Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Sai kokku ja usun,et kestab kaua ... tulemusega väga rahul ei ole - saaks mitu asja ilusamini teha ... aga see rohkem minu isiklik probleem ja tundub,et teisi ei sega. Oli rõõm kätt harjutada ja ilusa auto iga pikendada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Suur tänu, Janek! Autol on nüüd hoopis teine nägemine ja väärtus. Nüüd on minu kord jätkata kokkupanekut. Alustasin tuledest:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Need on uued reflektorid. Pärinevad speedpartsist.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Kummalisel kombel on üles öelnud raadio, suunatuled, ohutuled, sigareti süütaja koos tagurdustulega ning pidurituled. Kõigi kaitsmed on läbi põlenud. samal qual on ära surnud ka tahhomeeter. Kust viga otsima hakata?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kummalisel kombel on üles öelnud raadio, suunatuled, ohutuled, sigareti süütaja koos tagurdustulega ning pidurituled. Kõigi kaitsmed on läbi põlenud. samal qual on ära surnud ka tahhomeeter. Kust viga otsima hakata?
Tonnisel oli mul tagurdus anduri pistikust tulnud selline asi.
Vaata ühekaupa ära, kus lühis on.
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Juba mõni aeg tagasi ostsin veidi helitehnikat.
Nüüd tasapisi valmistan asju paigaldamiseks ette.
Suurim ettevõtmine on kõlarite paigutus ustesse. Selle tarvis võtsin katsetamiseks varem varutud uksepaneeli ja panin paika kõlarite kinnituskoha ustes.
Järgmisena tuli välja mõelda kõlarikatte variant. Internetis olen näinud igasuguseid ratse, kuid ma tahaks et uksepaneel jääks kena ja mitte liiga silmatorkav. Sama kangast, millega kõlaripaneel on kaetud, kasutan ka käepideme ümbruse tegemisel, et jääks terviklikum ilme kuigi nende kahe värv väga ei erine. Aga eks see originaal poroloniga riie on natuke väsinud nagunii ja värskendus ei tee paha.
Nüüd tasapisi valmistan asju paigaldamiseks ette.
Suurim ettevõtmine on kõlarite paigutus ustesse. Selle tarvis võtsin katsetamiseks varem varutud uksepaneeli ja panin paika kõlarite kinnituskoha ustes.
Järgmisena tuli välja mõelda kõlarikatte variant. Internetis olen näinud igasuguseid ratse, kuid ma tahaks et uksepaneel jääks kena ja mitte liiga silmatorkav. Sama kangast, millega kõlaripaneel on kaetud, kasutan ka käepideme ümbruse tegemisel, et jääks terviklikum ilme kuigi nende kahe värv väga ei erine. Aga eks see originaal poroloniga riie on natuke väsinud nagunii ja värskendus ei tee paha.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Väga lahe, mul on need vakstust kotid, ei tea kas 4D autodel kah neid kõvast plastist katteid tehti? 2 ja 3D uksed on vist suuremad natuke.
Ei ole ise sedaani ustega kokku puutunud, kuid kindlasti annaks ka sinna kenasti midagi ehitada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Ühte uut peatükki kirjutan paralleelselt helitehnikale veel.
Et ikka igav ei hakkaks ja teistele maanteel jalgu ei jääks
Et ikka igav ei hakkaks ja teistele maanteel jalgu ei jääks
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Eks teisi päris selliseid linnapeal palju ei liigu. Ja Saab jääb meile kõigile nagunii linnapildis rohkem silma. Kandiline klassik veel enam Eriti kui see laupäeval mööda tammsaare teed õika poole pesulasse sõitis ja siis Järve Selveri parklasse parkis
Maru värk :drive:
Maru värk :drive:
Tõesti, iga nurga alt näeb überhot välja, oli au Marienthali selveri juures tonnisega selle auto taga sõita. lasin ka akna lahti, lootuses, et ehk kuuleb seda vinget klassiku häält, kuid ei olnud minu auto juurde midagi kuulda :(
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Kõlar on nüüd paigaldatud koos kattega.
Kuna mul see riie sai otsa, siis pole hetkel on veel tegemata käepideme ümbrus
Kuna mul see riie sai otsa, siis pole hetkel on veel tegemata käepideme ümbrus
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Vahetasid KT100-ga autod ära :conf:
Vahepeal tuleb vahetust teha. Siis saab aru kui hea ikka oma klassik on - KT100 arvab muidugi samamoodi..
Aga lisaks sain temalt ühe huvitava hooratta:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Veel enne kui auto uue hingamise saab, tuleb pidama saamisele ka mõelda.
Ehk et klassiku puhul teada tuntud upgrade - 9k pidurid
Ehk et klassiku puhul teada tuntud upgrade - 9k pidurid
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei tea kaugele sa T5 installiga jõudnud oled, aga sealt on põhimõtteliselt käivitamiseks ainult kuut juhet vaja.
Jäme kollane/roheline - toitejuhe pihustitele, DI-le jne.
Keskmise jämedusega kollane - starter
Peenike lilla/valge - aju toide
Peenike kollane ( /hall ) - süüte juhe
Peenike sinine - Pearelee, ühendab ära kol/roh toitejuhtme
Peenike valge - kütuserelee
Juhtmed võivad pisut värvide poolest erineda.
Spido ja tahho vist võib kokku keerata omavahel, kui õiget kiiruse andurit pole
Siis paar andurit - õlirõhk, laadimine jne.
Ning ülejäänu võib minema lõigata.
Jäme kollane/roheline - toitejuhe pihustitele, DI-le jne.
Keskmise jämedusega kollane - starter
Peenike lilla/valge - aju toide
Peenike kollane ( /hall ) - süüte juhe
Peenike sinine - Pearelee, ühendab ära kol/roh toitejuhtme
Peenike valge - kütuserelee
Juhtmed võivad pisut värvide poolest erineda.
Spido ja tahho vist võib kokku keerata omavahel, kui õiget kiiruse andurit pole
Siis paar andurit - õlirõhk, laadimine jne.
Ning ülejäänu võib minema lõigata.