7. leht 11-st

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Nov 29, 2009 15:17
Postitas S9K
Kui tal DI kassetti pole siis pane mis küünlad tahad. DI kasseti pärast peavad olema õiget marki küünlad, sest see mõõdab läbi küünalde ju Knocki jne.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Veebr 14, 2010 19:10
Postitas KT100
Kui kunagi peaks huvi olema DI paigaldada, peaks väntvõllianduri jaoks vastavad flantsi treima. Oskab keegi natuke teooriat seletada, kuidas sellele flantsile õigesse kohta augud puurida, et süüde õigel ajal toimiks?
http://www.saabphotos.com/gallery/album1028/production_sensor_bracket_5 (need augud, millega süüteketas alumiiniumflantsi külge kinnituvad)
Selle sama flantsi ja anduri jala autor küsib USAs $225+saatmine ja CAD mudelit ta nõus jagama pole. Õnneks seal viimasel lehel on vastavad mõõtmed olemas, et ketas treida.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Veebr 14, 2010 22:31
Postitas S9K
Röögatu hind. Asi on lihtne, pane andur kuhugi, keera 1 silinder ülemisse surnud seisu. Keera ratas nii, et anduri keskosa asub 20-ndas vahes. Ongi kõik.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Mai 15, 2010 11:13
Postitas KT100
ÜV tehtud täna. Pikk tuuritamine ja halastus vana SAABirisu vastu sain märke ikka kirja :mad:
Küttesegu liiga lahja, ülejäänud värk kõik timmis. Öelge nüüd, kust otsast seda küttesegu timmida saab, mida kontrollida? :freak:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Mai 16, 2010 11:09
Postitas mart96
minu meelest turbo mootori puhul on päris paha lugu, kui segu lahja-võib kehvasti lõppeda-mootori jaoks ma mõtlen...

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Mai 16, 2010 11:18
Postitas ivomets
esimeseks pakuks välja, et saab lisaõhku kuskilt, näiteks egr klapp ei pea, kui sul see ongi?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Mai 16, 2010 16:43
Postitas KT100
EGR mu masinal puudub. Ise kahtlustasin esialgu, et viga võis kehvas bensiinis olla, kuna see 15l, mis mul sees oli, jäi sügisest. Enne ülevaatusele minekut sõitsin masinaga veits, 4. käiguga kiirendades oli kuulda selget detonatsiooni häält. Ei osanud nagu midagi asjast arvata. Aaga ega ma ei täinud enne ju tankima ka minna. Ülevaatuse mehed ei uskunud, et viga võiks kütuses olla, kuna segu polnud ühtlaselt lahja, vaid kõikus.
Pärast ÜV-d panin 98 peale ja sõidu ajal det kadus. Võta sa näpust.
Nüüd läheb vahetusse bensufilter, mida pole mina veel sellel masinal vahetanud.
Esimese stabika puksid said ka lilla värvi omale. Nende vahetuse käigus selgus, et tagumised stabikapuksid vajavad ka vahetust. Proovime ka originaalvedrusid.:)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Mai 24, 2010 13:21
Postitas tripp
Algselt postitas: KT100
... Proovime ka originaalvedrusid.:)


Pane pilte ka "enne ja pärast" :poke:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Mai 24, 2010 17:04
Postitas KT100
Algselt postitas: tripp
Algselt postitas: KT100
... Proovime ka originaalvedrusid.:)


Pane pilte ka "enne ja pärast" :poke:


Isiklik mehhaanik :P vahetas vedrud mul vaikselt ära, nii et pilti ei jõudnudki teha. Aga masin tõusis 3,5cm. Selle vahetuse oleks võinud juba varem teha, nüüd annab juba auto mõõdu välja :)
Mullu muretsetud uued pidurisadulad kolksuvad juba :gun: Ühte peab varsti juba ravima hakkama.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Mai 24, 2010 17:43
Postitas Andreas187
Nüüd su masin sama kõrge kui mul - maastur. :P Aga jube jäik on ikka. Sul vist andis amorte ka sättida. Võiks proovida

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Aug 16, 2010 19:53
Postitas KT100
Et klassikute teemad päris ära ei ununeks, peab kõigepealt endast alustama.
Vahepeal olen mõned T5.5 jubinad muretsenud. Talvel üritan ka paigaldama hakata. Kui juba mootor maha tuleb, vahetan ka käigukasti, mis praegu tühikäigul kahtlaseid hääli teeb (ilmselt siis see kettülekanne seal ees) + käigukangi tsentreerimine endiselt ei toimi (siiski toimub kogu tsentreerimine kastis sees).

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Aug 16, 2010 21:08
Postitas farmacoma
Mis kast sul on? Kui lõgiseb võib võllidel sooned sisse kulunud olla. Mul ühel kastil keerati võllid ümber ja jälle korras.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Aug 16, 2010 21:25
Postitas KT100
Ääh, mul lihtsam toimiv kast alla lükata ;)
Muidu ikka 5 käiku.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Aug 17, 2010 11:28
Postitas farmacoma
Nojah, lihtsam küll aga mis ülekanded uuel on? Ma küll tunnen puudust kiiremast kastist. Eelmine oli 7 (kolmas nr pärast gm'i) ja nüüd on 6 - pole enam nii hea.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Aug 17, 2010 16:27
Postitas KT100
Seleta mulle seda ülekande värki natuke. Ma arvan, et praegune pole ka tal originaal enam. Pööre suht kõrge ikka. 110 on nagu lagi, millega mõistliku häälega sõita kannatab.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Aug 17, 2010 16:32
Postitas Cyber

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Okt 21, 2010 19:35
Postitas KT100
Sügis käes, talvepuhkus tulemas. Süda saab homme maha :cool:
Mis edasi saab, ei tea..:drink:

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Okt 23, 2010 21:45
Postitas KT100
Kvaliteetne õli ja selle korraline vahetamine hoiab mootori seest puhtana :thumb:
Pilti praegu paraku pole, aga seal samas oli võrrelda 9-5 mootor, millel polnud õli vist 50t km vahetatud. Õli oli nagu grafiitmääre. :wtf:

Esimest korda võtsin klapikambrikaane maha, silikooni on ikka mehiselt pigistatud kõikvõimalike tihendite vahele. Saab näha, kui palju seda õlivõtturi ette jõudnud on.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Dets 21, 2010 18:09
Postitas KT100
Kas keegi oskab kirjaldada, milline stopper, splint või klamber võiks 3-4. käigu kahvlil käia? Peab kahvli ja võlli omavahel siduma.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Dets 23, 2010 9:47
Postitas KT100
Vähetõenäoline, aga äkki kellelgi selline klamber kuskil olemas. Selline peaks seal kahvlil käima.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Jaan 01, 2011 14:51
Postitas KT100
Nojah, lihtsam küll aga mis ülekanded uuel on? Ma küll tunnen puudust kiiremast kastist. Eelmine oli 7 (kolmas nr pärast gm'i) ja nüüd on 6 - pole enam nii hea.


Pole sellele varem tähelepanu osanud pöörata, aga sa saad ju oma praeguse kasti samamoodi "7" peale ehitada. Kui sul vana kast veel alles, vaheta peaülekande hammakad ja ketid ära lihtsalt.
Kui ise ei taha, võid mulle neid seitsmeseid pakkuda :cool:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Jaan 01, 2011 21:05
Postitas farmacoma
Kas peaülekanne on see plokkhammasrataste värk? Ma ei oska neid jubinatele nimesi anda ja mitu aastat on möödas, kui ma kasti lahti võtsin. Mitu hammast peab olema kiiremal kastil? Praegu on mul mitu kasti, kõik töötavad kuidagi aga ühel sisu ei vasta kasti numbrile.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Jaan 01, 2011 21:21
Postitas KT100
31/26 6
32/25 7
Kui leiaks seitsmeseid kuskilt, oleks õnnega koos :)
Saabcentralis tahavad tüübid lasta teha kuskil kaheksaseid. Hind oli 600 dollarit paarist vist :mad:
Cyberi ülaltoodud lingil on see inf kõik antud.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Jaan 02, 2011 12:37
Postitas Andrus99
Ega neid seitsmeseid eriti kuskilt Eestimaapealt ei leia, kui just uuem T16 klassiku kast kuskilt näppu ei jää. Mul üks kmpl on, Saabfestivali jupimüügist viimase paari sain rabatud, kuid need plaanis enda autole mingi aeg installida (mul ka praegu nr 6).

600usd paari 8ste kohta polegi nii palju, kui võrrelda originaaljuppide hinnaga (8si muideks pole isegi orig. võimalik tellida). Ma kunagi VMist uurisin 7-seid hammakaid, kaks hammakat kokku tuli vist mingi 13 tuhat eeku :mad:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Jaan 02, 2011 16:21
Postitas KT100
Tegelikult võib ju täitsa leida seitsmeseid ka siit maalt. Vähemalt selle tabeli järgi mingitel vanadel raipetel võib küljes veel olla. Iseasi muidugi, mis seisukorras need on.
Mul praegu 3 kasti molekulideks. Kõigis kolmes on ülemise hammaka laager ringi tõmmanud korpuse peal. Ei teagi, kui ohtlik see teema seal on nüüd. Kas liimida või mingit muud keemiat vahele hakata ajama.