9. leht 11-st

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Okt 01, 2011 9:46
Postitas KT100
Talveks püstitatud 3 suuremat eesmärki:




Üritaks siis T5 lõpuks paigaldama hakata. Kuna talvel ei käruta, võib masina seisma panna ja rahulikult kaabeldust ehitada. Ainuke vidin, mis võib T5 värki pärssida, on O2 andur, mille ühtivuses 900c vs T5 pole ma veendunud.

Voolavam plokikaas, pärit 90a vabalt hingava pealt. Uued juhtpuksid. Sisaldab käredamat sisselaskenukka.

Ja kett+ kõik sinna juurde kuuluv.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Okt 02, 2011 10:23
Postitas Andrus99
Ma arvan, et c900 lambda töötab edukalt T5-ga, vähemasti mu autol jäi küll originaalandur ja pole probleemi.
Samas ei saanud ma wideband anduri nn narrowband väljundit T5ga tööle... seega töötab mu autol 2 andurit.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Okt 31, 2011 15:59
Postitas KT100
Kas kellelgi pakkuda T5.5 aju? Või leidub julgeid, kes prooviks minu T5.5 aju oma masina peal (T7 BPC + 9-3 136kW soft). Või leiduks veel julgemaid, kes annaks korra oma T5.5 aju proovida.
Mure nimelt selles, (lisaks sellele et masin ei käivitu) et aju hoiab bensupumpa koguaeg järel, kui süüte sisse keeran (peaks mõne hetke hoidma ja vait jätma, vaikib starterit keerates, mis on korrektne). Ja kui mootor starteriga juba pöörleb, ei anta pihustitele mingit signaali.
CPS ketast sai proovitud, kui vana juhtimissüteem veel peal, siis andur nägi ketast (LED ühendada anduri otsa hakkas LED vilkuma).

Ja kõigile elektroonilise juhtimisega (mingitel mehaanilistel vist ka?) klassikusõpradele - kontrollige oma O2 anduri kaitset, mis asub kaassõitjapoolsel tiivakoopa serval. Julgen arvata, et sõitsin 3a ilma O2 anduri eelsoojenduseta. Pole siis ime, et ülevaatusel CO pidevalt paigast ära :mad:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Nov 06, 2011 15:06
Postitas KT100
Ja oligi aju viga. Teine kast ja paugupill :beer: Rängalt rikas segu tundub, 136kW 900SE soft. :love:
Aga sellegipoolest on töölolek sujuvam ja puhtam. Sõita ei saa proovida, kuna pole kuskil istuda.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Dets 11, 2011 23:31
Postitas KT100
Tänaseks kõik juhtmed enam-vähem paikas, kuid midagi on paigaldamisel nihu läinud - masin küll käivitub, kuid sureb sekundi pärast välja. Üht-teist juba mõõdetud, katsetatud, kuid ilmselt üks ja see õige asi veel leidmata...

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Dets 12, 2011 10:04
Postitas ivomets
tore, et midagi toimub. aga peale sellist juhtmete sasipundart on küll suur tõenäosus, et miskit sassi võib minna.
Praegu sul kõik täpselt meeles veel, äkki salvestad hästi, mul äkki kah kunagi seda teadmist vaja.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Dets 12, 2011 15:17
Postitas KT100
Check engine väljavõta ajust sattus valesse kohta. Nüüd aparaat töötab :)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Mai 09, 2012 8:23
Postitas KT100
Esimesed 120 km sõidetud sel aastal, küll veidi pooliku masinaga. Tänaseks taas seisak, kuna aju ei allu programmeerimisele, uuel nädalal peaks saama uued flash kivid sisse. :)
Muidu on endiselt äge risu. :love:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Jaan 20, 2013 0:50
Postitas KT100
Kui keegi kavatseb oma 4x108 tagasilla utiili saata, võiks teada anda. :)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Jaan 20, 2013 10:37
Postitas farmacoma
Peaks olema alles üks.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Veebr 23, 2013 17:08
Postitas KT100
vanapoisile vahepeal kaeru ka :)

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: R Okt 11, 2013 19:16
Postitas KT100
Täna sai tellitud käigukastile kõik uued laagrid + simmerid. Neid käigukaste nüüd küla pealt piisavalt kokku veetud, võib ühe korda putitada :) ilma spetsiaalvahenditeta ühe päeva töö pole, kuid kevadeks peaks korda saama.
Kui kast valmis, võtan mootori maha ja sinna uus ketisats + muud kuluosad.
Eile käisin ülevaatusel, T5 küll peal, kuid CO paika ajamine nõudis natuke tuuritamist. Ega ma pole ju seda softi osanud timmida ka vastavalt. Lairiba O2 andur ja EGT ootavad installi selleks.
Lahe hobi!

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Okt 15, 2013 11:40
Postitas KT100
Selline laager. Ei oska öelda, mis häält tegi ja kas tegi, kuna kast tuli kuskilt kellegi käest.

Kas kellelgi on tõmmitsaid laenata, millega saaks erinevaid koonuslaagreid eemaldada võllide pealt? :conf:

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 06, 2014 20:07
Postitas KT100
väike iluravi enne kevadet :)
vahetatud ka sidur + korv, mis annab parema sujuvuse liikumisele

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 06, 2014 20:32
Postitas vallikas
Meeldib!

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Juun 01, 2014 21:33
Postitas Andreas187
Vahelduseks üks sõbrapilt

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Juun 01, 2014 22:06
Postitas que
võtab lihtsalt sõnatuks :love::love::notworthy:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Juun 02, 2014 11:39
Postitas Andreas187
Aga midagi oleks nagu puudu.
Värvi ära ja pane nüüd külge :)


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 18, 2014 11:41
Postitas 9-5LPT
Kael jäi eile kõveraks TÜ ees kui mööda vurasin öösel, lihtsalt pidin pilti tegema :).

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 18, 2014 22:04
Postitas KT100
Kael jäi eile kõveraks TÜ ees kui mööda vurasin öösel, lihtsalt pidin pilti tegema :).


:head: ilus koht ilusa auto jaoks

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 18, 2014 22:39
Postitas TGB
Vahelduseks üks sõbrapilt

Pilt


Minu silmis ilusaim Saab läbi aegade on just selline!
Kui kunagi sellise soetada jaksaksin, (aina hinnalisemaks ta läheb) siis hoiaks seda ainult garaazis ning liiguks ainult ilusa ilmaga sealt välja!
Fotokonkursil ehk siis klubi kalendris tahaks neid kahte koos näha :headbang:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 18, 2014 22:41
Postitas KT100
Natuke jutuks veel, et paigaldasin lõpuks lairiba 02 anduri, mis avardas mu võimalusi T5 Suites Autotune funktsiooni kasutamiseks. Tasa ja targu olen segu saanud paremaks. Päris õige minu hinnangul veel pole, aga õpin iga päevaga. Natuke vähe on kirjandust selle tarkvara kasutamise kohta või ei oska ma õigetest kohtadest lugeda... maanteesõidul 8,5 l/100 ja üldiselt keskmine täpselt 10. Maanteed tahaks natuke paremaks saada, aga oma osa sellel saab kindlasti olema pikem käigukast (differ ja peaülekanne).
Muusikat olen ka arendanud... koledad ovaalid tagaplaadil, aga nagu öeldakse, siis parem heli nõuab ohvreid.
Pikisilmi ootan uusi amorte, mis peaks sõiduomadusi parendama.

ahjaa, ma ei saa rohkem postitusi siia foorumisse teha, kuna just sai 900. positutus tehtud :beer:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 25, 2014 12:40
Postitas Andreas187
Kuna SuperAerod sulle veel alla ei lähe, siis võib eksperimenteerida teiste valikutega.

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Juun 25, 2014 13:19
Postitas ivomets
Natuke jutuks veel, et paigaldasin lõpuks lairiba 02 anduri, mis avardas mu võimalusi T5 Suites Autotune funktsiooni kasutamiseks. Tasa ja targu olen segu saanud paremaks. Päris õige minu hinnangul veel pole, aga õpin iga päevaga. Natuke vähe on kirjandust selle tarkvara kasutamise kohta või ei oska ma õigetest kohtadest lugeda... maanteesõidul 8,5 l/100 ja üldiselt keskmine täpselt 10. Maanteed tahaks natuke paremaks saada, aga oma osa sellel saab kindlasti olema pikem käigukast (differ ja peaülekanne).
Muusikat olen ka arendanud... koledad ovaalid tagaplaadil, aga nagu öeldakse, siis parem heli nõuab ohvreid.
Pikisilmi ootan uusi amorte, mis peaks sõiduomadusi parendama.

ahjaa, ma ei saa rohkem postitusi siia foorumisse teha, kuna just sai 900. positutus tehtud :beer:


räägi numbritest kah; mis tasa, ühtlaselt sõites, mis kiirendades tuleb?

tegelikult on selle järgi hea ka sumpat ehitada. nii kui midagi teed, segu muutub.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Juun 26, 2014 8:54
Postitas KT100
Lihtsalt sujuvalt sõites on ta seal 14,5-14,8 juures, kiirendades nt 13,3 - 12,2. Praegu põhimure on, et tekib fuel cut, kuna boostib liiga palju, kuigi softiga lubatud 0,9, siis "peak" läheneb 1,5 juurde. Lugesin probleemi kohta, et ilmselt vajab parameeter "I_fors" vähendamist.

Sain ka uued amordid alla vahepeal, on parem küll. Eriti kui esimeste amortide alumised puksid ka nüüd olemas on :D. Ootama pidin kaua, kuna viimased Sachsid sellele masinale. Hakka või kuluosi ka varsti varuma.

Need suured veljed võtsin muidugi alt ära, kuna igasugune sõidumugavus kadus. Rool raske, kisub, ujub, vesiliug, rattad koopas.