3. leht 3-st

Saab 900i sedaan, 1987, Overspeed

Postitatud: E Sept 15, 2008 7:10
Postitas overspeed
Algselt postitas: Cyber
Juhi jalgade kohal katte all


Vötsin katte maha, uurisin ja otsisin, aga relee taolist asja ei leidnud säält. Milline see umbes välja näeb, kui suur, mis kujuga? Kas vöib ka kuskil mujal asuda?

Saab 900i sedaan, 1987, Overspeed

Postitatud: E Sept 15, 2008 8:18
Postitas Cyber
Ta on seal "ülespidi", kolme küünarnukki on käele vaja..:D Suht-koht tavaline relee, selline 5cm kõrge ehk

Saab 900i sedaan, 1987, Overspeed

Postitatud: T Dets 23, 2008 6:05
Postitas overspeed
Oktoobris sai autole ülevaatus jälle tehtud. Kahjuks viimane kord. Järgmine aasta selise kerega enam läbi ei saa, kuid plekitööd ma ei tee. Tehnilise poole pealt hoian auto korras kuni ülevaatus kestab. Tagarattalaagrid vahetasin mölemad ära, et saaks viimane aasta vaikset söitu nautida. Viie aasta jooksul pole kordagi öhufiltrit vaadanud, vahetasin ka selle, kuid poleks vaja olnud, vana oli küllaltki puhas. Ölivahetus nagu ikka asi käib: alt vana välja...ülalt uus sisse.

Saab 900i sedaan, 1987, Overspeed

Postitatud: R Juul 10, 2009 23:35
Postitas overspeed
On kurvastuseks kätte jöudnud siis see aeg, et see auto läheb puhkama jäädavalt. Lootsin söita kuni sügiseni, mil ülevaatus läbi saab, kuid juhtus see varem. Esimesed kummid söideti keereks, rohkem varukumme alla panna pole (2 jooksu oli mul neid kokku), siiski söitis edasi. Kojameeste veepritsimise lüliti hoova all andis otsad, siiski söitis edasi. Tagavedrud on nii väsinud, et 3 inimest autos on juba maksimum kaal, siiski söitis edasi. Ja veel möned nipetnäpet asjad, kuid saatuslikuks sai siduri survelaager, mis tegi juba ammu häält. Kuu aega juba urises ning nüüd hakkas lausa vilistama. Ja sidur ise libisema ka hakkas.
Auto on auga ennast ära teeninud, sest pidas ta vastu topelt rohkem kui ma ostes plaaninud olin. 5 aastat tagasi sai auto Soomest ostetud naisele esimeseks autoks 10'000 EEK-iga. Käis ta koolis Tallinnas ning pidi selle autoga oma autojuhi "sarved maha jooksma". Taga kärukonk ning ülitugevad stanged olid asja eest, sest parkimistel said need väga palju igasugu erinevaid majaseinu puudutada. Esialgsel pealevaatamisel tundus, et autot peaks tolle raha eest jaguma kaheks aastaks küll. Söitis naine sellega 3 aastat kuni originaal mootor otsad andis. Peale mootorivahetust söisin siis temaga ise, töösöite. Nagu Saabidel kombeks, siis jäi selle pisik naisele külge, järgmine söiduk naisel on samuti Saab. Pilt allpool.
Täielikult too 900i siiski mo elust ei kao. Ennem puhkama minekut rääkisin Sabiinega ning ta oli nöus oma töökorras seadmed doonorlusse annetama. Avaldused teiste söidukite poolt mo autopargis on tehtud juba jahutusradikale, sissepritsesüsteemile, tagasillale, turvarihmadele, eesmine elektriventikale, plokisoojendusele.

Lisatud failid

Saab 900i sedaan, 1987, Overspeed

Postitatud: L Juul 11, 2009 0:48
Postitas overspeed
Üks väga vana tänamise völg:

Algselt postitas: Cyber
Vihje - starter..;) (üks juhe tuleb üle starteri, ülejäänu on termolüliti töö) (ülejäänu k-jetti puudutava leiad siit) Äkki saad isegi korda teha, nii nagu peab..;)


Tänan selle faili eest. Huvitav ja kasulik lugemine oli, kuigi ma jätsin oma lahenduse alles.