Siia ka väike teemauuendus. Hetkel auto toimetab kenasti.
Viimasel ajal tehtud asjad:
Häiris mingi segane vibra madalal käigul kiirendades, sai proovitud vahetada parempoolset pooltelje sisemist pesa ja kolmikut aga see ei andnud tuntavat efekti.
Järgmisena oli kahtlus mootoripatjades, kuigi siis kui mootor maas käis, tundusid korras ja terved.
Alustuseks sai vahetatud parempoolne, millele ligipääs lihtsam - tulemuseks oli kohe tuntav vibra vähenemine.
Vasakpoolsega oli palju rohkem tegemist, kuna ligipääs kehva ja üllatuseks avastati, et mootoripadja kronsa oli purunenud... sai see siis korda, pluss uus mootoripadi ja vibra probleem lahendatud
Siit moraal, et kuna iganes mootor maas on, siis hoolikas tähelepanu mootoripatjade korrasolekule.
Paigaldatud said täiskummist padjad (Skandix), mis eeldatavasti peavad kauem vastu kui hüdropadjad.
Ming hetk hakkas starter tegema käivitamisel vaid klõpsu... selge, hakkab otsi andma, oli teine kuidagi vaevatud häälega ka viimasel ajal, justkui ei jõua vedada.
Tellitud starter Aeromotors-ist, mis paraku ilmutas sellist viga, et jäi peale käivitust hetkeks kaasa jooksma. On ikka häda nende varuosadega, läks garantiitaotlusega tagasi
Tellisin siis Skandixist, paigaldasin ja kõik ok. Skandixi varuosadega ikka reeglina seis hea.
Mõned jahutusvoolikud on ka ilmutanud välimisi väsimuse märke, seega on ootel uus DO88 silikoonvoolikute komplekt, peab vahetuse mingi aeg ette võtma
Seoses uue 8.8 peaülekandega on auto dünaamika oluliselt muutunud
Kiirendus muidugi ei ole enam nii terav aga teisalt on nüüd võimalik ka kiirematel teelõikudel mõistlike pööretega liikuda.
Üldiselt linnas piisab 3-ndast käigust, 90 km/h alas piisab 4-ndast ja 110 km/h kiirusel, 5-nda käiguga on mootori pöörded u 2300 rpm.