Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Vasta
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#126

L Mai 17, 2014 1:43


Ning ülejäänu võib minema lõigata.



CPS,BPC,MAP,lamda?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#127

L Mai 17, 2014 2:03


Ning ülejäänu võib minema lõigata.



CPS,BPC,MAP,lamda?

Neid asju on ajul vaja. Ta räägib pigem Auto üldjuhtmestiku poole edasi minevatest asjadest.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#128

P Mai 18, 2014 23:23

Juhtmetega pole veel otseselt tegelema hakanud. Ootan kõigepealt ära uue hooratta ja siduri.

Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)

Pilt
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#129

P Mai 18, 2014 23:34

:love:
Sõitsin mõned päevad tagasi ühe Tartus müügis oleva valge klassikuga ja kaks Saabi juhti tulid vastu pöial püsti.
Muretut lendu!
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#130

E Juun 09, 2014 19:24

Kes teab kas 95a 9000 (mitte aero) esiistmete raam on sama, mis klassikul? Ehk et kas polstrid saab koos katteriidega ümber tõsta?
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#131

K Juun 18, 2014 10:47

Eile vist sõpakal nägin seda, silm puhkas :)
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#132

K Juun 18, 2014 23:51

Eile vist sõpakal nägin seda, silm puhkas :)


Püüdis Sinugi oma pilku
Klassiku kõrval võiks üks ng9-5 daily driver olla küll :)
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#133

N Juun 19, 2014 17:41


Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)


Imeilus auto! Nii lahe kui nii kenasti autot hoitakse. Üks kenamaid Aero kassikuid üldse, mida näinud olen. Ja nii lahe, et see on siinmaal olemas! Loodetavasti õnnestub kunagi päris elus seda näha!

Whale Tale oleks asja veel upitav. Anti 900 sees on ka 9000 Aero istmed. Teevad asja väga lahedaks! Aga ega peale nende sellele ei saakski midagi lisada, siis hakkaks juba auto võlu kauduma.

Kindel on aga see, et särav toon, SuperAerod, Aero bodykit jms kaela raudselt kangeks jätavad kui kunagi seda möödumas peaks nägema!

:love:

Sõitsin just üks kord Pärnusse 900 Aero järel (musta värvi imehästi hoitud masin, mis oli Soome registris). 900 Aero on ikka kena masin! Ei tihanud pikalt mööda sõita. Aga kui sõitsin siis aeglaselt tühjal sirgel ja pärast imetlesin tahavaate peeglis olevat pilti. Kahjuks ühel hetkel pöördus see Märjamaa tanklasse.

Offtopic siin olnud 9-5NG teemal - see on heas mõttes GT auto. Linnavahel on isegi 9-3 Aero viimane põlvkond palju mugavam tiirutada! Uus 9-5 on raske ja ei armasta vähemalt Tallinna auke üldse. Sageli on ka keerukas parkimisauke leida, sest pikkust on ju autol üle 5 m! Sile asfalt ja suured kiirused on selle lemmikud. Ja kui teemasse tagasi pöörduda siis nii 9000 kui ka 900 pagasnikud mahutavad isegi enam träni kui uus 9-5! Mitte, et viimane halb auto oleks. :) Küll aga pole sellel enam ei 9000 ega klassiku "turbolaksu" - lihtsalt sujuv kiirendus.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#134

R Juun 20, 2014 3:59


Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)
Küll aga pole sellel enam ei 9000 ega klassiku "turbolaksu" - lihtsalt sujuv kiirendus.

there cometh time thy shall miss the turbo lag
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#135

R Juun 20, 2014 13:36

Aga nüüd juhtus küll uskumatu lugu...
Sain omale vaalasaba, airflow bodykit'i, tagumise reflektor paneeli'i ja üht-teist rariteetset klassiku kraami veel. Näen und vist :fight:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#136

R Juun 20, 2014 14:05

Oppaaa... Viggeni istmed said ka? :P

Kui said, siis näed und. Kui ei saanud, siis ilmselt muu on tõsi ;)

terv, teager
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#137

L Juun 21, 2014 19:36

Pamprid vajavad üksjagu parandamist. Leidub suuremaid ja väiksemaid mõrasid. Vaalasaba kummiosa on ka muidugi kehvas seisus. Tuleb sellegagi midagi välja mõelda. Kuid asi on taastamist väärt

Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#138

P Juun 22, 2014 11:45

Oeh :) Teeks vormid neist?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#139

P Juun 22, 2014 13:00

Mnjah.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#140

E Juun 30, 2014 23:13

Kokpit läbi piloodi silmade. Ehk et uued näidikud (kusjuures õli tempi ja -rõhu näidikud on täitsa saabi kirjadega). Maki vahetasin välja ja paigutasin alla. Ei ole küll enam nii mugav kasutada, kuid ma arvan et nii on parem :thumb:
Pilt
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#141

R Juul 04, 2014 23:31

Ülistiilne klassik! Sellisele iludusele vaataks ma tänaval ikka oi, oi kui pikalt järgi!:thumb:
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#142

T Juul 15, 2014 21:54

Airflow kit:love:
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#143

T Aug 19, 2014 23:42

Ei tea mis selle kautšukiga 80 ja 90 aastatel oli, et Saabid, Porsched ja teised seda nii väga oma keredele külge panid, kuid mina seal seda võlu ei näe. Raske (vihmaga väga raske), imab kohutavalt niiskust ja eks ta seepärast on ka algselt praguliseks ja mädanema läinudki. Ühesõnaga ära vahetada see tuleb. Ja kuna seda võtta kuskilt ei ole, siis tuleb ise hakata tegema


Pilt
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#144

K Aug 20, 2014 7:27

Ühesõnaga ära vahetada see tuleb. Ja kuna seda võtta kuskilt ei ole, siis tuleb ise hakata tegema


Ebayst oled vaadanud spoilerit? Mul annab kohe esimene otsing sellise vaste:
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-CLASSIC-TURBO-16S-AERO-TAIL-GATE-SPOILER-3-5-DOOR-USED-/251284965027?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a81c046a3
Väidetavalt lausa 2 tk pakkuda.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#145

K Aug 20, 2014 12:06

Antud lingil on müügil mitte vaalasaba vaid kõige tavalisem kummispoiler, mis mu autol praegugi küljes. Vaalasaba nii lihtsasti ei leia isegi ebayst
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#146

K Aug 20, 2014 19:59

Vaalasaba replikaid on ka saadaval, aga need täiesti (klaas)plastist. Kuskilt netist originulli vaalasaba ostmine väheste piltide põhjal on ka paras loterii. Tihtilugu kõik metallosad mädad ja kummiosa ka alt nutune. Hakka jälle nullist taastama.

Ma usun kui suudaks leida tootja/tegija, kes sellist kummi suudaks vormidesse ajada, siis oleks sellistel vaalasabadel suht suur turg. Vormi tegemine pole selle kõrval keeruline.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#147

K Aug 20, 2014 20:50

Mida ma algselt öelda tahtsin on see, et ma ei saa aru, miks üldse kunagi on sellist kummit kasutatud sellisel otstarbel. Miks panna mitu kilogrammi kaaluv ja vett imav käsn muidu plastikust tiiva külge? Kui keegi mulle ütleks, miks see nii tehti ja miks see hea on (peale selle, et nii ju tehasest tuli), siis võib-olla tulebki vorm teha ja suurele turule minna. :)
Eks endal on ka kahju, et see ideaalses korras vaalasaba ei leidnud. Ei peaks rohkem vaeva nägema ja sõidaks sellega juba ringi :)
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#148

N Aug 21, 2014 0:10

Mõni õhtu on hea selliseid nipsasjakesi kah teha. Näiteks pähklipuust käigukanginuppu. Nupp ise oli muidugi juba enne varutud, kuid see oli üsna väsinud ja nüüd sai uue ilme. Homme võib kangi külge panna.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#149

R Aug 22, 2014 22:22

Täna nokitsesin esipampri kallal. Ilmne on see, et seda on juba korra parandatud. Kõikvõimalike võtete ja vahenditega. Esmapilgul ei tundunudki nii hull, kuid kui see meistritöö lahti harutada, siis on pilt kole.
Pean ilmselt selle ka plastikust junniks tegema või ebay'st uue ostma. :)


Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#150

R Aug 22, 2014 22:49

Võta yhendust plastist stangede parandajatega:
asjalikumad sellid saavad hakkama, muidugi mitte need, kes klaasriide ja epoga remontida yritavad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta