Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#76

T Apr 01, 2008 11:26

Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:

Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.

Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#77

T Apr 01, 2008 14:38

Algselt postitas: AndrusFJR
Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:

Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.

Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.

Hehe, siis sel aastal on sind ka Kiltsile oodata? Klassikuid oleks väga tervitav näha kiirendusel:)
Sent from my Monte Carlo using B236
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#78

N Apr 10, 2008 8:16

http://c900se.wordpress.com/2008/03/31/saab-900-yellow-black-edition-estonia/

Paistab, et see auto on ka c900 special editions lehele jõudnud:)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#79

N Apr 10, 2008 8:25

jõudis jah, ma ühes foorumis puistasin kollase piltidega ühele vennale soola haava peale..:evil: (vend vahetas oma klassik kabrio NG cabrio vastu), mille peale Orca need pildid üles korjas. Siis sai veel Andruse käest luba küsitud ja paar pilti lisaks ka. Nii ta sinna jkõudiski..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#80

P Mai 18, 2008 21:54

Sai siin vahepeal autot ehitatud natsa ;)

Uus põrandavaip:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#81

P Mai 18, 2008 21:54

Optima aku pagasnikusse:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#82

P Mai 18, 2008 21:55

Siia tuleb nüüd kohe varsti 3" downpipe :head:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#83

P Mai 18, 2008 21:57

"Front mount intercooler" (cooler made by ES-Racing):

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#84

P Mai 18, 2008 21:58

JR Airforce sisselase:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#85

P Mai 18, 2008 22:00

MSD 6 BTM + MSD Blaster Coil + MSD 8,5 mm Superconductor ignition wires:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#86

P Mai 18, 2008 22:01

DEEEEM, krt kõik ehitavad, aga mul ka varsti ehk väike üllatus;) aga keep it up, väga hea kui kellelgi midagi areneb.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1958
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#87

P Mai 18, 2008 22:37

Järgmisena pead katuse installima, muidu läheb sõlme :eureka::notworthy:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#88

E Mai 19, 2008 8:36

Et aku juba taha jõudis, siis see 3" DP tuleb ilmselt ilma selle nõmeda 90 kraadise nurgata..:thumb: Cooleri oleks võinud isegi suurema teha..:D Allpoole jäi veel tükk tühja maad...:P Kahjuks tundub, et see pagana sisselaske torustik on veelgi pikem, kui enne..:( Kas turbo lag suurenes ka tuntavalt?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#89

E Mai 19, 2008 9:02

tegelikult päris vägev monstrum valmis tehtud! tubli oled!
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#90

E Mai 19, 2008 9:22

Seda akut võib..;) See on geelaku ja seda võib panna sellisesse asendisse nagu vaja.
Algselt postitas: ivomets
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#91

E Mai 19, 2008 9:50

Jep, downpipe tuleb ikka ilusa kaarega (JT), see juba nurgas ootamas.

Cooleri suuremaks tegemisel väga pointi poleks olnud, kuna allpool oleks see jäänud täpselt stange taha. Idee oli teha sellise mõõduga cooler, mis mahuks täpselt originaalstange ja iluvõre taha, ning poleks vaja midagi olulist maha lõigata (pukseerimisaasad näiteks). Tundub, et enam vähem õnnestus, loobuma pidin vaid esitule pesuritest, mis pole just suur kaotus ;)

Turbo lag'i osas midagi tuntavat ei muutunud, pigem tingimused paranesid ja proovisõidul käis turborõhu seier isegi kuni 1,4 bar. Nüüd tuleb süüde ja MSD veel paika timmida, kui ka downpipe paigas on.

Aku kohta veel niipalju, et õnnestus leida see väiksem Optima, 41 Ah, mis mahtus ära pagasniku katte alla - see oligi eesmärk, mitte mingit monstrumit pagasnikusse ehitada. Kusjuures tellisin selle UK-st, Eesti müüjad seda müüa ei suutnud, üks väitis, et pole enam tootmises, teine, et pole mõtet 1 tk tellida :bs:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
6-10
Postitusi: 52
Liitunud: N Veebr 28, 2008 18:45
Asukoht:
Auto:

#92

K Juun 11, 2008 1:07

Nunnu värv. :love:
Meie autod on paraku juba tuttavad, kohtusid ühel märtsikuu õhtul Kadaka pst. Troosti õue peal. :drink:
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#93

K Juun 18, 2008 20:31

Downpipe pilt kah :)

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#94

K Juun 18, 2008 20:33

Ja veel üks huvitav pildike, mis on eestpoolt näha siis, kui kapott üleval:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#95

K Juun 18, 2008 20:48

Ja millal see malmist jurakas kena equal lenght headeriga asendub..;) ?? Et kui juba nii põhjalik töö on ära tehtud, siis oleks see nagu täiuslik juba..:) või noh... 2.3 pea võiks ju ka olla..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#96

K Juun 18, 2008 21:11

Algselt postitas: Cyber
Ja millal see malmist jurakas kena equal lenght headeriga asendub..;) ?? Et kui juba nii põhjalik töö on ära tehtud, siis oleks see nagu täiuslik juba..:) või noh... 2.3 pea võiks ju ka olla..:P


Õrrita õrrita jah... :P
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#97

R Juun 20, 2008 11:23

Tegin spliti ja viisin selle MSD teemalise tehnilise jutu siit ära siia..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#98

L Juul 12, 2008 19:19

No nii, panen siis tänase dynograafiku ka enda auto teemasse.

Hobujõud on umbes sinna kanti kuis Speedparts Stage 2-ga võiks olla, ca 210...220 hp mootorist.

Väände "peak" tuli isegi üle ootuste ca 400 Nm kanti mootorist :headbang:

Aga kui graafikut vaadata, siis 4..5k pöörde vahel on miski auk, pärast seda võimsus ronib veel üles aga vääne läheb allamäge.
Andke nüüd nõu, kuidas seda graafikut siluda, et väänet kauemaks jätkuks :cool:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#99

T Aug 12, 2008 19:18

Väike update, mis autoga vahepeal toimunud:

- Uus ring Koni Special reguleeritavaid amorte
- Ette Saabi orig sportvedrud (taga olid enne juba jäigemad nn koormavedrud)
- Ette uued rattalaagrid
- Renoveeritud roolilatt ja uus roolikardaan

"Handling" muutus oluliselt paremaks, auto on hulga jäigem ja konkreetsem.
Rattalaagritest oli üks täitsa kutu, sain lahti juba kostuvast undamisest teatud kiirusel.

Rooli on lausa lust keerata uue lati ja kardaaniga. :drive:

Lätti sõidu hommikul andis otsad konditsioneer, ühel hetkel tuli salongi vent avadest pssss.... mingit gaasi moodi asja ja oligi kõik... kont enam tööle ei rakendunud, surve läind... ei tea kas salongi kondi radikas andis otsad ja lasi gaasi välja...?

Samuti lagunes vahepeal taas bensutaseme andur, oli paaki laiali kukkunud, õnneks oli see vedrutaoline juhe terve ja sain kogu kupatuse kätte. Jootsin juhtmed kokku ja nüüd töötab jälle... aga tundub et vähe teistmoodi... peab ühe paagitäie läbi sõitma ja jälgima.

Ahjaa, ja Lätis kokkutulekul sai auto iludusvõistlusel 3nda koha omas klassis (99, 90, c900). Pilte näeb siit:

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5970&page=5
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#100

L Nov 15, 2008 13:49

Jõudumööda tegelen ka ajukirurgiaga :P

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vasta