11. leht 11-st

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Aug 14, 2016 20:07
Postitas KT100
Kütusekulu linn+maantee = 7,9l/100
puhas maantee 90/110 km/h = 7,3l/100
Usun, et selliste numbritega võib suhteliselt rahul olla :)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Okt 11, 2016 15:25
Postitas KT100
Taas üks ülevaatus läbitud. Heitgaasid lähevad endiselt korda, kui pööre hoitud 3000 juures ja siis alla lasta. Ilmselt katalüsaatori efektiivsus madal. Aga nii on ta olnud viimased 8 aastat, enne ja pärast T5 :) Suur unistus oli mullu talvel originaalkat saada speedpartsist, kuid said laost enne otsa, kui minu tellimust käitlema jõuti hakata...
Äkki kellelgi T16 originaalkatti pakkuda või mis alternatiivid oleks?
Selgus ka, et suhteliselt kallid ja kiidetud Sachs "punased" amordid kestavad 2 aastat või 22 tuhat km. Nimelt üks esimene kõik õli välja visanud. :gun:
Esikässari efektiivsus ühel pool samuti nõrk, kuid see oma viga, kuna olen kässari suht maha keeranud, kuna jäävad imevähe peale ja kettad koguaeg kuumad.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Okt 11, 2016 15:32
Postitas ivomets
Kõige paremad amordid on saabi originaalid, aastatest, mil neid autosid tehti.)

Esimestel alumistel kipuvad silmad välja venima või ära murduma aga õliprobleeme neil mul pole küll ette tulnud. Sama kehtib ka saab 96 kohta.

Varsti ongi kasut.- asjad kallimad juba kui uued. Sest need kestavad. 30 aastat kestnud, noh, 10 kestab raudselt veel ).

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Veebr 14, 2017 7:57
Postitas KT100
Imedemaa Hiina Rahvavabariik :beer:



Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Mär 19, 2017 10:42
Postitas KT100
Kevad käes, esimesed kilomeetrid tehtud.
Lasin põhja alt Dinitrol ML-iga kõik üle, peaks roostetamist tublisti takistama, oma 2 liitrit kulus.
Ette said taaskord uued amordid, sest vasak esimene 20 000 km ja 2a osa õli välja visanud. Õnneks on amordi hind 3x odavamaks vahepeal muutunud ja kannatab vahetada.... Sachs 106-006.
Nüüd ootan Skandixist pakki, milles vasakpoolne tulereflektor, esimene mootoripadi ja mõned nipetnäpet puksid.


Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Mär 19, 2017 11:15
Postitas ivomets
Hea lugeda, et amordid odavamaks ja saab tihedamini vahetada. hahahaaa!

tegelikult vanad originaalid kestavad,,, otsi ainult, kus neid kätte saaks mõne vana pealt.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Aug 24, 2017 23:17
Postitas KT100
tänane pahalane


Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: P Okt 15, 2017 21:37
Postitas KT100
Ülevaatus taaskord tehtud. Talveks konserveeritud ja kevadet ootama pandud. 8-)
IMG_20171015_131253.jpg
IMG_20171015_131253.jpg (222.78 KiB) Vaadatud 7683 korda
IMG_20171015_131234.jpg
IMG_20171015_131234.jpg (208.08 KiB) Vaadatud 7683 korda

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Juul 22, 2019 21:37
Postitas KT100
DI kassett andis otsad täna. Kas see on tavaline, et lõppedes hakkavad kärssama? Suitsu koos elektroonikakärsakaga tuli..

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Juul 23, 2019 7:58
Postitas saabu14jr
Tavaline just otseselt pole, kuid endal on tonnisega korra sama asi juhtunud...

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Juul 23, 2019 18:07
Postitas KT100
uus kasutatud DI küljes, sõidame jälle, tänud kasutajale que!

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Veebr 19, 2020 10:32
Postitas KT100
Vahepeal sai naabrinaine suurema auto ja sõitis parklast väljudes tagastange katki. Ja kui juba värvimiseks läks, lasin mõned detailid veel värskemaks.
IMG_20190829_114819.jpg
IMG_20190829_114819.jpg (221.45 KiB) Vaadatud 5944 korda
IMG_20191022_092822.jpg
IMG_20191022_092822.jpg (203.69 KiB) Vaadatud 5944 korda
IMG_20191022_093528.jpg
IMG_20191022_093528.jpg (596.49 KiB) Vaadatud 5944 korda

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: R Mai 29, 2020 10:45
Postitas KT100
tempo küll aeglane, aga vaikselt valmistan 4x108 jubinaid
IMG_20200529_092830.jpg
IMG_20200529_092830.jpg (392.35 KiB) Vaadatud 5487 korda

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Okt 26, 2020 22:16
Postitas KT100
2020 hooaeg on lõppenud pärast 2000 km läbimist, mitte just liiga palju. Nagu ikka, igal sügisel püha ettevõtmine ülevaatus ja enne talvekorterisse panekut Dinitrol ML leotus.
Parims asi, mis sel hooajal sai tehtud, oli sillastend. Muutub ikka masin ära küll, kui jooksud korras (kalded olid ok). Soovitan aeg-ajalt see 40 € investeerida, et seaded korras oleks.
Suuri plaane talveks ei sea, ilmselt veereb kevadel välja nii nagu paika sai.
Aga vahel on lahe sõita ja putitada ikka :beer:

Paar suvemeenutust ka.
1603742592575.jpg
1603742592575.jpg (437.37 KiB) Vaadatud 4914 korda
1603742557875.jpg
1603742557875.jpg (561.14 KiB) Vaadatud 4914 korda
1603742471869.jpg
1603742471869.jpg (273.35 KiB) Vaadatud 4914 korda

Re: Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Nov 06, 2021 23:04
Postitas KT100
Pärast 13 aastat tabas meid egolaks - kordusülevaatus. :( :( Käsipidur ja vasakpoolne sisemine rooliots. Rooliots vahetatud, käsipidur reguleeritud, viimane pidi numbrite järgi nüüd parim olema. Imekspandav selle "kässar ees" klassiku puhul, olin juba valmis uusi sadulaid tellima, aga pääsesesin regulliga sel korral. Pikemas perspektiivis siiski plaan kässar tagasilda ehitada ja ette pärispidurid saada, seda nüüd juba 4 aastat...
1900 km hooaja jooksul pole asi, millega kiidelda, aga asi seegi.


Vahepeal on masin leidnud ka eakaaslase, kellega oma kiikse jagada. :beer: :beer:

Aga muidu laseme edasi, püüame mitte üheööliblikad olla. :love:
1636231379764 (1).jpg
1636231379764 (1).jpg (393.6 KiB) Vaadatud 3300 korda