Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: KT100
Puusepad on autot tublisti hooldanud. See jublakas oli turborõhu kella ja teiste voolikute vahel. Pärast selle väljavahetust ja tähtsamate vaakumvoolikute uuendust ronib seier punase algusesse:thumb:
Antenn oli ka puutükiga parandatud, lausa treitud tükk tundus olevat. Paigaldasin SAABi õige antenni - uskumatult hästi võtab see volask :cool:
Üks šarniir vahetatud, esimese stabilisaatori välimised puksid ootavad vahetamist. Esimesed pidurivoolikud vaja vahetada ja sadulatele remondikomplekt sisse panna - iseasi, kas see mind päästab.. vasakpoolne oli täitsa õline kohe:fight:
Selgus ka, et alla on pandud Koni reguleeritavad amordid, esimese matsuga ei saanud aru, kuidas see regull käib, netist leidsin juhendi ja nüüd peab proovima hakkama.
Eino tore,tore. Vend LEIAB, et alll on KONI regullitavad ja rõhukella saab ka punase algusesse. "Õu häpi deis" ütleks ma.
Ja nädalavahetusel vaatame mis aega auto Rapla rajal täisjäiga amordiga suudab.
Sent from my Monte Carlo using B236
Homme proovin siis kangutada :eureka:
Iseasi, kas ma siin Raplas selle remondikomplekti ka tellitud saan. U-kujuline hoiuvarras vaja ka uus. Saab kindlasti asendada 6se poldiga.
Ei kihuta siin midagi! Enne vaja tehniliselt korda seada. Kardirajal sõidame kardiga! :drive:
Iseasi, kas ma siin Raplas selle remondikomplekti ka tellitud saan. U-kujuline hoiuvarras vaja ka uus. Saab kindlasti asendada 6se poldiga.
Ei kihuta siin midagi! Enne vaja tehniliselt korda seada. Kardirajal sõidame kardiga! :drive:
Jama jama, pole seda kässarihoova tihendeid ega vaskpuksi kuskilt saada. Tihendid ehk leian, kuid puksi tuleb vanadest sadulatest otsima hakata. Kui kellelgi midagi pakkud, võib teada anda. Esialgu käib uute sadulate ostmine üle jõu.
...seda töösilindri paranduskomplekti sul ju vaja ongi. Mis sul seal sees siis oli???
Ise kasutasin Soome Motonetist toodud kompl. seal olid küll vajalikud o-rõngad olemas. Kolm oli neid vist, kui õigesti mäletan.
ise võtsin ainult ühe esimese lahti, nii et üks paranduskompl. peaks veel olema. Aga tegin seda 2006 a. lõpus, nii et ei mäleta enam hästi. Kui väga hätta jääd võin otsida...
Mis pronkspuksist sa räägid?
Ja see käsipiduri hoob käib sealt lupsti välja küll..
Kui juba sadulad maas -saab ka üle vaadata, et klotsid ei loksuks liigselt. See tüüpiline viga tagurdades pidurdad ja käib kolks..
Ise uurisin tükk aega, ennem kui aru sain, kuhu oleks vaja peale keevitada....
Ise kasutasin Soome Motonetist toodud kompl. seal olid küll vajalikud o-rõngad olemas. Kolm oli neid vist, kui õigesti mäletan.
ise võtsin ainult ühe esimese lahti, nii et üks paranduskompl. peaks veel olema. Aga tegin seda 2006 a. lõpus, nii et ei mäleta enam hästi. Kui väga hätta jääd võin otsida...
Mis pronkspuksist sa räägid?
Ja see käsipiduri hoob käib sealt lupsti välja küll..
Kui juba sadulad maas -saab ka üle vaadata, et klotsid ei loksuks liigselt. See tüüpiline viga tagurdades pidurdad ja käib kolks..
Ise uurisin tükk aega, ennem kui aru sain, kuhu oleks vaja peale keevitada....
tänud, mart96, selle viimase pildi nr 7 kast näitab tõesti, et seal mingit pronkspuksi pole. Mul oli sinna üks jurakas pandud. Äkki selle pärast, et see hoob roostes ja tihendid ei võtnud kinni enam. Sain mõõdu järgi O-rõngad ka sinna.. kui nüüd seda pronkspuksi seal ei käigi, on elu vähe lihtsam. Proovin doonormasina sadulad ka laiali lammutada ja sealseid hoobasid vaadata, ehk paremas olukorras.
Samas on Aero sadulad küllalt hästi säilinud, tundub, et on varem värvitud. Lükkasin täna haljaks ja leotasin Buvanoliga üle. Väike värv siis peale.
Tagurdades käib väike kolks mulgi. Kuhu kohta seal peaks peale keevitama?
Ja see minu komplekt sisaldas ainult töösilindri tolmukatteid ja tihendeid.
Seal Motonet.fi hinnakirjas on kässari tihendid täitsa eraldi välja toodud kohe.
900 78--8.87 Ø54 Eteen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23-6033 €7.40
900 78--8.87 Käsijarruvivun O-renkaat. . . . . . . . . . . 23-6082 €2.52
Kui keeruline neid asju sealt Eestisse tellida on?
Samas on Aero sadulad küllalt hästi säilinud, tundub, et on varem värvitud. Lükkasin täna haljaks ja leotasin Buvanoliga üle. Väike värv siis peale.
Tagurdades käib väike kolks mulgi. Kuhu kohta seal peaks peale keevitama?
Ja see minu komplekt sisaldas ainult töösilindri tolmukatteid ja tihendeid.
Seal Motonet.fi hinnakirjas on kässari tihendid täitsa eraldi välja toodud kohe.
900 78--8.87 Ø54 Eteen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23-6033 €7.40
900 78--8.87 Käsijarruvivun O-renkaat. . . . . . . . . . . 23-6082 €2.52
Kui keeruline neid asju sealt Eestisse tellida on?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kasutaja LPT pakkus hetk tagasi välja, et tarniks soomest varuosasid. ja tänu tema tublidusele juba miskid asjad mind pealinnas ootavad. ja see jubinate pood pidi tema sõnutsi olema teeääres, kust ta mööda sõidab. nii et palu ilusti..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Anti käest ostes Scan-techi komplektis on samuti need o-rõngad olnud.
Huvitav, sain ka selle Scan-teci komplekti, seal polnud miskit ja kohaliku varustaja arvuti ei näidanud kuskilt selliseid rõngaid. Antile helistasin ka, ütles, et pole sellist värki. Variandiks oli uus sadul. Üle 2k. Motonetist tuleks alla 1500.- nagu ma aru sain.
Järelikult on hind samaks jäänud,ainult rõngaid vähem.10-13 aastat tagasi siduri töösilindri remont komplekti ostes sisaldas kilekotike uue ja vana malli tihendeid,siis esimest korda vahetades andis nuputada,kuhu .mida panna.
Praeguseks siis hullem sadul töökorda seatud. Nüüd on sadul selge ka vist Esialgu teist ei viitsi kakkuma hakata. Voolikud panin ette uued.
Pagasiruumi põrandaplaadi pesin survepesuriga ära - jäi nagu uus! Siiani pole plaati laiali ka löönud :thumb:
Pagasiruumi põrandaplaadi pesin survepesuriga ära - jäi nagu uus! Siiani pole plaati laiali ka löönud :thumb:
Järgmine mure: ei leia klemm-mutrit, millega lisapiduritule kronstein kinnitada tagaluugi külge. Doonorilt sain tule ja värgid, kuid neid mutreid kätte ei saanud, servad läksid katki ja kukkusid luugi sisse. Tavalise mutrit ja seibi vahele ei sudi sinna. Ehk oskab keegi aidata, kes asjaga varem kokku puutunud. Käisin mõnes poes ka, kuid ei osatud aidata. Kõige jamam on see veel, et kui leiakski mingi sellise klambri või värgi, siis see tuleks nagu teiselt poolt sisse suruda (välimine pind peab tasa jääma, et kronstein ilusti vastu tõmmataks). Plastikasjad ka ei sobi, kuna seal jääb see kronstein pinge alla. On teisi võimalusi asja lahendada, kuid sooviks originaalauke kasutada.
Ühes käetoeteemas oli erimutritest juttu. Need ei sobi?
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7479#pid91738
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7479#pid91738
Algselt postitas: KT100
Järgmine mure: ei leia klemm-mutrit, millega lisapiduritule kronstein kinnitada tagaluugi külge. Doonorilt sain tule ja värgid, kuid neid mutreid kätte ei saanud, servad läksid katki ja kukkusid luugi sisse. Tavalise mutrit ja seibi vahele ei sudi sinna. Ehk oskab keegi aidata, kes asjaga varem kokku puutunud. Käisin mõnes poes ka, kuid ei osatud aidata. Kõige jamam on see veel, et kui leiakski mingi sellise klambri või värgi, siis see tuleks nagu teiselt poolt sisse suruda (välimine pind peab tasa jääma, et kronstein ilusti vastu tõmmataks). Plastikasjad ka ei sobi, kuna seal jääb see kronstein pinge alla. On teisi võimalusi asja lahendada, kuid sooviks originaalauke kasutada.
Lähevad katki jah.
Kuna ise sain jägu ainult 1tk siis lahendasin asja see kord plekist klambriga, selline 2 nagaga u kujuline ja kinnitasin plekikruviga.
Ise lohutasin ennast, et ajutine värk :wall:
Vot-vot, midagi sellist see mutter on küll, originaalne oli veel ristküliku kujuga 13x8. Ilmselt ajab kandilinegi asja ära. Kuid see mutter tuleb ikkagi seest poolt välja poole panna mul. Ehk siis pean sealt keskmisest suurest august sisse sudima ja pessa suruma. Väikse varuga tuleks neid soetada siis... uurin Würthis. :)
Algselt postitas: KT100
Järgmine mure: ei leia klemm-mutrit, millega lisapiduritule kronstein kinnitada tagaluugi külge. Doonorilt sain tule ja värgid, kuid neid mutreid kätte ei saanud, servad läksid katki ja kukkusid luugi sisse.
Põhimõtteliselt on võimalik needsamad klemm-mutrid, mis luugi sisse kukkusid ka jälle välja õngitseda sihukese magneti abil, mil kõri sees olev tross ja käepide taga - müüakse sihukest asja tööriistamarketis. Vajadusel võin laenata, kui vanad veel väljapüüdmist väärt seisus on.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Sealt, kust tule sain, on klemmide kõrvad katki - ilmselt pole mõtet püüda. Aerol ma ei tea, kuhu nad jooksnud on, ilmselt samamoodi kellegi poole katki ja sisse kukkunud. Ma ei mõista üldse, miks autole mingi Prisma autoosakonna lisapidurituli paigaldatud oli (kahepoolse teibiga ja juhe isoleeritud rippumas keset klaasi :freak: )