Nüüd on Sekeldajal siis uued käsipiduritrossid ja tagapidureil ka uued kettad-klotsid ning esiõõtsade kinnitused kah üle keevitet (aitähh, Bandiera & co). Kässar võtab nagu kännu taha, alul võttis isegi liiga hästi ning kippus peale jääma. Aeg-ajalt teeb nüüdki pisut haige elevandi häält, eelkõige tagurdades. Tea, kas on tegemist mööduva nähtusega (seoses veel "sisse sõitmata" uute juppidega) või peaks selle vastu midagi ette võtma?
Punkt neljaga tegelesin ise veidi kõhutunde järgi kasutades ühes kunagises,
mede eelmist klassikut Tupsut puudutavas, teemas toodud nõuandeid ja nagu täna ülevaatusel selgus, et edukalt :P
Punkt kahe ja kolme kohta teatati mulle ülevaatuspunktis, et järgmisel aastal ned neid asju enam ei näeks ja punkt viie suhtes polnud üldse probleemi.
Ega ma ise eriti ei uskunud (aga lootsin võimaluse peale), et asi laksuga üdse läbi läheb - ma läksin tegelikult lootuses paar nädalat aega saada. Aga nüüd võib jälle ausalt liikluses toimetada :drive: ja uuel aastal vaatab, kuidas edasi Sekeldajat patsutada, et ta kauem kestaks.