Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Mul on nüüd suured kohustused. Loodan, et keegi pettuma ei pea :head:
Esimesed 150km sõidetud ja jumalik :evil:
Kohe tuleb pisivigasid likvideerima hakata: armatuuris ei põle suurt midagi, ukseraam lahti.. kevad võiks juba kiiremini tulla.
Tervitused siinkohal tripile :)
Esimesed 150km sõidetud ja jumalik :evil:
Kohe tuleb pisivigasid likvideerima hakata: armatuuris ei põle suurt midagi, ukseraam lahti.. kevad võiks juba kiiremini tulla.
Tervitused siinkohal tripile :)
Kas nüüd makaroni dieedile?
Ma esialgu seda valget maha ei müügi (ja kes ostakski? ja kui ostaks, siis mõttetu raha eest..) sest siis jäävad rattad ikka alla, kui mingi pikem töö aeroga ees.. vähemalt enne suve ei üritagi. See tumehall on maal venna käsutuses põllurallikana Seda kasutan doonororganina, esimene asi on tulede kojamehed, käigukang ja vb midagi armatuurist. Mis muidugi põllurallitamist ei sega. Veits jama muidugi, et selle vanapoisiga nii läks, aga paraku sajandi halvim ost ja muud polnud peale hakata :D
Ja uus masin on mul koguni 5. klassik juba :freak:
Ja uus masin on mul koguni 5. klassik juba :freak:
Õnnitlused uue auto puhul ka minu poolt :beer:. Loodan, et meeldib ja oled talle parem peremees kui mina, kes poleks tema jaoks niipalju aega leidnud, kui vaja :red:.
Loodan, et lubad mõnel kokkutulekul teda ikka silitada ja ehk sissegi istuda ;)
Loodan, et lubad mõnel kokkutulekul teda ikka silitada ja ehk sissegi istuda ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Lugedes eestpoolt siis sinu sõnad on hästi seotud teemaga:
Algselt postitas: KT100
nõme mees, ma oleks kogu ülikooliaja olnud nõus makarone sööma, et seda masinat saada. jäin pool päeva hiljaks :gun:
:love::love::love::poke: hoia hästi siis
ühes teises kohas sai kunagi selle pildi alla kirjutatud: "ühel päeval, mu kallis" ;)
Sai Tartus käidud. Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Keskmine kütusekulu 350km peale 8,3l. Küllaltki turbomõnusid nautides ja 3,5 inimest peal Tankides juhtus väike äpardus ka: bensust kuivaks jäi mul ainult müts vist. Elagu Raplamaa kohalikud tanklapüssid :poke:
Sai Tartus käidud. Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Keskmine kütusekulu 350km peale 8,3l. Küllaltki turbomõnusid nautides ja 3,5 inimest peal Tankides juhtus väike äpardus ka: bensust kuivaks jäi mul ainult müts vist. Elagu Raplamaa kohalikud tanklapüssid :poke:
Algselt postitas: KT100
Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Äkki need +90% osramid teevad seda?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Hm, ma ei oska seda kommenteerida nüüd. Läbi udu sõites panid vihud ikka suht kõrgele. Täna uurin seda värki. Samas eriti ei olnud vahet, kas oli taga raskust või mitte. Äkki saan regullida madalamale nats.
Armatuuri sain kah valguse tagasi, paar rada oli läbi kärsanud lihtsalt.
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles. Kang ei otsi keskasendit ka üles, kastilukk ka ei toimi. Kas selle ebatäpsuse vastu aitaks selle plastikliigendi vahetus jm mis seal keskel vaja?
Või tuleks viga juba käigukasti poolt otsida?
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles. Kang ei otsi keskasendit ka üles, kastilukk ka ei toimi. Kas selle ebatäpsuse vastu aitaks selle plastikliigendi vahetus jm mis seal keskel vaja?
Või tuleks viga juba käigukasti poolt otsida?
Algselt postitas: KT100
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles.
Harjutamise asi :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.
Algselt postitas: saabu
Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.
Tulen alustele millalgi järgi, siis räägime lähemalt :thumb:
Pärast roolivõimendi õli vahetust hakkas asi võimendama ka.:thumb: Korra veel õli vahetada, siis võtab vedelik punase doonuse ka..
Leidsin pagasiruumist VIN koodi alt mingi mootori, ei oska üldse talle ühtegi ülesannet anda. Mingit plastikvoolikud jooksevad ka sisse. Ehk keegi oskab kommenteerida.
Leidsin pagasiruumist VIN koodi alt mingi mootori, ei oska üldse talle ühtegi ülesannet anda. Mingit plastikvoolikud jooksevad ka sisse. Ehk keegi oskab kommenteerida.
Voolikud jooksevad sisse, aga kuskohast nad tulevad või kuhu lähevad? Ehk on näiteks tagaklaasi pesu pumbaga tegu? Sel juhul peaks ju ka vedelikupotsiku koht kusagil lähikonnas olema või koguni potsik ise ...
Aerol võiks ju sihuke lisa kah olemas olla, kuigi siis peaks ju tagaklaasi kojamees kah olema (olnud), praegu seda ju pole, samas on kojamehe koht tagaklaasil vähemalt osadel luukpäraga klassikutel olemas.
Kõik eelnev paraku ainult oletus, ehk mõni targem ka teab millega tegu on.
Igatahes jõudu sulle temaga mässamisel ja pikki muretuid kilomeetreid :drive:
:thumb:
Aerol võiks ju sihuke lisa kah olemas olla, kuigi siis peaks ju tagaklaasi kojamees kah olema (olnud), praegu seda ju pole, samas on kojamehe koht tagaklaasil vähemalt osadel luukpäraga klassikutel olemas.
Kõik eelnev paraku ainult oletus, ehk mõni targem ka teab millega tegu on.
Igatahes jõudu sulle temaga mässamisel ja pikki muretuid kilomeetreid :drive:
:thumb:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Nii, selle mootoriga on pildid selged siis ;)
Roolivõimu õliga on tõesti nii, et tehas annab margiks "SAAB or Texaco 4634 power steering fluid"
Väike googeldus andis ühe teema http://www.saabcentral.com/forums/archive/index.php/t-39052.html
Seal keegi ütleb nõnda: The Saab owner's manual says "use Saab PS fluid only. In an emergency, use ATF".
Panin ka ATFi sisse. See vedelik, mis seal enne oli, ei väärinud õli nimetustki enam :gun: nagu muda oli.
Ma usun, et odava ATF õliga läbipesu on õigustatud ja hullemaks mul nüüd asi ei lähe. Olen maamees ja Vikingusse selle imeõli järgi ei hakka eraldi kihutama :D
Lingi eelviimane postitus annab mõtlemisainet, millise alternatiivse brändiga saab asendada seda imeõli. :thumb:
Roolivõimu õliga on tõesti nii, et tehas annab margiks "SAAB or Texaco 4634 power steering fluid"
Väike googeldus andis ühe teema http://www.saabcentral.com/forums/archive/index.php/t-39052.html
Seal keegi ütleb nõnda: The Saab owner's manual says "use Saab PS fluid only. In an emergency, use ATF".
Panin ka ATFi sisse. See vedelik, mis seal enne oli, ei väärinud õli nimetustki enam :gun: nagu muda oli.
Ma usun, et odava ATF õliga läbipesu on õigustatud ja hullemaks mul nüüd asi ei lähe. Olen maamees ja Vikingusse selle imeõli järgi ei hakka eraldi kihutama :D
Lingi eelviimane postitus annab mõtlemisainet, millise alternatiivse brändiga saab asendada seda imeõli. :thumb:
Puusepad on autot tublisti hooldanud. See jublakas oli turborõhu kella ja teiste voolikute vahel. Pärast selle väljavahetust ja tähtsamate vaakumvoolikute uuendust ronib seier punase algusesse:thumb:
Antenn oli ka puutükiga parandatud, lausa treitud tükk tundus olevat. Paigaldasin SAABi õige antenni - uskumatult hästi võtab see volask :cool:
Üks šarniir vahetatud, esimese stabilisaatori välimised puksid ootavad vahetamist. Esimesed pidurivoolikud vaja vahetada ja sadulatele remondikomplekt sisse panna - iseasi, kas see mind päästab.. vasakpoolne oli täitsa õline kohe:fight:
Selgus ka, et alla on pandud Koni reguleeritavad amordid, esimese matsuga ei saanud aru, kuidas see regull käib, netist leidsin juhendi ja nüüd peab proovima hakkama.
Antenn oli ka puutükiga parandatud, lausa treitud tükk tundus olevat. Paigaldasin SAABi õige antenni - uskumatult hästi võtab see volask :cool:
Üks šarniir vahetatud, esimese stabilisaatori välimised puksid ootavad vahetamist. Esimesed pidurivoolikud vaja vahetada ja sadulatele remondikomplekt sisse panna - iseasi, kas see mind päästab.. vasakpoolne oli täitsa õline kohe:fight:
Selgus ka, et alla on pandud Koni reguleeritavad amordid, esimese matsuga ei saanud aru, kuidas see regull käib, netist leidsin juhendi ja nüüd peab proovima hakkama.
Võtsin siis ühe sadula maha, kuid jäi arusaamatuks, kuidas see kässarihoob sealt kätte saadakse (just nimelt sealt kässari hoova ja sadula vahelt lekkis)
Ja kuidas see kolb sealt sadula küljest maha tuleb? Jõuga? Ei tahtnud teda lõhkuma hakata.. (pildil see hele kolb)
Millise remondikomplekti ma nüüd ostma pean? Soetasin mingi remondikomplekti, kuid see sisaldas ainult töösilindri tihendeid.
Ja kuidas see kolb sealt sadula küljest maha tuleb? Jõuga? Ei tahtnud teda lõhkuma hakata.. (pildil see hele kolb)
Millise remondikomplekti ma nüüd ostma pean? Soetasin mingi remondikomplekti, kuid see sisaldas ainult töösilindri tihendeid.