Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Ülevaatus tehtud, väikesed probleemid lambda parameetriga, aga sain ikka läbi. Vb tuleb sellest, et sumpas paar pisikest augukest.
Sportrooliga võib kah pahandusi tekkida, kui politsei torkima hakkab.
Roolilatt vahetatud teistkordselt, esimene katsealune otsustas lekkima hakata nii latist kui roolikardaanist. Praegune tundub, et peab, kuid väike loks on sees, mis tegelikult häirib.
Sportrooliga võib kah pahandusi tekkida, kui politsei torkima hakkab.
Roolilatt vahetatud teistkordselt, esimene katsealune otsustas lekkima hakata nii latist kui roolikardaanist. Praegune tundub, et peab, kuid väike loks on sees, mis tegelikult häirib.
Tagumine parempoolne ratas vist natuke viltu, välisserv kulub liialt kiirelt. Mis variandid mul on? Reguleerida ju tagasilda ei saa. Pikivarraste puksid ka vahetatud hiljuti.
Sportvedrud võiks seda põhjustada?
Sportvedrud võiks seda põhjustada?
Sild kõver.
mõte on tore, aga päris plug and play see silla vahetus ei ole :P
Mul juhtus reedel selline huvitav asi, et üks esiamordi alumine mutter oli plehku pannud. Asusin Pärnus ja sain kohe kiiret abi ivometsalt. Tänud, sest seda mutrit ei leiaks ühestki poldipoest ka mitte. Ilmselt oli asja viga selles, et mutter polnud põhjani keeratud, puks andis mängima ja mutter pääses valla.
Mul juhtus reedel selline huvitav asi, et üks esiamordi alumine mutter oli plehku pannud. Asusin Pärnus ja sain kohe kiiret abi ivometsalt. Tänud, sest seda mutrit ei leiaks ühestki poldipoest ka mitte. Ilmselt oli asja viga selles, et mutter polnud põhjani keeratud, puks andis mängima ja mutter pääses valla.
Ma sain selle poldi küll poldipoest just. Suurem jama on kui see ära murdub, mis on mul ka juhtunud.
Kui tagasilda vahetada, siis oleks mugav kässari ümbrus kah välja lõigata ja õige keevitada asemele ;)
Kui tagasilda vahetada, siis oleks mugav kässari ümbrus kah välja lõigata ja õige keevitada asemele ;)
Kui suur võib olla risti lõtk turbol?
Kui palju maksab turbo renoveerimine?
Kas renoveerimisel vahetatakse labad alati ära? Või mis selle renoveerimise käigus üldse tehakse? Kodus ei saa midagi teha? pukse vahetada vms?
Turbo õline pole, auto õli ei võta, loks on vurris sees. Tasub masin seisma panna?
Kui palju maksab turbo renoveerimine?
Kas renoveerimisel vahetatakse labad alati ära? Või mis selle renoveerimise käigus üldse tehakse? Kodus ei saa midagi teha? pukse vahetada vms?
Turbo õline pole, auto õli ei võta, loks on vurris sees. Tasub masin seisma panna?
Algselt postitas: aljoga
Suure tõenäosusega segurikastamise mikrolüliti. Mu klassikul samasugune, aint koos juhtmetega
Mitu juhet sul lülitisse läheb? Ma ühe 2-juhtmelise pistiku leidsin sealt lähedalt, millel pole miskit otsas :P
Vaata millise seguklapi asendi juures see lüliti sulgub.
Kui "full throttle" korral, siis on segurikastuseks.
Mu 99-l samasugune lüliti ja 2 juhet läheb külge aga asetseb hoopis teiel pool "throttle body"-t.
Samas ma vaatan, et sellel pildil nagu tunduks, et seguklapp on tühikäiguasendis ja lüliti suletud asendis?? Et siis on äkki ikkagi miski tühikäigulüliti? Kuskilt elektriskeemilt ei leia seda?
Kui "full throttle" korral, siis on segurikastuseks.
Mu 99-l samasugune lüliti ja 2 juhet läheb külge aga asetseb hoopis teiel pool "throttle body"-t.
Samas ma vaatan, et sellel pildil nagu tunduks, et seguklapp on tühikäiguasendis ja lüliti suletud asendis?? Et siis on äkki ikkagi miski tühikäigulüliti? Kuskilt elektriskeemilt ei leia seda?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Denso kodulehelt pakutakse Iridium IW20 klassikule. Mul vedelb IW24 päris palju, kas neid võin oma masinal kasutada? Loogiliselt peaks see IW20 "kuumem" küünal olema ehk külmema kliima juures + madalam põlemistemperatuur põlemiskambris. IW24 ilmselt siis ei vii põlemistemperatuuri optimaalseks mootori jaoks või kuidas asjast aru saada?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hmmm, kas ilma DI-ta mootorile peab ka NGK küünlaid panema? Vist ei pea, sest DI-ga mootori juhtimine töötati välja NGK-de peale. Vana jagajaga süsteem on tavaline, mis peaks kõiki küünlaid sööma.
T16 klassikule on näidatud küünlad, mis maksavad pea 200.- tükist. Siit ka küsimus, kas mul on ohutu ja kasulik kasutada kalleid süüteküünlaid, mis on mulle kogunenud (IW24 pea 300.-). See, et SAABi käivad ainult ja ainult NGK toodangud pole eriline teema minuarust, võrduks samaga, et soovitataks "Mobil1" tootja õlisid kasutada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
küünla hind ei ole parameeter mille järgi küünalt valida.:headbang:
eks pead nende hõõgarvusi uurima
eks pead nende hõõgarvusi uurima
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tegelikult on need küünlad ühed tühisemad asjad hetkel.
Kaitseväe kõrvalt tuleks tähtsamaid asju korrastada nagu nt esimesed turvavööd, mis on väga laisaks muutunud. Väidetavalt pidavat mingitel Passatitel samasugused vööd olema. Vööd ongi ilmselt samad paljudel autode, aga see kinnituskronsa on erinev.
Vesi jookseb kuskilt salongi, praegu kõik sisu välja visatud, põrandal oli loik, parempoolne tagumine küljekarp oli vett täis.
Käigukangi mehhanism vajab parandamist (kolmnurkmutrid on hetkel takistuseks remontimisel).
Huvitav, kas kuskil netis on Bentley manual ka liikumas? Piraatlus küll, aga noh, kes siis põrsast kotis osta tahab...
Kaitseväe kõrvalt tuleks tähtsamaid asju korrastada nagu nt esimesed turvavööd, mis on väga laisaks muutunud. Väidetavalt pidavat mingitel Passatitel samasugused vööd olema. Vööd ongi ilmselt samad paljudel autode, aga see kinnituskronsa on erinev.
Vesi jookseb kuskilt salongi, praegu kõik sisu välja visatud, põrandal oli loik, parempoolne tagumine küljekarp oli vett täis.
Käigukangi mehhanism vajab parandamist (kolmnurkmutrid on hetkel takistuseks remontimisel).
Huvitav, kas kuskil netis on Bentley manual ka liikumas? Piraatlus küll, aga noh, kes siis põrsast kotis osta tahab...
mismoodi need kolmnurkmutrid takistuseks on?
Muidugi on nende keeramiseks erivõti ette nähtud, aga ise keerasin neid pikkade peente otsega näpitsatega. Näpitsa teravad otsad mutri kahesse vahesse ja külje pealt ''kullinokkadega'' keerasin. Ühe mutri jures murdus näpitsa terav ots-käiasin teise ka lühemaks ja jätkasin. Lahti sain.
Mida sealt Bentley manuaalist tarvis oleks???
p.s. Küünlad T16 klassikule ei maksa 200 eeku/tk.
Pidasid vist silmas plaatinaelektroodidega NGK-sid-need maksavad tõesti niipalju, aga ise kord ostsin ja enam kunagi ei osta. Vigase õhumõõturi tõttu said korra rikast segu ja oligi kõik-finito.
Väga hästi töötavad seal tavalised NGK-d ja muud ei ole sinna tõesti mõtet toppida-IMO. Igaüks paneb muidugi mida ise tahab, aga siis pange ikka õige soojusväärtusega küünlad-valesid pannes on tagajärjed hullemad kui panna tavalised plaatinate asemel;)
P. S 2: Ja soovitaks tõesti Mobili õli kasutada-jällegi minu isiklik arvamus ja isklik kogemus. Naljakat ei ole siin midagi:evil:
Muidugi on nende keeramiseks erivõti ette nähtud, aga ise keerasin neid pikkade peente otsega näpitsatega. Näpitsa teravad otsad mutri kahesse vahesse ja külje pealt ''kullinokkadega'' keerasin. Ühe mutri jures murdus näpitsa terav ots-käiasin teise ka lühemaks ja jätkasin. Lahti sain.
Mida sealt Bentley manuaalist tarvis oleks???
p.s. Küünlad T16 klassikule ei maksa 200 eeku/tk.
Pidasid vist silmas plaatinaelektroodidega NGK-sid-need maksavad tõesti niipalju, aga ise kord ostsin ja enam kunagi ei osta. Vigase õhumõõturi tõttu said korra rikast segu ja oligi kõik-finito.
Väga hästi töötavad seal tavalised NGK-d ja muud ei ole sinna tõesti mõtet toppida-IMO. Igaüks paneb muidugi mida ise tahab, aga siis pange ikka õige soojusväärtusega küünlad-valesid pannes on tagajärjed hullemad kui panna tavalised plaatinate asemel;)
P. S 2: Ja soovitaks tõesti Mobili õli kasutada-jällegi minu isiklik arvamus ja isklik kogemus. Naljakat ei ole siin midagi:evil:
Kolmnurkmutrid sain lahti täna, lapiktorn+haamer. Lootsin sealt kangisüsteemist leida katkise tsentreerimismehhanismi, aga mitte midagi pole seal. Tekib küsimus, kuidas käigukang keskasendisse lükatakse? Mitte mingit jälgegi, et seal midagi oleks olnud :freak: Ühel 84.a. mudelil olid seal mingid vedrud, mis kangi siis mõlemas suunas tõmbasid. Juba seda vaataks "Bentley" manualist ja lisaks oleks niisama huvitav aega parajaks teha teinekord.
Saabcentral foorumit lugedes on jäänud küll mulje, et T16 klassikult tuleks ikka need kallid plaatina küünlad paigaldada.
Mobil1 õli mina jällegi põhimõtteliselt ei kasuta. Kurvad kogemused kardispordi valdkonnas. Loomulikult on need kaks eri asja, aga siiski. Mina kasutan Castrol 10W40.
Saabcentral foorumit lugedes on jäänud küll mulje, et T16 klassikult tuleks ikka need kallid plaatina küünlad paigaldada.
Mobil1 õli mina jällegi põhimõtteliselt ei kasuta. Kurvad kogemused kardispordi valdkonnas. Loomulikult on need kaks eri asja, aga siiski. Mina kasutan Castrol 10W40.