Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Vasta
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 910
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#326

N Okt 18, 2018 10:54

KorK kirjutas:
N Okt 18, 2018 9:17
Mulle endale ka sümpatiseerivad need tiivakaared ja kui sa neid tootma hakkad, siis ilmselt huvilisi on palju.
Küll aga on tekkinud küsimus, et kas need kaared ei soodusta jälle roostet? Tundub, et see kaare sisemus ja tiiva pealne on ideaalne koht niiskuse säilitamiseks ning seega edasi rooste tekkeks.
Kerevaha või mingi muu niiskust tôrjuv mögin vahele ja ei soodusta ta seal midagi. Tonnisel kunagi mâârisin tiiva liistude alt vene moviliga üle, ei pesnud seda pigipesud ega asjad maha ning õrn pinnapealne rooste enam edasi ei levinud.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 397
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#327

K Okt 31, 2018 23:27

Järg eelmisele leheküljele: Hakkab looma...
45073239_187319915480572_36337295929901056_n.jpg
45073239_187319915480572_36337295929901056_n.jpg (87.95 KiB) Vaadatud 1002 korda
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 397
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#328

K Apr 10, 2019 11:41

Hakkame ehitama siis

Pilt
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 397
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#329

E Mai 20, 2019 14:21

Nonii. See võiks nüüd hea olla. Kõik uued sünkrod, muhvid, laagrid, võllid, pingutid, tihendid, mutrid. Quaife LSD differ, type 7 primaryd ja terasest diffri kaas on lõpetuseks sellele All-in ettevõtmisele.
Tänud meistrile :notworthy:

Pilt
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 397
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#330

T Sept 17, 2019 16:01

Kirjutan siia päevikusse ka värskemad ja vähem värsked uudised.

Rebuilditud käigukast sai lõpuks külge ja paar kuud olen saanud sõita. Toimetab väga hästi nagu nii põhjaliku ettevalmistuse ja hoolega ehitatud käigukast toimima peab. Quaife LSD diffriga on kurvi võtmine nüüd nagu rööbastel. Ja Sachsi leevenditeta sidur ei ole ka nii on/off kui algul kartsin, kuid natukene on pidanud sõiduharjumusi muutma. Rev matching on oskus mida lihvida, et nii üles kui alla vahetused oleksid sujuvamad.

Aga üht-teist põnevat olen veel ette võtnud. Praktilise kasu võib siin kahtluse alla seada, kuid projektina on see kindlasti olnud põnev.

Roostes ja auguliste piduriplekkide asendamiseks võtsin uutest originaal plekkidest vormid ning tegin oma versioonid kasutades pre-preg süsinikku. Kes tahab täpsemalt teada, mis materjal see pre-preg süsinik on võib kiigata Koenigseggi kööki: https://www.youtube.com/watch?v=PGGiuaQwcd8&t=4s

Komplekti tegemiseks kulub ca 20 töötundi. Aga tulemus on äärmiselt jäik, kerge ning mis peamine - see ei roosteta enam kunagi.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Lõpetuseks üks tiiser videoklipp: https://www.youtube.com/watch?v=f9Ocu66Yr7Y
Vasta