de's sarnast isendit müügil. Silmad läksid särama, kuid kui hinda nägin hakkas paha :)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Agentuur teadis rääkida, et üks Kollane Kabrio on Tallinna jõudnud! Ja et tehniliselt tiptop. Kas see on Sinu oma kodanik AndrusFJR?
Algselt postitas: qdwin
Agentuur teadis rääkida, et üks Kollane Kabrio on Tallinna jõudnud! Ja et tehniliselt tiptop. Kas see on Sinu oma kodanik AndrusFJR?
Noh, mis... Kiika paar posti ülespoole va laiskvorst!
Algselt postitas: AndrusFJR
Muuseas, auto täitsa olemas :headbang:
Saabus eelmisel nädalal ja kuna olin ise ära, siis sai ta otse Troost'i orgunnitud.
Homme lähen siis oma silmaga kaema, ei jõua ära oodata.
Siinjuures suurimad tänud Troost Auto härradele, kes auto lahkelt vastu võtsid ja defekteerimist alustasid :notworthy:
Algselt postitas: qdwin
Agentuur teadis rääkida, et üks Kollane Kabrio on Tallinna jõudnud! Ja et tehniliselt tiptop. Kas see on Sinu oma kodanik AndrusFJR?
Tundub küll nii...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: TGB
Väga ilus! Mille järgi selle eriseeria väljast ära tunneb ja mis erinevused seal on? Sry kui väga rumal küsimus on. Nagu ei tahaks uskuda et kabrioklassikuid üldse nii vähe tehti.
Siin on natuke lugemist sel teemal, kabrio klassikute erimudelid:
http://jpowell.tripod.com/saab-900cv/index.html
Ja 900aero foorumi teema, samuti klassikute erimudelitest:
http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=784
Kui mu riiulist võetud Saabi raamat ei valeta, siis kabrio klassikuid tehti üldse kokku 48 894 tk
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Plaan omalegi selline soetada. Küsimus selles et kui palju sul tolli ja muude maksude peale kulus peale auto hinna ja transpordi? Samuti oleks tänulik kui keegi võtaks vaevaks nimetada sellise auto gabariidid ja kaalu!
No nii, tänasega kollane auto ka registris ilusti, numbrid olemas ja puha :)
Ei olnudki mingeid probleeme, esituled sai nii või teisiti uued pandud (1 tuleklaas oli katki), ei saanudki aru, kas see oleks üldse probleemiks olnud. Ainult esimestes suundades põlevad kollased gabariidid kästi lahti ühendada.
Troostis ka hulk tööd tehtud: uued esituled, õlid-filtrid, küünlad vahetatud, konditsioneer upgrade-tud ja veel üht teist nokitud, tihendikesi jm vajalikku vahetatud. Lähipäevil peaks veel üks pooltelje sisemine ots vahetatama ning alarm paigaldatama.
Järjekorras ootavad: katuse vahetus (kui see ükskord kohale jõuab), sisu korrastamine, stereo paigaldus.
Ei olnudki mingeid probleeme, esituled sai nii või teisiti uued pandud (1 tuleklaas oli katki), ei saanudki aru, kas see oleks üldse probleemiks olnud. Ainult esimestes suundades põlevad kollased gabariidid kästi lahti ühendada.
Troostis ka hulk tööd tehtud: uued esituled, õlid-filtrid, küünlad vahetatud, konditsioneer upgrade-tud ja veel üht teist nokitud, tihendikesi jm vajalikku vahetatud. Lähipäevil peaks veel üks pooltelje sisemine ots vahetatama ning alarm paigaldatama.
Järjekorras ootavad: katuse vahetus (kui see ükskord kohale jõuab), sisu korrastamine, stereo paigaldus.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Eile oli suur päev, sõitsin oma kollasega Troostist koju, lollakas irve näol:cool: ja õhtu lõppes väikese :drink:
Kõigepealt tahaks :gun: meeriklastest autoremontijatele, kes olid kummaliste saavutustega hakkama saanud. Krt, kas neil siis sealpool lompi üldse raha/mõistust pole, et on vaja aretamisega tegeleda.
Selgus, et parempoolne pooltelg oli kahest jupist kokku keevitatud ja sisemine ots ei olnud mudelikohane, samuti polnud esiamordid mudelikohased. Lisaks oli veel üks alumine amordikinnituse keere olematu ja seetõttu vahetasime välja alumise õõtsa. Omaette teema oli veel leida sinna sobiv mutter, mis ei ole just väga levinud.
Need jamad põhjustasid mitmenädalase saaga juppide otsimise/tellimise ja mitmekordse sobitamisega ja Troosti härradel oli ilmselt täiesti kõrini sellest romust aga suured tänud neile, et auto ikka jooksma said :notworthy:
Vahepeal on veel valminud uus sisu ja kohale jõudnud ka uus katus, nii et lähiajal hakkab selle teemaga tegelema. Ilmselt on veel vaja vahetada nukakett aga see on juba suurem ooper. Lisaks on kapoti all kõvasti tegelemist õhutorustikuga, kus peab vahetama hunniku voolikuid ja stutse, mis on kivistunud/pragunenud jne.
Nii et toimetamist on auto juures veel küllaga, raha on juba läinud üle igasuguste plaanide aga eks ma ise selles süüdi olen, et sellise põrsa kotis soetasin. Loodetavasti on lõpptulemus seda kõike väärt :drive:
Kõigepealt tahaks :gun: meeriklastest autoremontijatele, kes olid kummaliste saavutustega hakkama saanud. Krt, kas neil siis sealpool lompi üldse raha/mõistust pole, et on vaja aretamisega tegeleda.
Selgus, et parempoolne pooltelg oli kahest jupist kokku keevitatud ja sisemine ots ei olnud mudelikohane, samuti polnud esiamordid mudelikohased. Lisaks oli veel üks alumine amordikinnituse keere olematu ja seetõttu vahetasime välja alumise õõtsa. Omaette teema oli veel leida sinna sobiv mutter, mis ei ole just väga levinud.
Need jamad põhjustasid mitmenädalase saaga juppide otsimise/tellimise ja mitmekordse sobitamisega ja Troosti härradel oli ilmselt täiesti kõrini sellest romust aga suured tänud neile, et auto ikka jooksma said :notworthy:
Vahepeal on veel valminud uus sisu ja kohale jõudnud ka uus katus, nii et lähiajal hakkab selle teemaga tegelema. Ilmselt on veel vaja vahetada nukakett aga see on juba suurem ooper. Lisaks on kapoti all kõvasti tegelemist õhutorustikuga, kus peab vahetama hunniku voolikuid ja stutse, mis on kivistunud/pragunenud jne.
Nii et toimetamist on auto juures veel küllaga, raha on juba läinud üle igasuguste plaanide aga eks ma ise selles süüdi olen, et sellise põrsa kotis soetasin. Loodetavasti on lõpptulemus seda kõike väärt :drive:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nii, tänane päevake siis suures osas autoga tutvudes veedetud.
Kaevasin hoolega kapoti all ja vahetasin hunniku vaakumvoolikuid silikoonide vastu. Tundub, et hakkas paremini käima küll, kuigi bypassi ja sisselaskekollektori vaheline toru on veel suht pudi ja eks sealt läheb ka hulk õhku taeva poole. Üritan homme selle toru ära tellida ja siis läheb ka uus Forge bypass külge.
Kickdowni trossi sai regullitud ja nüüd töötab kickdown ikka normaalselt, enne polnud see mitte nii.
Püsikiiruse sain tööle, armatuuri all oli vaakumvoolik selle pedaali hoidva klapi küljest lahti tulnud.
Puhastasin/õlitasin ka AIC klapi ja regullisin throttle position sensori. See kooslus nüüd kõige paremini ei toimi, mingil hetkel ikka tõstab ja langetab pöördeid. Mõõtsin AIC klapi takistust klemmidelt ja oli miski 8 oomi, mis Bentley manuaali järgi on ok. Aga ehk on viga siis veel selles lekkivas voolikus.
Mõni tagasilöök ka - miskipärast lõpetas tegevuse bensunäidik, kuigi ma omast arust juhtmeid ei puutunud. Käisin seejärel juhtmed läbi ja ka selle ainukese vahepistiku, mis seal ahelas on aga ei miskit. Mismoodi saaks tasemeanduri korrasolekut kontrollida, Bentley ei ütle selle kohta miskit...
Kaevasin hoolega kapoti all ja vahetasin hunniku vaakumvoolikuid silikoonide vastu. Tundub, et hakkas paremini käima küll, kuigi bypassi ja sisselaskekollektori vaheline toru on veel suht pudi ja eks sealt läheb ka hulk õhku taeva poole. Üritan homme selle toru ära tellida ja siis läheb ka uus Forge bypass külge.
Kickdowni trossi sai regullitud ja nüüd töötab kickdown ikka normaalselt, enne polnud see mitte nii.
Püsikiiruse sain tööle, armatuuri all oli vaakumvoolik selle pedaali hoidva klapi küljest lahti tulnud.
Puhastasin/õlitasin ka AIC klapi ja regullisin throttle position sensori. See kooslus nüüd kõige paremini ei toimi, mingil hetkel ikka tõstab ja langetab pöördeid. Mõõtsin AIC klapi takistust klemmidelt ja oli miski 8 oomi, mis Bentley manuaali järgi on ok. Aga ehk on viga siis veel selles lekkivas voolikus.
Mõni tagasilöök ka - miskipärast lõpetas tegevuse bensunäidik, kuigi ma omast arust juhtmeid ei puutunud. Käisin seejärel juhtmed läbi ja ka selle ainukese vahepistiku, mis seal ahelas on aga ei miskit. Mismoodi saaks tasemeanduri korrasolekut kontrollida, Bentley ei ütle selle kohta miskit...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Hakkab juba auto moodi välja nägema ;)
Uus katus peal, uus sisu sees, uued papud all...
Uus katus peal, uus sisu sees, uued papud all...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: roomlane
kas see on mingi visuaalne efekt või ongi esirattad koobastest laiemad? Sedasi värvile halvasti ei mõju?
Mnjah, need on need 16" superaerode "rõõmud". Esiratastega pole probleemi, tagumised käivad august läbisõitmisel kergelt vastu koopa plastäärt, peab vist tagavedrud ära vahetama, eks nad ole väsinud ka natuke.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vägev, tänu mõningasele Troostitamisele on auto saanud lausa uue elu. Vahetatud nukakett, ketitallad ning hüdrotõukurid ja mootor käib ilma igasugu kolinata. Tänu Trionicu kuldsetele kätele on ka tühikäik normis ja turborõhuseier käib rõõmsalt kollase lõppu välja :head:
Tagavedrud said samuti uued, kuid suuremast lohust läbi sõites käib rehv ikkagi tirtsti koopaservas ära. Rehvid on vist sutsu suured, tulid need ju tonnise alt. Kui keegi sooviks endale soetada jooksu väga korraliku mustriga suvekaid Cooper Zeon 2XS 205/55/16, siis võiks U2U.
Tagavedrud said samuti uued, kuid suuremast lohust läbi sõites käib rehv ikkagi tirtsti koopaservas ära. Rehvid on vist sutsu suured, tulid need ju tonnise alt. Kui keegi sooviks endale soetada jooksu väga korraliku mustriga suvekaid Cooper Zeon 2XS 205/55/16, siis võiks U2U.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Laupäeval pidi hea soe ilm olema ja siin on selline teema ... mitte et ma millelegi vihjaks... :cool: