Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Minu oma seisab pea samasugusena. Mis siis teoksil?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
magnífico ! bondadoso! premiado!
sa oled ikka õige mees, nokitsed pidevalt oma vana masina kallal!
neid kes suure hooga alustand on olnud kyll.... aga sama kähku ka kustunud. Just nagu talumehedki, kel 10 vanat masinat õuel ja ise ägavad, et praegu raske aeg, et kui saab see raske aeg mööda, siis teen kõik korda ja hakkan sõitma.... ja nii juba 15 aastat järjest :wtf:
eks proovime siis suvel cabriod joonele panna ( muidugi kui sul tahtmist ja soovi on) ja vaatame, palju su upitamine meetreid edu toob.
igaljuhul palju jõudu Sulle!
puht juhuslikult leidsin ka kena pildi hetkeolukorrast pärnumaal :notworthy:
sa oled ikka õige mees, nokitsed pidevalt oma vana masina kallal!
neid kes suure hooga alustand on olnud kyll.... aga sama kähku ka kustunud. Just nagu talumehedki, kel 10 vanat masinat õuel ja ise ägavad, et praegu raske aeg, et kui saab see raske aeg mööda, siis teen kõik korda ja hakkan sõitma.... ja nii juba 15 aastat järjest :wtf:
eks proovime siis suvel cabriod joonele panna ( muidugi kui sul tahtmist ja soovi on) ja vaatame, palju su upitamine meetreid edu toob.
igaljuhul palju jõudu Sulle!
puht juhuslikult leidsin ka kena pildi hetkeolukorrast pärnumaal :notworthy:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
eks proovime siis suvel cabriod joonele panna ( muidugi kui sul tahtmist ja soovi on) ja vaatame, palju su upitamine meetreid edu toob.
Äh, mis... pole ma mingi joonelepaneja mees ;)
See ehitamine iseenesest pakub naudingut, ega ma mingeid nullist sajani sekundeid taga aja, ilus dynograafik pakub muidugi rõemu :cool:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Cyber
Sa räägid pühaduseteotusest..:DAlgselt postitas: raims
Väga kõva ettevõtmine ja tulemus ka super... Võibolla võiks stanged jms auto värvi värvida.
Just-just :thumb:
Stanged-spoilad värvitud ikka originaaltoonis.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Pole siia teemasse jupp aega miskit kirjutanud.
Sai siis tehtud autoga, haagis sabas vastupidavuse proov, käidud IntSaab2009 kokkutulekul Hollandis ja tagasi tulles tehtud tiir Holland-Lux-Prantsusmaa-Saksamaa-Tsehhi-Poola-Baltikum, kokku u 5500 km.
Üldjoontes võib töökindlusega rahule jääda, mõned hädad kummitasid, aga ei miskit hullu.
Juba enne reisi häält teinud siduri survelaager hullemaks ei muutunud, korra Saksamaal kriunatas aga see oli ka kõik. Eks ta nüüd ikka vahetada tuleb.
Tagasi Eestisse jõudes tekkis kapoti alla üks uus kiunumine, tundub, et kondi pumba laager vms, ei lõpe see kondi saaga iialgi, tuleks vist see süsteem üldse põõsasse visata, kaua võib :angry:
Pidurid tuleb üle käia, pidurdamine suuremal kiiruselt toob kaasa mingi vibra, ei tea kas mingi support on kinni jäänud vms.
Koormuse all kiirendamisel on aeg-ajalt ka miski vibra (oli juba enne reisi, haagise vedaqmisel on rohkem tunda), ei tea kas mootoripadi või miski pooltelje jupp on väsimas, peab uurima.
Ja linnakuumuses ummikutes seistes hakkas esistange plastist ülaserv ära deformeeruma, kuna iluvõre alumised kinnitused seda serva eriti enam kinni ei hoia ja enda lõigatud lisa-õhuava on stange platkatte vist pisut nõrgemaks teinud. Hetkel aitab väike nipuka-tuuning, peab siin ka miski parema lahenduse välja nuputama.
Ülekuumenemise ohtu ei tekkinud kordagi, kuigi sai päris mitmeid kordi seistud 30+ välistemperatuuril ummikutes, vent töötas ja mootori temp püsis kenasti normis.
Pildike väiksest stopist enne Leedu-Poola piiri ületamist.
Sai siis tehtud autoga, haagis sabas vastupidavuse proov, käidud IntSaab2009 kokkutulekul Hollandis ja tagasi tulles tehtud tiir Holland-Lux-Prantsusmaa-Saksamaa-Tsehhi-Poola-Baltikum, kokku u 5500 km.
Üldjoontes võib töökindlusega rahule jääda, mõned hädad kummitasid, aga ei miskit hullu.
Juba enne reisi häält teinud siduri survelaager hullemaks ei muutunud, korra Saksamaal kriunatas aga see oli ka kõik. Eks ta nüüd ikka vahetada tuleb.
Tagasi Eestisse jõudes tekkis kapoti alla üks uus kiunumine, tundub, et kondi pumba laager vms, ei lõpe see kondi saaga iialgi, tuleks vist see süsteem üldse põõsasse visata, kaua võib :angry:
Pidurid tuleb üle käia, pidurdamine suuremal kiiruselt toob kaasa mingi vibra, ei tea kas mingi support on kinni jäänud vms.
Koormuse all kiirendamisel on aeg-ajalt ka miski vibra (oli juba enne reisi, haagise vedaqmisel on rohkem tunda), ei tea kas mootoripadi või miski pooltelje jupp on väsimas, peab uurima.
Ja linnakuumuses ummikutes seistes hakkas esistange plastist ülaserv ära deformeeruma, kuna iluvõre alumised kinnitused seda serva eriti enam kinni ei hoia ja enda lõigatud lisa-õhuava on stange platkatte vist pisut nõrgemaks teinud. Hetkel aitab väike nipuka-tuuning, peab siin ka miski parema lahenduse välja nuputama.
Ülekuumenemise ohtu ei tekkinud kordagi, kuigi sai päris mitmeid kordi seistud 30+ välistemperatuuril ummikutes, vent töötas ja mootori temp püsis kenasti normis.
Pildike väiksest stopist enne Leedu-Poola piiri ületamist.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.silvershadowtrailers.com, http://www.golittleguy.com/teardrops/Algselt postitas: Lepa
Haagis on vinge jah, võiksid sellest natuke rohkem juttu ja pilti panna :thumb:
Tekitas ka Hollandis parasjagu huvilisi. Pidevalt käis keegi vaatamas..:)
Algselt postitas: Cyber
http://www.silvershadowtrailers.com, http://www.golittleguy.com/teardrops/Algselt postitas: Lepa
Haagis on vinge jah, võiksid sellest natuke rohkem juttu ja pilti panna :thumb:
Tekitas ka Hollandis parasjagu huvilisi. Pidevalt käis keegi vaatamas..:)
Aga tulge suvekokkutulekule ja vaadake oma silmaga :poke:
Euroopa diiler: http://www.littleguy.eu/
Väga halvad kogemused selle tarnijaga, lubati tarnida euronõuetele vastav haagis, lühikese tarneajaga jne - lõpptulemusena ootasin üle poole aasta ja tarniti valet mõõtu ning nõuetele mittevastav, samuti ehituskvaliteet on niru. Väga palju tuli ümber ehitada ja korrastada. Õnneks sain rahaliselt ümbertegemised diileri poolt kompenseeritud, nii et lõpptulemus on rahuldav.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AntonG
Huvitav, ehk ei saa piltidest aru, kas kaks inimesed mahuvad sisse ? Kuidas tunne on ? Saab magada ?
Madratsi mõõt on 150x200 cm, ehk siis keskmine kaheinimese voodi, lisaks kapid, panipaigad, tagaluugi all kööginurk.
Teardrop'ide filosoofia: "you sleep inside, but do everything else outside"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Et igavus kallale ei tükiks, käivitan projekti koodnimetusega "Trionic 5.5" :P
Sellega seoses, ehk on kellelgi elektriskeemi 96 aasta tonnisele...? Võib saata U2U.
Sellega seoses, ehk on kellelgi elektriskeemi 96 aasta tonnisele...? Võib saata U2U.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Jeesus kui vähe juhtmeid! Mul praegu sarnane projekt - k-jetist mingi viimase aasta klassiku mootorijuhtimissüsteemiks (ei tea täpselt mis seal ajus on). Juhtmed on rüvetatud alarmikäkerdisega ja tundub et ma ei saa vist ilma juhtmeid lõikumata neid kättegi.
Vastu sügist siis autole uuendatud esipidurid, kuna eelmise ühe ketta suutsin vist kõverdada.
Ja kui juba tegemiseks läks siis uus setup on pärit uuemalt tonniselt.
Sadulad sai liivapritsis puhtastatud ja üle värvitud, siis sisse uued kolvid ja mansetid.
Samuti uued kettad/klotsid, Black Diamondi soonitud ja puuritud.
Siit pildilt on natsa näha kah :thumb:
Ja kui juba tegemiseks läks siis uus setup on pärit uuemalt tonniselt.
Sadulad sai liivapritsis puhtastatud ja üle värvitud, siis sisse uued kolvid ja mansetid.
Samuti uued kettad/klotsid, Black Diamondi soonitud ja puuritud.
Siit pildilt on natsa näha kah :thumb:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Et igavus kallale ei tükiks, käivitan projekti koodnimetusega "Trionic 5.5" :P
Sellega seoses, ehk on kellelgi elektriskeemi 96 aasta tonnisele...? Võib saata U2U.
Mul kõik skeemid olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kevade esimesed sõidud tehtud, ülevaatusel käidud ja edukalt läbitud.
Need tonnise esipidurid ja BlackDiamondi kettad/klotsid on ikka umbe hääd ja ma pole jõudnud neid veel isegi korralikult sisse sõita :head:
Need tonnise esipidurid ja BlackDiamondi kettad/klotsid on ikka umbe hääd ja ma pole jõudnud neid veel isegi korralikult sisse sõita :head:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson