Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#126

P Apr 12, 2009 16:08

Ülevaatus tehtud, väikesed probleemid lambda parameetriga, aga sain ikka läbi. Vb tuleb sellest, et sumpas paar pisikest augukest.
Sportrooliga võib kah pahandusi tekkida, kui politsei torkima hakkab.
Roolilatt vahetatud teistkordselt, esimene katsealune otsustas lekkima hakata nii latist kui roolikardaanist. Praegune tundub, et peab, kuid väike loks on sees, mis tegelikult häirib.

Lisatud failid
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#127

P Apr 12, 2009 16:46

Nägin seda autot eile õhtul Tartus Tähe tänavas seismas. Krt on ikka ilus küll :thumb:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#128

P Apr 12, 2009 18:58

Algselt postitas: yksheikki
Nägin seda autot eile õhtul Tartus Tähe tänavas seismas. Krt on ikka ilus küll :thumb:


sai seal natuke pidu tehtud jah ;)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#129

N Mai 21, 2009 23:44

Tagumine parempoolne ratas vist natuke viltu, välisserv kulub liialt kiirelt. Mis variandid mul on? Reguleerida ju tagasilda ei saa. Pikivarraste puksid ka vahetatud hiljuti.
Sportvedrud võiks seda põhjustada?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#130

R Mai 22, 2009 9:22

Sild kõver.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#131

R Mai 22, 2009 9:26

Algselt postitas: saabu
Sild kõver.
kõlab nagu "aeg teha upgrade ja kässar taha rattasse viia..." :) ja peale seda ka "teha upgrade esipiduritele ja sinna tonnise omad panna"
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#132

P Mai 24, 2009 23:11

mõte on tore, aga päris plug and play see silla vahetus ei ole :P

Mul juhtus reedel selline huvitav asi, et üks esiamordi alumine mutter oli plehku pannud. Asusin Pärnus ja sain kohe kiiret abi ivometsalt. Tänud, sest seda mutrit ei leiaks ühestki poldipoest ka mitte. Ilmselt oli asja viga selles, et mutter polnud põhjani keeratud, puks andis mängima ja mutter pääses valla.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#133

E Mai 25, 2009 19:41

Ma sain selle poldi küll poldipoest just. Suurem jama on kui see ära murdub, mis on mul ka juhtunud.
Kui tagasilda vahetada, siis oleks mugav kässari ümbrus kah välja lõigata ja õige keevitada asemele ;)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#134

P Mai 31, 2009 22:53

Kui suur võib olla risti lõtk turbol?
Kui palju maksab turbo renoveerimine?
Kas renoveerimisel vahetatakse labad alati ära? Või mis selle renoveerimise käigus üldse tehakse? Kodus ei saa midagi teha? pukse vahetada vms?
Turbo õline pole, auto õli ei võta, loks on vurris sees. Tasub masin seisma panna?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#135

E Juun 01, 2009 8:47

Ristilõtk peab ju olema, kuhugi vahele peab see õlikiht tekkima, mis teda tsentreerib. Pikilõtku ei tohi olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#136

E Juun 01, 2009 19:03

Kui vurri risti natuke suruda ja keerutada, liigub võll suhteliselt raskelt. Normaalne?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#137

P Juun 14, 2009 13:50

mis lüliti see võiks olla? ühtegi juhet sinna ei lähe

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#138

P Juun 14, 2009 13:50

2

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#139

P Juun 14, 2009 14:14

Ehk on see tühikäigu või segurikastus lüliti?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#140

E Juun 15, 2009 11:04

Suure tõenäosusega segurikastamise mikrolüliti. Mu klassikul samasugune, aint koos juhtmetega :)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#141

E Juun 15, 2009 11:16

Algselt postitas: aljoga
Suure tõenäosusega segurikastamise mikrolüliti. Mu klassikul samasugune, aint koos juhtmetega :)



Mitu juhet sul lülitisse läheb? Ma ühe 2-juhtmelise pistiku leidsin sealt lähedalt, millel pole miskit otsas :P
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#142

E Juun 15, 2009 13:22

Vaata millise seguklapi asendi juures see lüliti sulgub.
Kui "full throttle" korral, siis on segurikastuseks.
Mu 99-l samasugune lüliti ja 2 juhet läheb külge aga asetseb hoopis teiel pool "throttle body"-t.

Samas ma vaatan, et sellel pildil nagu tunduks, et seguklapp on tühikäiguasendis ja lüliti suletud asendis?? Et siis on äkki ikkagi miski tühikäigulüliti? Kuskilt elektriskeemilt ei leia seda?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#143

K Okt 21, 2009 11:58

Denso kodulehelt pakutakse Iridium IW20 klassikule. Mul vedelb IW24 päris palju, kas neid võin oma masinal kasutada? Loogiliselt peaks see IW20 "kuumem" küünal olema ehk külmema kliima juures + madalam põlemistemperatuur põlemiskambris. IW24 ilmselt siis ei vii põlemistemperatuuri optimaalseks mootori jaoks või kuidas asjast aru saada?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#144

K Okt 21, 2009 13:03

Saabi käivad NGK küünlad... ka klassikusse... Lisaks maksavad need naeruväärselt vähe, et üldse põdeda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#145

K Okt 21, 2009 13:15

Hmmm, kas ilma DI-ta mootorile peab ka NGK küünlaid panema? Vist ei pea, sest DI-ga mootori juhtimine töötati välja NGK-de peale. Vana jagajaga süsteem on tavaline, mis peaks kõiki küünlaid sööma.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#146

K Okt 21, 2009 20:21

T16 klassikule on näidatud küünlad, mis maksavad pea 200.- tükist. Siit ka küsimus, kas mul on ohutu ja kasulik kasutada kalleid süüteküünlaid, mis on mulle kogunenud (IW24 pea 300.-). See, et SAABi käivad ainult ja ainult NGK toodangud pole eriline teema minuarust, võrduks samaga, et soovitataks "Mobil1" tootja õlisid kasutada.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#147

L Nov 28, 2009 23:08

küünla hind ei ole parameeter mille järgi küünalt valida.:headbang:

eks pead nende hõõgarvusi uurima
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#148

P Nov 29, 2009 1:32

Tegelikult on need küünlad ühed tühisemad asjad hetkel.
Kaitseväe kõrvalt tuleks tähtsamaid asju korrastada nagu nt esimesed turvavööd, mis on väga laisaks muutunud. Väidetavalt pidavat mingitel Passatitel samasugused vööd olema. Vööd ongi ilmselt samad paljudel autode, aga see kinnituskronsa on erinev.
Vesi jookseb kuskilt salongi, praegu kõik sisu välja visatud, põrandal oli loik, parempoolne tagumine küljekarp oli vett täis.
Käigukangi mehhanism vajab parandamist (kolmnurkmutrid on hetkel takistuseks remontimisel).
Huvitav, kas kuskil netis on Bentley manual ka liikumas? Piraatlus küll, aga noh, kes siis põrsast kotis osta tahab...
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#149

P Nov 29, 2009 13:29

mismoodi need kolmnurkmutrid takistuseks on?
Muidugi on nende keeramiseks erivõti ette nähtud, aga ise keerasin neid pikkade peente otsega näpitsatega. Näpitsa teravad otsad mutri kahesse vahesse ja külje pealt ''kullinokkadega'' keerasin. Ühe mutri jures murdus näpitsa terav ots-käiasin teise ka lühemaks ja jätkasin. Lahti sain.

Mida sealt Bentley manuaalist tarvis oleks???

p.s. Küünlad T16 klassikule ei maksa 200 eeku/tk.
Pidasid vist silmas plaatinaelektroodidega NGK-sid-need maksavad tõesti niipalju, aga ise kord ostsin ja enam kunagi ei osta. Vigase õhumõõturi tõttu said korra rikast segu ja oligi kõik-finito.
Väga hästi töötavad seal tavalised NGK-d ja muud ei ole sinna tõesti mõtet toppida-IMO. Igaüks paneb muidugi mida ise tahab, aga siis pange ikka õige soojusväärtusega küünlad-valesid pannes on tagajärjed hullemad kui panna tavalised plaatinate asemel;)

P. S 2: Ja soovitaks tõesti Mobili õli kasutada-jällegi minu isiklik arvamus ja isklik kogemus. Naljakat ei ole siin midagi:evil:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#150

P Nov 29, 2009 14:16

Kolmnurkmutrid sain lahti täna, lapiktorn+haamer. Lootsin sealt kangisüsteemist leida katkise tsentreerimismehhanismi, aga mitte midagi pole seal. Tekib küsimus, kuidas käigukang keskasendisse lükatakse? Mitte mingit jälgegi, et seal midagi oleks olnud :freak: Ühel 84.a. mudelil olid seal mingid vedrud, mis kangi siis mõlemas suunas tõmbasid. Juba seda vaataks "Bentley" manualist ja lisaks oleks niisama huvitav aega parajaks teha teinekord.
Saabcentral foorumit lugedes on jäänud küll mulje, et T16 klassikult tuleks ikka need kallid plaatina küünlad paigaldada.
Mobil1 õli mina jällegi põhimõtteliselt ei kasuta. Kurvad kogemused kardispordi valdkonnas. Loomulikult on need kaks eri asja, aga siiski. Mina kasutan Castrol 10W40.
Vasta