4. leht 8-st

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: T Apr 01, 2008 11:26
Postitas Andrus99
Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:

Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.

Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: T Apr 01, 2008 14:38
Postitas kasparius
Algselt postitas: AndrusFJR
Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:

Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.

Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.

Hehe, siis sel aastal on sind ka Kiltsile oodata? Klassikuid oleks väga tervitav näha kiirendusel:)

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: N Apr 10, 2008 8:16
Postitas saabu14jr
http://c900se.wordpress.com/2008/03/31/saab-900-yellow-black-edition-estonia/

Paistab, et see auto on ka c900 special editions lehele jõudnud:)

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: N Apr 10, 2008 8:25
Postitas Cyber
jõudis jah, ma ühes foorumis puistasin kollase piltidega ühele vennale soola haava peale..:evil: (vend vahetas oma klassik kabrio NG cabrio vastu), mille peale Orca need pildid üles korjas. Siis sai veel Andruse käest luba küsitud ja paar pilti lisaks ka. Nii ta sinna jkõudiski..:)

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 21:54
Postitas Andrus99
Sai siin vahepeal autot ehitatud natsa ;)

Uus põrandavaip:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 21:54
Postitas Andrus99
Optima aku pagasnikusse:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 21:55
Postitas Andrus99
Siia tuleb nüüd kohe varsti 3" downpipe :head:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 21:57
Postitas Andrus99
"Front mount intercooler" (cooler made by ES-Racing):

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 21:58
Postitas Andrus99
JR Airforce sisselase:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 22:00
Postitas Andrus99
MSD 6 BTM + MSD Blaster Coil + MSD 8,5 mm Superconductor ignition wires:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 22:01
Postitas S9K
DEEEEM, krt kõik ehitavad, aga mul ka varsti ehk väike üllatus;) aga keep it up, väga hea kui kellelgi midagi areneb.

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: P Mai 18, 2008 22:37
Postitas ill
Järgmisena pead katuse installima, muidu läheb sõlme :eureka::notworthy:

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: E Mai 19, 2008 8:36
Postitas Cyber
Et aku juba taha jõudis, siis see 3" DP tuleb ilmselt ilma selle nõmeda 90 kraadise nurgata..:thumb: Cooleri oleks võinud isegi suurema teha..:D Allpoole jäi veel tükk tühja maad...:P Kahjuks tundub, et see pagana sisselaske torustik on veelgi pikem, kui enne..:( Kas turbo lag suurenes ka tuntavalt?

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: E Mai 19, 2008 9:02
Postitas ivomets
tegelikult päris vägev monstrum valmis tehtud! tubli oled!
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: E Mai 19, 2008 9:22
Postitas Cyber
Seda akut võib..;) See on geelaku ja seda võib panna sellisesse asendisse nagu vaja.
Algselt postitas: ivomets
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: E Mai 19, 2008 9:50
Postitas Andrus99
Jep, downpipe tuleb ikka ilusa kaarega (JT), see juba nurgas ootamas.

Cooleri suuremaks tegemisel väga pointi poleks olnud, kuna allpool oleks see jäänud täpselt stange taha. Idee oli teha sellise mõõduga cooler, mis mahuks täpselt originaalstange ja iluvõre taha, ning poleks vaja midagi olulist maha lõigata (pukseerimisaasad näiteks). Tundub, et enam vähem õnnestus, loobuma pidin vaid esitule pesuritest, mis pole just suur kaotus ;)

Turbo lag'i osas midagi tuntavat ei muutunud, pigem tingimused paranesid ja proovisõidul käis turborõhu seier isegi kuni 1,4 bar. Nüüd tuleb süüde ja MSD veel paika timmida, kui ka downpipe paigas on.

Aku kohta veel niipalju, et õnnestus leida see väiksem Optima, 41 Ah, mis mahtus ära pagasniku katte alla - see oligi eesmärk, mitte mingit monstrumit pagasnikusse ehitada. Kusjuures tellisin selle UK-st, Eesti müüjad seda müüa ei suutnud, üks väitis, et pole enam tootmises, teine, et pole mõtet 1 tk tellida :bs:

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: K Juun 11, 2008 1:07
Postitas 6-10
Nunnu värv. :love:
Meie autod on paraku juba tuttavad, kohtusid ühel märtsikuu õhtul Kadaka pst. Troosti õue peal. :drink:

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: K Juun 18, 2008 20:31
Postitas Andrus99
Downpipe pilt kah :)

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: K Juun 18, 2008 20:33
Postitas Andrus99
Ja veel üks huvitav pildike, mis on eestpoolt näha siis, kui kapott üleval:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: K Juun 18, 2008 20:48
Postitas Cyber
Ja millal see malmist jurakas kena equal lenght headeriga asendub..;) ?? Et kui juba nii põhjalik töö on ära tehtud, siis oleks see nagu täiuslik juba..:) või noh... 2.3 pea võiks ju ka olla..:P

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: K Juun 18, 2008 21:11
Postitas Andrus99
Algselt postitas: Cyber
Ja millal see malmist jurakas kena equal lenght headeriga asendub..;) ?? Et kui juba nii põhjalik töö on ära tehtud, siis oleks see nagu täiuslik juba..:) või noh... 2.3 pea võiks ju ka olla..:P


Õrrita õrrita jah... :P

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: R Juun 20, 2008 11:23
Postitas Cyber
Tegin spliti ja viisin selle MSD teemalise tehnilise jutu siit ära siia..

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: L Juul 12, 2008 19:19
Postitas Andrus99
No nii, panen siis tänase dynograafiku ka enda auto teemasse.

Hobujõud on umbes sinna kanti kuis Speedparts Stage 2-ga võiks olla, ca 210...220 hp mootorist.

Väände "peak" tuli isegi üle ootuste ca 400 Nm kanti mootorist :headbang:

Aga kui graafikut vaadata, siis 4..5k pöörde vahel on miski auk, pärast seda võimsus ronib veel üles aga vääne läheb allamäge.
Andke nüüd nõu, kuidas seda graafikut siluda, et väänet kauemaks jätkuks :cool:

Lisatud failid

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: T Aug 12, 2008 19:18
Postitas Andrus99
Väike update, mis autoga vahepeal toimunud:

- Uus ring Koni Special reguleeritavaid amorte
- Ette Saabi orig sportvedrud (taga olid enne juba jäigemad nn koormavedrud)
- Ette uued rattalaagrid
- Renoveeritud roolilatt ja uus roolikardaan

"Handling" muutus oluliselt paremaks, auto on hulga jäigem ja konkreetsem.
Rattalaagritest oli üks täitsa kutu, sain lahti juba kostuvast undamisest teatud kiirusel.

Rooli on lausa lust keerata uue lati ja kardaaniga. :drive:

Lätti sõidu hommikul andis otsad konditsioneer, ühel hetkel tuli salongi vent avadest pssss.... mingit gaasi moodi asja ja oligi kõik... kont enam tööle ei rakendunud, surve läind... ei tea kas salongi kondi radikas andis otsad ja lasi gaasi välja...?

Samuti lagunes vahepeal taas bensutaseme andur, oli paaki laiali kukkunud, õnneks oli see vedrutaoline juhe terve ja sain kogu kupatuse kätte. Jootsin juhtmed kokku ja nüüd töötab jälle... aga tundub et vähe teistmoodi... peab ühe paagitäie läbi sõitma ja jälgima.

Ahjaa, ja Lätis kokkutulekul sai auto iludusvõistlusel 3nda koha omas klassis (99, 90, c900). Pilte näeb siit:

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5970&page=5

Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99

Postitatud: L Nov 15, 2008 13:49
Postitas Andrus99
Jõudumööda tegelen ka ajukirurgiaga :P

Lisatud failid