Saab 900 3D, 1991, janek555

Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#76

E Jaan 28, 2008 20:15

Ilmselt leiti, et pole vaja kodus "põlve otsas" kastiõli vahetada, reostad veel keskkonda vms ... ja nii see auk ja punn alt ära jäetigi.
Ja teenindus tahab ju kah, et Sa ikka regulaarselt neid külastaksid, korraline (kasti-)õlivahetus on üks võimalusi selleks.
Kuigi võibolla saab see imemissüsteem, mis teeninduses on, põhjapealt kätte ka selle saasta, mis muidu isevoolselt väljuma ei kipu - kui endal õliimurit mõttekas soetada pole, on autole kasulikum lasta kastiõli (ja ka mootoriõli) teeninduses vahetada.
Aga mõni targem võiks asja täpsustada...

vabandust, et oma mõtisklusega teemast kõrvale kaldusin :red:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#77

E Jaan 28, 2008 22:11

Arvan,et pigem kaotatud teadmatute remontijate jaoks,kes muidu kasti tühjendaks ja sinna hoolsalt uue paksu õli sisse valaksid.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#78

T Juun 19, 2012 20:21

Elustan teemat. Ei ole surnud auto,pole lihtsalt midagi uut kirjutada olnud.
Kuna eelmine sügis kukkus lagi pähe, siis sai proovitud seda nüüd parandada ja uus polster panna - ei tulnud hea eks teinekord teeb paremini.Vead said tehtud kogenematusest ja ei olnud kedagi tuttavat ka, kellelt nõu küsida.Nii ta sai, suurim viga oli luugi vana alusriide kasutamine.


Lae all oli üks luugi toru ära mädanenud

ja kuna ta orginaalis oli joodetud , siis sai uus toru ka joodetud, seekord siiski tinaga ei tahtnud värvimisega väga tegeleda.


Segama oli hakanud ka helitehnika, nimelt uuena paigaldatud stereo koos esimeste kõlaritega ei olnud enam kuulatavad. Esialgu ei tahtnud kuidagi seda uuena paigaldatud JVC kassetikat välja visata, sest ikkagi orginaal koos paberitega ja puha... Siis peale mõningast mõtlemist otsustasin ikkagi orginaali välja võtta ja riiulil edasi säilitada.
Asemele valisin samuti JVC

lisaks paigaldasin ka tagumised kõlarid. Kuna taga on orginaal avad väga väiksed, sai ehitatud puidust vahetükid. Päris mitu toorikut tuli ehitada

aga palju parem see heli sai ja silma ka väga ei riiva



Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#79

P Juul 07, 2013 14:10

Lagi ei jäänud püsima, tundub liimi viga olevat ja vist sai liiga pingesse ka see riie. Praegu võtsin tagumise serva lahti ja pihustasin selle moment aerosooliga kinni aga jätsin peasüvendite nurgad lonti,et riie ei oleks suures pinges. Vaatame kas nüüd jääb liim hoidma.




Muidu on turbo klassik ikka vinge auto,ei teagi täpselt millega ta mind võlunud on, aga puhta ja kasituna ta kohe kutsub sõitma.:thumb:



Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#80

P Sept 01, 2013 20:21

Huvitav kuhu kadusid selle lehe pildid, kas viga minu tegemistes või foorumis ?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#81

P Sept 01, 2013 20:33

Foorumis. Minu auto teema pildid, mis olid foorumi serveris on ka kadunud hetkel.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#82

E Sept 02, 2013 16:48

Piltidega on jah ikaldus veel hetkel, ma ei ole peale SK kola liigutamist teise kohta kõike veel korda saanud. Tegelen, kui jõuan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#83

E Sept 02, 2013 18:06

Piltidega on jah ikaldus veel hetkel, ma ei ole peale SK kola liigutamist teise kohta kõike veel korda saanud. Tegelen, kui jõuan.


Aitäh.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#84

R Apr 04, 2014 22:14

Vaatan ,et seitse aastat on seda teemat peetud ja mitte hoolikalt. Tahtsin teada milline oli läbisõit kui sõitma hakkasin kas 180 000 või rohkem ... no ei mäleta ja siia pole kirjutanud. Peab hoolikamalt seda päevikut siin pidama , jube hea on pärast meenutada.
Tänaseks 220 000 ja peale, päris hästi hobika kohta ... turbo klassik kohe kutsub sõitma.Nüüd mõned märkmed päevikusse.

Peale sigulda rallit muutus teise käigu lülitamine kehvemaks, ehk suuremalt kiiruselt alla teisele pannes käis vahest raks. Võtsin kaane lahti.


Õnneks rauapuru ei olnud ja üldse oli pilt ilus ja kulumata. Sisse läks uus õli ja hetkel tundub,et lülitus jälle hea.
Õli kulus 2,6 liitrit.



Roolivõimu lasin ka tühjaks ja panin rohelise õli asemele, kuna enne oli punane tuleb üks vahetus veel teha.Õli kulu alla 1l.

Aga muidu on autol tervis hea.




Lisatud failid
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#85

K Apr 09, 2014 22:55

Maru :) Kas tollele susinale jõudsid ka jälile, mis salongi tuli?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#86

N Apr 10, 2014 8:06

Ja, see oli mingi piiramis klapp.
mikzor
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 27, 2016 20:04
Asukoht:
Auto:

#87

P Apr 17, 2016 0:42

Tere!

Minu nimi on Mikael, olen 16 ning olen juba pikemat aega olnud Saabide fänn. Võtan siitkohast teema üle. Olen auto uus omanik. Ei tea küll, kas oleks pidanud selle jaoks tegema täiesti uue teema. Moderaatorid, palun suunake mind.

Eelmisele omanikule kindlasti müts maha, ta on selle auto eest eelnevalt väga palju hoolt kandnud ning seda heas korras hoidnud.

Minu eesmärgiks jääb sama, mis eelmisel omanikul ehk auto heas korras hoidmine, restaureerimine nii nagu ta väljus tehasest ja loomulikult autost viimase võtmine.

Olen juba veidi nipet-näpet tööd auto kallal teinud, pandud sai uus aku, vajalikud vedelikud vahetatud, uued puksid paigaldatud ning natuke naha- ja vinüülihooldust. Auto sõidab nüüd veel paremini, kui enne. Kuid teha on veel palju.

Ise küll mehaanikast või autoremondist nii väga ei tea, kuid nüüd selle autoga ongi mul hea võimalus õppida. Kindlasti saab ka selgeks autoosade tööpõhimõtted ja parandused jne. Eelmine omanik oli nii südamlik, et pakkus välja ka ise minuga koos autot putitada.

Tõsiselt kõva auto.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#88

P Apr 17, 2016 12:47

Palju õnne, Mikael, Sa oled saanud Eesti ühe kenama ja kabedama klassiku omanikuks. Loodetavasti jätkub Sul väärt auto vastu asjakohast austust. Mis puutub "viimase võtmisse", siis meenub mulle ühe vana sõbra elutarkus: "Ka l****lt ei võeta viimast." Nael kummi!
SAAB on tegusõna!
mikzor
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 27, 2016 20:04
Asukoht:
Auto:

#89

P Apr 17, 2016 12:58

Õnneks või kahjuks olen veel piisavalt noor, nii et sellest elutarkusest aru ei saa. Viimase võtmise all mõtlen ma küll auto nautimist. Auto vastu on loomulikult austust palju.
mikzor
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 27, 2016 20:04
Asukoht:
Auto:

#90

R Juun 17, 2016 12:34

Kätte on jõudnud suvi ja annan ka teada, mida on vahepeal tehtud. Ega erilist midagi ei ole. Sõita olen saanud. Autot pesnud olen. Ostsin endale ka siis kalli raha eest remondikäsiraamatu, selle oranži kaantega. Päris sisukas. Tuleb kasuks. Kuid on tehtud plaanid, mis peale suve saama hakkab.

Enne külmade ilmade tulekut läheb auto sooja garaaži. Plaanis on tegeleda sisustusega, auto läheb ka sügisel või talvel sisustusspetsialisti juurde, kes aitab mul teha korda laepolstri ja anda juurde värskust, ilu ja eluiga nahkistmetele. Detailidegagi on plaanis tegeleda, näiteks toolidelt on puudu need nupukesed, millega tooliklappi liigutada Saab, lukk bensiinipaagikorgilt on puudu, kapotil olev märk vajab vahetamist jne; need jupid on loomulikult vaja tellida Internetist. Ning rääkimata ka muudest vajalikkudest tegudest, nt. õlivahetused jne.
Vasta