Saab 900i 16v autom. 1988, Jumindamiis
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2018
Mina siis see mees, kes Nakataja klassiku omale krahmasin, seetõttu ei hakka esialgu pilte ega pikemat juttu siin tegema, panin lingi, kus autost juba eelnevalt siin räägitud.
See töö, nagu ta nimigi ütleb igati vilja (taas?) kandnud...
Niipalju võib ütelda, et varsti 1000km täis ja see auto on esimene kokkupuude minujaoks Saabiga, kiibitsenud neid küll varemgi, aga päris omanud seda imelooma pole veel..
Ma eip tea kuidas teil naistega, aga minuoma esialgu arvas, et tema sellega sõitma ei hakka:) -vaatamata sellele, et minu idee see just talle osta oli.
No nüüd teinud oma esimesed sõidud ja kommentaarid tema poolt igati :thumb: Auto pidi seest igati bro olema ja sõita pidi mõnus olema! Ja mul pole ta kommentaarile midagi lisada.
Mina siis see mees, kes Nakataja klassiku omale krahmasin, seetõttu ei hakka esialgu pilte ega pikemat juttu siin tegema, panin lingi, kus autost juba eelnevalt siin räägitud.
See töö, nagu ta nimigi ütleb igati vilja (taas?) kandnud...
Niipalju võib ütelda, et varsti 1000km täis ja see auto on esimene kokkupuude minujaoks Saabiga, kiibitsenud neid küll varemgi, aga päris omanud seda imelooma pole veel..
Ma eip tea kuidas teil naistega, aga minuoma esialgu arvas, et tema sellega sõitma ei hakka:) -vaatamata sellele, et minu idee see just talle osta oli.
No nüüd teinud oma esimesed sõidud ja kommentaarid tema poolt igati :thumb: Auto pidi seest igati bro olema ja sõita pidi mõnus olema! Ja mul pole ta kommentaarile midagi lisada.
Oo jee :thumb: Sa oled juba mu neljas "ohver" Saabismi nakatamisel ;)
Tore, et leidsid ka tee siia foorumisse - vähemalt on nüüd võimalus ehk aegajalt oma vana kallima kohta uudiseid kuulda!
Ka mina ostsin selle klassiku nö. naisele sõitmiseks, kuid kuna tema oli juba pisut nakatunud sabismi haigusega, siis ei tekkinud mul probleeme tema rooli taha saamisega. Pigem vastupidi - ära saamisega :)
Igaljuhul soovin teile veelkord õnnelike hetki selle toreda auto seltsis!
Tore, et leidsid ka tee siia foorumisse - vähemalt on nüüd võimalus ehk aegajalt oma vana kallima kohta uudiseid kuulda!
Ka mina ostsin selle klassiku nö. naisele sõitmiseks, kuid kuna tema oli juba pisut nakatunud sabismi haigusega, siis ei tekkinud mul probleeme tema rooli taha saamisega. Pigem vastupidi - ära saamisega :)
Igaljuhul soovin teile veelkord õnnelike hetki selle toreda auto seltsis!
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
Peale mootoriõli vahetuse sai ka käigukastiõli uuema vastu vahetatud, erinevatel netisaitidel soovitati:facts: seda teha vähemalt 3x järjest väikeste vahedega, kuna õli oli rohkem varutud, siis sai seda suisa 4x vahetatud ja ka viimasel korral oli õli hoopis teist värv, kui see, mis sisse sai kallatud.
Tulemus- pöörded langesid tuntavalt, kui varem läksid pöörded juba ca 80km/h pealt "rohelisest" alast välja, siis nüüd on kiirus samadel pööretel juba seal 100-110 vahel, eeldatavasti peaks kütusekulu tuntavalt langema- kolme paagitäiega on kulu 10-11L vahel olnud, saab näha, mis too nüüd saab olema. Peale selle, et pöörded on langenud reageerib auto gaasivajutusele märksa erksamalt, tagumik ütleb, et kiirendus on selle põhjaliku õlivahetuse järel samuti oluliselt paranenud. :drive:
Vaatame, mis aeg toob, kas õlivahetus oli heast, või halvast, igatahes nakataja hoiatust, et "sitta" parem mitte torkida- pidavat haisema minema, ma ignoreerisin, loodame, et nii ei lähe :)
Tulemus- pöörded langesid tuntavalt, kui varem läksid pöörded juba ca 80km/h pealt "rohelisest" alast välja, siis nüüd on kiirus samadel pööretel juba seal 100-110 vahel, eeldatavasti peaks kütusekulu tuntavalt langema- kolme paagitäiega on kulu 10-11L vahel olnud, saab näha, mis too nüüd saab olema. Peale selle, et pöörded on langenud reageerib auto gaasivajutusele märksa erksamalt, tagumik ütleb, et kiirendus on selle põhjaliku õlivahetuse järel samuti oluliselt paranenud. :drive:
Vaatame, mis aeg toob, kas õlivahetus oli heast, või halvast, igatahes nakataja hoiatust, et "sitta" parem mitte torkida- pidavat haisema minema, ma ignoreerisin, loodame, et nii ei lähe :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pildid foorumis. Ka reeglite all on piltide kohta midagi, mida mitte keegi vist ei loe. Ilmselt peaks sinna sisse kirjutama nõude modedele õlut osta ilma vastu vaidlemata. Keegi nagunii ei loe, saaks hiljem välja nõuda..:P
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
Eino väga vabandan, kustutatud...
Pealegi võib ju iga asja puhul näppu vibutada, aga see asi võiks siin ise pildi õiges formaadis-suuruses esitleda...
Palun väga..
Pealegi võib ju iga asja puhul näppu vibutada, aga see asi võiks siin ise pildi õiges formaadis-suuruses esitleda...
Palun väga..
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
Ja samas vahet ei ole, autod ju ikka enda jaoks, mitte teiste, seega ega pea jah neid esitlema...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: see on nüüd küll väga vale suhtumine. Pildid tuleb teha normaases mõõdus ja siis teistele välja riputada. Foorumisoft ei ole pildialbum, mis pilte ise eri suurustesse konverdib! Pisitasa hakkab lihtsalt siiber saama sellest pea igapäevasest piltide vähendamisest.
Et siis puust ja punaseks - 1600x1200 px pilti peab vaatamiseks igale poole kerima. Tehtud tervest autost kena pilt, aga välja paistab ainult nina. Kõigil ei ole 19+" monitori 1600x1200 resolutsioniga, et ekraanilt (peaaegu) kõik korraga paistaks. eks sa katsu näiteks 15" läpaka taga neid pilte foorumis vaadata, mina teen seda sisuliselt iga päev. Mingisugune hoolimine teiste suhtes võiks ju olla.
Et siis puust ja punaseks - 1600x1200 px pilti peab vaatamiseks igale poole kerima. Tehtud tervest autost kena pilt, aga välja paistab ainult nina. Kõigil ei ole 19+" monitori 1600x1200 resolutsioniga, et ekraanilt (peaaegu) kõik korraga paistaks. eks sa katsu näiteks 15" läpaka taga neid pilte foorumis vaadata, mina teen seda sisuliselt iga päev. Mingisugune hoolimine teiste suhtes võiks ju olla.
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
auto liigub, vahepeal kulutatud 1500 poolassiotsale, aga muidu tipptopp...
Kaugtuled kipuvad aegajalt ära kaduma vaid. sõitu tehtud ostuhetkest isegi juba ca 10000km.
Sel nädalavahetusel plaanis ülevaatusel käia, midagi eraldi sättinud selletarbeks pole ja usun, et saab probleemideta läbi.
Kaugtuled kipuvad aegajalt ära kaduma vaid. sõitu tehtud ostuhetkest isegi juba ca 10000km.
Sel nädalavahetusel plaanis ülevaatusel käia, midagi eraldi sättinud selletarbeks pole ja usun, et saab probleemideta läbi.
Tore kuulda! Eks iga liikuv osa vajab aegajalt vahetamist.
10000 km poole aastaga on päris hea tulemus, mis näitab et masin on sul vist pea igapäevaselt kasutuses. Kaugtulede probleemi võib arvatavasti tulede relee põhjustada.
Aga edukat ülavaatust ja naelkummi (d alla)!
PS! Kui müügisoov peaks tekkima, paku mullegi ;)
10000 km poole aastaga on päris hea tulemus, mis näitab et masin on sul vist pea igapäevaselt kasutuses. Kaugtulede probleemi võib arvatavasti tulede relee põhjustada.
Aga edukat ülavaatust ja naelkummi (d alla)!
PS! Kui müügisoov peaks tekkima, paku mullegi ;)
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
kui siis sama hinnaga, auto hea, aga talv tulekul ja maal siin kardan kõrgeid hangesid, eelmisel aastal sai oma seati 4-5 korda välja kaevatud, ja hing ihkaks taas neljaveolist... Samas ei raatsi ka loobuda:)
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
esialgu plaanis jah kitsamad ja kõrgemad rehvid alla kruttida, aga ronimisest, siis mul igapäevane liikur suht raske diisel, mis just ka kõige madalam pole ja seda sai mitmeid kordi välja kaevatud, kuigi hange sai võimalikult suure kiirusega sõidetud- mul siin üks koht kus ca 100m lõigu hange tuiskab ja kuna kohe mereääres, siis hanged ei ole sugugi kohevast lumest(mereniiskus), vaid väga tihedaks tambitud mass see...
Ülevaatusel sai saabik ülevaatusonult kiita- ei miskit sättimist enne ülevaatust, lihtsalt kohale ja tehtud see oligi.
Ülevaatusel sai saabik ülevaatusonult kiita- ei miskit sättimist enne ülevaatust, lihtsalt kohale ja tehtud see oligi.
Super :thumb:
See on tõesti üks esimesi klassikuid (mis minul on olnud) millega pole hirmu ja häbi ülevaatusele minna.
Tegelt on parim klassikule, kui temaga talvel võimalikult vähe sõita, kuna sool ja vesi on tema suurimad vaenlased. Samas ei ole ka mina kunagi klassikuga lumme kinni jäänud. Loomulikult ei ole ta lumesahk, millega hangesid laiali lükata, kuid mõistlikult gaasi andes läheb ta pisut pksemast kohast läbi küll.
Pane mõni ilus mereäärne pilt ka siia teemasse. (teen ainult enne pisut väiksemaks ;))
See on tõesti üks esimesi klassikuid (mis minul on olnud) millega pole hirmu ja häbi ülevaatusele minna.
Tegelt on parim klassikule, kui temaga talvel võimalikult vähe sõita, kuna sool ja vesi on tema suurimad vaenlased. Samas ei ole ka mina kunagi klassikuga lumme kinni jäänud. Loomulikult ei ole ta lumesahk, millega hangesid laiali lükata, kuid mõistlikult gaasi andes läheb ta pisut pksemast kohast läbi küll.
Pane mõni ilus mereäärne pilt ka siia teemasse. (teen ainult enne pisut väiksemaks ;))
Antud autoke Pärnus juba pikemat aega. Mõned vimkadki visanud (jagaja rootori pärast perve pääle jäänud). Ülevaatuse läbis puhtalt. Onud veel imestasid, et NII puhtad heitgaasid. Nalja oli omajagu.
Kuna passis KAT puudub siis aparaadi näite uurinud onklid hakkasid omi kaste restartima. Peale seda kaevuti kapoti alla ja sumpa uuriti sabast sisselaskeni läbi. Eks nad leidsid kah mida otsisid(katalüsaatori ja lamda-anduri). Pabereid ulatades mainis lipsuga onu et ka uutel autodel pole enamikul heitgaasid nii puhtad. Teagi mis nüid peale hakata.
Kuna passis KAT puudub siis aparaadi näite uurinud onklid hakkasid omi kaste restartima. Peale seda kaevuti kapoti alla ja sumpa uuriti sabast sisselaskeni läbi. Eks nad leidsid kah mida otsisid(katalüsaatori ja lamda-anduri). Pabereid ulatades mainis lipsuga onu et ka uutel autodel pole enamikul heitgaasid nii puhtad. Teagi mis nüid peale hakata.
Ma kohe päris kade, mu katalüsaatoriga mürgipüss tapab kõik ümbruskonnas ära, isegi minu kui seisma jään ja salongi ventilaator käima jääb.
Algselt postitas: afga
Antud autoke Pärnus juba pikemat aega. Mõned vimkadki visanud (jagaja rootori pärast perve pääle jäänud). Ülevaatuse läbis puhtalt. Onud veel imestasid, et NII puhtad heitgaasid. Nalja oli omajagu.
Kuna passis KAT puudub siis aparaadi näite uurinud onklid hakkasid omi kaste restartima. Peale seda kaevuti kapoti alla ja sumpa uuriti sabast sisselaskeni läbi. Eks nad leidsid kah mida otsisid(katalüsaatori ja lamda-anduri). Pabereid ulatades mainis lipsuga onu et ka uutel autodel pole enamikul heitgaasid nii puhtad. Teagi mis nüid peale hakata.