Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Vasta
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#76

E Mär 31, 2008 19:32

milleks niipalju pead vaevata? Mine Vikingisse ja telli uued mutrid--
EPC pealt kood 7974728.
Ise oma Aerole tellisin sealt uue kummitihendi lisatule ja klaasi vahele ja selle kandilise plekk-klambri. Nii väikesed asjad ei maksa üldjuhul meeletult...
Minu auto luugis ei olnud isegi auke valmis, seetõttu asi lihtsam-plekikruvi sisse ja valmis.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#77

T Apr 01, 2008 14:01

Tellisin VM-ist lullad ära, 43.-/tk. Tänud tootekoodi eest :)
Enne paigaldamist tuleb luuk kaltsu täis toppida vist :D

Ja natuke liikluskultuurist kah. Paistab, et kevad on Tallinna ikka päris jõudsalt kohale jõudnud, liiklus kohe päris koledaks muutunud siin. Üks tädi tahtis Viru ringi peal vägisi mu juhiukse kaudu tuppa tulla. Lõpp hea, kõik hea. Aero plastikud käisid silme eest läbi juba :P
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#78

R Apr 04, 2008 15:57

Väike pesu ja vaha täna :love:
Seoses sellega tuli mõte, et värviks need õhuavad tagatiiva pealt ära. Probleemiks jäi ainult kuidas see vana värv eemaldada? Koorub küll, aga kõik ei taha maha tulla. Või on lihtsam doonori pealt maha kruttida ja mustad ära värvida. 5d peaks need samad olema.

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#79

E Apr 07, 2008 21:57

Lõhkusin APC juhtklapi täna ära :wall:
Sain naturaalmajandusliku kauba kasutaja rbl-iga õnneks :beer:
Aga küsimus nüüd: kuidas juhtmete polaarsus õigesti panna? Pistikud on erinevad ja päris plug and play polnud. Panin uued klemmid autole ja ühendasin ära. Esialgu nagu töötab. Muidugi ma ei tea, kuidas ta käituma peab, kui juhtmed valesti on... Magnetklapi puhul on polaarsus ikka tähtis ju.
Ja küsimus üldse.. mis siis oleks juhtunud, kui klapp katki, aga voolikud ühendatud? :?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#80

T Apr 08, 2008 8:16

Kui too lihtsalt läbi laseb, siis on nagu LPT ilmselt. samas võid selle junni asemele ka MBC panna..:evil:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#81

N Apr 10, 2008 23:41

Vikingust tellitud klambermutrid ei sobi mulle, liiga laiad on. :gun:
Nii et tonniste omanikud, kellel neid mutreid kuskil ustes kasutatud, võivad pretendeerida kolmele mutrile :P
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#82

N Apr 17, 2008 8:59

Tegelikult on nii, et mõnel sedaanil on see pidurituli seal lisaks, mõnel mitte. Tagatiib hakkab ilmselt tuld varjama. Paigaldaks aga ikka, kuna ohutuse seisukohalt on tuli vajalik.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#83

N Apr 17, 2008 11:26

Esineb ka luukpäral koos tuule suunajaga.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#84

N Apr 17, 2008 12:56

minu viga, tahtsin kupee/luukpära kirjutada :p
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1501
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: SAAB

#85

N Apr 17, 2008 16:03

Algselt postitas: KT100
Tagatiib hakkab ilmselt tuld varjama. Paigaldaks aga ikka, kuna ohutuse seisukohalt on tuli vajalik.

Kartsin ise sama aga tulemus sai igati normaalne (originaal, tagaklaasi all servas).
Klassiku pidurituled on visuaalselt ilma lisatuleta väga lahjad.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#86

N Apr 17, 2008 22:19

isegi nii madalalt vaadates on täitsa ok;)

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#87

R Apr 18, 2008 0:33

Huvitav, pildi järgi ei ole tõesti mingit takistust. Andrease punasel pole tehasest seda tuld, kuigi 92. aasta lõpp... See viimane klassik on veel eriti ägeda lisahelkuriga numbri ümber ;)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#88

R Apr 25, 2008 17:08

Võtsin selle käigumehhanismi remondi täna ette. Tõmbasin käigukangi juurest salongi puhtaks, et pääseksin süsteemile ligi, mis kangi tsentreerib. Aga oh üllatust, polegi minu masinal sellist rakist seal, mis kangi tsentreerima hakkaks :freak: Ja paistis, et valmidust ka pole, mul muidu terve süsteem olemas, oleksin paigaldanud, aga sellel vahetusvardal puudub üks tihvti auk, kuhu üks plastik kinnitatakse.
Kes asjaga kokku puutunud, teavad, mis plastikutest ja rakistest juttu :P Täna panin igaljuhul kõik sama targalt tagasi. :fight:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#89

T Mai 20, 2008 17:53

Manuali järgi peaks minu masina silindri surveaste 9.0 olema, eile mõõtsin igast silindrist 10,9.
Mis järeldusi siit nüüd teha saaks? :poke:
Surved olid küllalt ühtlased, see peaks tähendama, et kolvigrupp korras, aga et surved nii kõrged.. kas masinat siis forsseeritud? Kuidas turbovärk seda vastu võtab üldse?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#90

T Mai 20, 2008 18:06

Ma usun,et mõõtsid ikkagi kompressiooni!;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#91

T Mai 20, 2008 18:44

päris huvitavad nrid said; huvi pärast võiksin ka enda masinal mõõta; mul peaks olema dekompresseeritud asja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#92

T Mai 20, 2008 19:23

no vanasti autokoolis õpetati, et hea tulemus on, kui surveaste+1
sul siis ju lausa väga head tulemused;)
Muidugi kui plokikaant äkki keegi on lihvinud-seda tohtis teha ainult 0,4 mm kui ma mäletan õigesti
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#93

T Mai 20, 2008 20:17

oot-oot, mis vahe on surveastmel ja kompressioonil nüüd?:P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#94

T Mai 20, 2008 20:32

Vaata siia. Muu jutu vahele härrad üritavad natuke asja seletada. lisaks ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=35

Lühidalt surveaste on üks kindel number, mis on ühe mootori puhul alati sama, kõigil sellise mootoriga autodel. Kompressioon aga on mõõdetav suurus, mis ka reaalselt näitab midagi mootori tiheduse kohta. Kahe samasuguse auto puhul võib juba erineda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#95

T Mai 20, 2008 23:50

Surveaste on arvutatav, kompressioon mõõdetav :)

EDIT: Cyberi lingil oli sama väide, sry kordamise pärast
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#96

E Juun 23, 2008 15:14

Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#97

E Juun 23, 2008 16:27

Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?


Täpselt nii see oli :thumb: Nägin ilmselt sind ka, tumeroheline 9k? Hullumajapuhvet oli see kruusatee seal. :poke:
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#98

E Juun 23, 2008 16:31

Algselt postitas: KT100
Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?


Täpselt nii see oli :thumb: Nägin ilmselt sind ka, tumeroheline 9k? Hullumajapuhvet oli see kruusatee seal. :poke:


Ma sõitsin tumehalliga vastu. Tumeroheline ja toonklaasiga tuttava oma, kelle juurest tulin just.
Aga tee oli küll meeldiv :drive:

Aga mis ma oskan öelda, pilke see masin püüab ja kuidas veel!
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#99

L Juun 28, 2008 12:41

Vahepeal olen suutnud lisapiduritule paigaldada :thumb: Natuke nokitsesin juhiust roostest puhtamaks, kuid ei saanud aero paneeli maha, et sinna alla piiluda. Paneeli liuguri tüüblid on nii roostesed, et palju ei julgenud kangutada ka.. kukub üldse küljest :freak:

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#100

L Juun 28, 2008 12:48

ahjaa, base boosti? mõõtsin ka, ühe juhendi järgi tohib see 0.38 olla, minu oma lendas 0.4ni. Samas fuel cut off'i pole kogenud.. järelikult kannatab olla.
Vasta