Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
einoh superilus klassik:thumb:
rool muide on originaalrool koos turvapadjaga 93. a. väljalaskel ta selline oligi. Mu autol on samasugune ja ei kurda-ainult turvapadjatuli vilgub kogu aeg.
Stangede iluliistuna olen ise kasutanud roostevabast plekist lõigatud riba-ei mädane ja ka kokkupõrkel ei purune...
Olen siin Soomes ka ringi vaadanud, aga täpselt sellist riba pole leidnud
Ise olen ka mõelnud stangede värvimise peale, aga ei oska veel otsustada.
rool muide on originaalrool koos turvapadjaga 93. a. väljalaskel ta selline oligi. Mu autol on samasugune ja ei kurda-ainult turvapadjatuli vilgub kogu aeg.
Stangede iluliistuna olen ise kasutanud roostevabast plekist lõigatud riba-ei mädane ja ka kokkupõrkel ei purune...
Olen siin Soomes ka ringi vaadanud, aga täpselt sellist riba pole leidnud
Ise olen ka mõelnud stangede värvimise peale, aga ei oska veel otsustada.
Algselt postitas: Andreas187
Korralik pildisessioon tuleb koos ilusamate ilmadega, ning ehk siis on põhjust ka fotokonkursist osa võtta.
Selliste piltidega, mis on Sul pildialbumis on kindlalt asja fotovõistlusele, ma kuus korra-paar üritan saabijahil käia, aga ega siis selliseid punaseid pärle sel juhuslikul ajal just mööda tuhise...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: mart96
einoh superilus klassik:thumb:
rool muide on originaalrool koos turvapadjaga 93. a. väljalaskel ta selline oligi. Mu autol on samasugune ja ei kurda-ainult turvapadjatuli vilgub kogu aeg.
Rool mulle isegi meeldib. Too vana neljakodaraga, ilma srs'ita rool ei meeldinud, kolme kodaraga rool on täitsa ok, kuid kui kunagi sain teageri Aero klassikuga sõita (esimene klassik aero kogemus ja oi kuidas ma seda autot tahtsin), siis miskipärast istus nii välimuselt kui ka ergonoomiliselt just see rool. Väga mugav. Too Carlssoni rool on muidu tip top, kuid minu autosse natukene liiga sportlik. Üritan masinat soliidsena hoida.
Aga fotokonkursi osas üks oma albumi pilt tõesti meeldib. Teeme siis proovi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Need luukpäraga klassikud on teada tuntud praktilised autod. Minu oma sai nüüd veel praktilisemaks. Kui eelnevalt sai rattaüritustele minnes ratas sisse mahutatud ning kaasa võetud kuni 1 kaasreisija, siis nüüd on vajadusel kõik istekohad vabad. ;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Täpsed mudelinimetused jään sulle hetkel võlgu, kuid tegemist Thule toodanguga. Minu oma on mõne võrra vanem mudel, kuid analoog on praegugi saadaval: http://thule.ee/?id=1123
Ja tavalised kandilised talad siis.
Ja tavalised kandilised talad siis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Et mu Saabi teema päris unustusse ei vajuks, siis annan veel enne hooaja lõppu meist märku ka.
Sõidetud on päris palju ja oma jalgrattaharrastusele on kõva konkurentsi pakutud. 3 kuuga on ligemale 4000km maha vuratud, ratas sama perioodiga võrreldes veel pisut edestab, kuid nii see peabki olema. Suuremaid viperusi pole väga esinenud. Mõned siiski, kuid need võib julgelt minu kaela ajada - hoolt ja armastust ei ole kunagi küllalt.
Kevadel sai see katkumise probleem lahendatud sellega, et õhulugejat sai regullitud ja asi toimis. Vahest nädal tagasi tekkis mingisugune vibratsioon suurematel kiirustel (80-90km/h) ja käiku vahetades käis väike nõks läbi ning veaks osutus pooltelje sisemine ots, mis omadega päris läbi oli. Seegi sain eile vahetatud. No ja ülejäänud on olnud vaid hästi veedetud aeg. Õige pea läheb auto taas garaaži talvituma, et kevadel jälle siit või sealt ilusama või paremana välja veereda.
Sõidetud on päris palju ja oma jalgrattaharrastusele on kõva konkurentsi pakutud. 3 kuuga on ligemale 4000km maha vuratud, ratas sama perioodiga võrreldes veel pisut edestab, kuid nii see peabki olema. Suuremaid viperusi pole väga esinenud. Mõned siiski, kuid need võib julgelt minu kaela ajada - hoolt ja armastust ei ole kunagi küllalt.
Kevadel sai see katkumise probleem lahendatud sellega, et õhulugejat sai regullitud ja asi toimis. Vahest nädal tagasi tekkis mingisugune vibratsioon suurematel kiirustel (80-90km/h) ja käiku vahetades käis väike nõks läbi ning veaks osutus pooltelje sisemine ots, mis omadega päris läbi oli. Seegi sain eile vahetatud. No ja ülejäänud on olnud vaid hästi veedetud aeg. Õige pea läheb auto taas garaaži talvituma, et kevadel jälle siit või sealt ilusama või paremana välja veereda.
Algselt postitas: farmacoma
Mismoodi sa aru saad et pooltelje ots läbi on? Mul kah selline sümptom aga aru ei saa, kas tuleks vahetada käigukastipoolne pesa, pooltelje käigukastipoolne ots või mõlemad?
Tõstuki peal katsudes see kõige kindlam variant. Aga sisemine läbi ots tekitab vibrat ja välimine esialgu hakkab väikest raksutamist pööramisel tegema. Kui vahetada, siis vastavalt kogu sisemine/välimine ots.
Algselt postitas: farmacoma
Mismoodi sa aru saad et pooltelje ots läbi on? Mul kah selline sümptom aga aru ei saa, kas tuleks vahetada käigukastipoolne pesa, pooltelje käigukastipoolne ots või mõlemad?
Kõige kindlam on vahetada koos nii pooltelje sisemine tripoidlaager kui ka selle kk poolne pesa.
Mu autol oli ka pikka aega vibra sees, just kõvema kiirenduse ajal. Lahendatud sai nii, et ostsin uued pesad ja läksid kastusse vanad tripoidid, milled hr trionic lahti võttis ja uue määrdega kokku pani. Nüüd pole vibrast haisugi enam.
Lugesin ka mõnest väljamaa foorumist, et reeglina kulub ära just see KK poolne pesa, kuna on nõrgemast materjalist kui tripoid. Vahest pidi aitama, kui need pesad omavahel (vasak-parem) ringi tõsta, siis ehk satuvad mittevigastatud pinnad kokku.
Ja samuti olen lugenud, et klassikul hävineb kiiremini just parempoolne sõlm, kuna sealt läheb summuti toru mööda ja see keedab selle laagri määrde vedelaks, mispeale ta välja jookseb. Seepärast soovitatakse antud sõlmes kasutada kõrget temp taluvat liitiummääret, selle asemel, mis sina tavaliselt käib.
NB! See viimane jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele, vaid on niiöelda foorumitarkus. Inimesed kirjutavad, et on nii ja nii teinud ning on rahul.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Selle võimaluse sa ka saad. Kuid kahjuks järgmine hooaeg. Hetkel on masin veel Raplas, et viimaseid ettevalmistusi talveuneks teha, kuid juba sel nädalal sõidutan ta garaaži puhkama. Nii saab iga kevad jälle seda emotsiooni tunda, mis tekib esimest korda klassikusse istudes :drive:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Täna üritasin siis masinat talveks konserveerida ja no ma ei tea... Jääb mulje, et saan vaid abitult pealt vaadata, pigem kui roostet peatada. Igatahes kahest kohast torkasin täna kruvikeeraja läbi. Tagumine vasak porikoobas on kummastki otsas ussitanud. Ja muidugi ilusam polnud ka parempoolne. No ja kui juba augud vastu vaatavad, siis on hilja midagi konserveerida :wise:
Aga olukorrast ülevaate omamine on ka tähtis. Kust sain andsin releka traatharjaga minna ja kandsin hiljem Buvanoli peale. Selle kuivades läks igaks petteks Movil kah selge.
Põhi on üldiselt hea. Kuigi õõtsakinnitused tuleks ette võtta. Ja muidugi parem esitiib :red: mis algusest peale on päris kole olnud.
Ühesõnaga eeskujuks tuleks võtta kasutaja Thor, kes asja põhjalikult ette võttus. Millal? Ühel heal päeval.
Aga olukorrast ülevaate omamine on ka tähtis. Kust sain andsin releka traatharjaga minna ja kandsin hiljem Buvanoli peale. Selle kuivades läks igaks petteks Movil kah selge.
Põhi on üldiselt hea. Kuigi õõtsakinnitused tuleks ette võtta. Ja muidugi parem esitiib :red: mis algusest peale on päris kole olnud.
Ühesõnaga eeskujuks tuleks võtta kasutaja Thor, kes asja põhjalikult ette võttus. Millal? Ühel heal päeval.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Annan punamütsikesest mingit elumärki üle pika aja.
Elab, sõidab ja on muidu kaunis Vahel viskab mõne vimka ka sisse, kuid tee äärde ei jäta. KT100 leidis allikaid, kus õpetati lucase tühikäiku reguleerima. Sedasi polegi see masin veel käinud nagu pärast reguleerimsit. Klapp sätib nagu lehmakellavärk - ajastule kohane, kuid töötab :)
Aga natukene tahaks ikkagi kaasajastada seda masinat. Trionic süsteem on siin paari klassiku eeskujul ahvatlevaks muutunud. Paar ng900't liigub ka siin varuosadena, kust võiks vajalikud osad saada. Elame näeme.
Elab, sõidab ja on muidu kaunis Vahel viskab mõne vimka ka sisse, kuid tee äärde ei jäta. KT100 leidis allikaid, kus õpetati lucase tühikäiku reguleerima. Sedasi polegi see masin veel käinud nagu pärast reguleerimsit. Klapp sätib nagu lehmakellavärk - ajastule kohane, kuid töötab :)
Aga natukene tahaks ikkagi kaasajastada seda masinat. Trionic süsteem on siin paari klassiku eeskujul ahvatlevaks muutunud. Paar ng900't liigub ka siin varuosadena, kust võiks vajalikud osad saada. Elame näeme.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Miski nädal tagasi suri kütusenäidik ära. Siit foorumist leidsin, et mitmel teiselgi klassikul see probleem esinenud. Esmalt võtsin näidikud ette ja leidsin kütusenäidikul ühe vaskraja, mis oli katkenud ja parandasin selle ära. Endiselt ei toiminud. Seejärel vaatasin paagi poole. Pumpa koos ujukiga sai juba varem inspekteeritud ja sellest ujukist ma ei saanudki sotti, kuidas see signaali edasi annab, sest pumba küljes oli juhtmeid neli, kuid pistikust edasi läks vaid 2. See selleks. Paagi teisel küljel on siis kütuse tasemeandur. Korgi lahti keeranud, jäi pihku pistikuga plastik kaas millel peenike traat taga rippus. Alumiiniumist toru ulpis paagis. Ilmselt on praegune Rapla teeehitus kogu kupatuse ära lõhkunud.
Jupp tervena näeb välja selline:
Lahti võetuna selline:
Tol päeval oli iseenesest kibekiire ning masin pidi edasi teenima. Seega ülemine pistikuga kaas, kuhu kõik tuleb ühendada, läks peale tagasi. Paak täis, odomeeter nulli ja :gun:
Kuid kui mõni tartlane soovib abi pakkuda selle kokku lappimisel või ka lihtsalt jootekolvi laenamisega siis oleks bra:thumb:
Jupp tervena näeb välja selline:
Lahti võetuna selline:
Tol päeval oli iseenesest kibekiire ning masin pidi edasi teenima. Seega ülemine pistikuga kaas, kuhu kõik tuleb ühendada, läks peale tagasi. Paak täis, odomeeter nulli ja :gun:
Kuid kui mõni tartlane soovib abi pakkuda selle kokku lappimisel või ka lihtsalt jootekolvi laenamisega siis oleks bra:thumb:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Hooaeg 2011 on ka nüüd albumisse jäädvustatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Ikka vinge tunne on üle pika aja jälle garaaži astuda ja silmata erilist autot. Nagu iga kevad oleks uuesti ostnud! :love:
Aga iga kevad toob midagi uut ikka kah.
Aga iga kevad toob midagi uut ikka kah.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ikka vinge tunne on üle pika aja jälle garaaži astuda ja silmata erilist autot. Nagu iga kevad oleks uuesti ostnud! :love:
Aga iga kevad toob midagi uut ikka kah.
vot räägi seda Aljogale kah, siis ta äkki saab aru kaa :D
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
seda pole vaja mulle rääkida - saan sellest suurepäraselt isegi aru, kui erilise ja mõnusa autoga on tegemist (ma ei pea selleks tervet talve üle elama, vaid piisab ka paaripäevasest eemalolekust) aga ma lohutan end teadmisega, et klassikud ei saa veel niipea maamuna pealt otsa. ning after all - tegemist on ju vaid autoga (klassiku aero + super aero veljed on relvituks tegev kombo!)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Talvega lisandus kapoti alla vahejahuti. Enam rohkem sinna midagi ei mahu ka peale ühe ventika, mis praegu veel puudu.
Tiib on ilmselt saanud kunagi muljuda ja selle põhjusel koledasti rooste läinud.Lisaks augule oli kogu serv 10 mm sees ja sisekoobas välja venitatud.
Nii peaks tugev ja mõõdus olema.
Sellistel tegemistel tuleb alati välja auke mida enne ei märgatud.
Ehk oleks õigem seda plek-plekil detailide liitmist mitte kopeerida,aga mulle kohe meeldib,kui asi tehase näole sarnaneb. Loodan,et omanik ei pahanda.
Selle liite taga oli ka sisemine karbi serv,mis sai välimisega kokku keevitatud,ehk sisemine ja välimine plekk,mida pildilt ei näe on ikkagi ühendatud ja jäikus säilinud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Hea klassik algab heast kerest ja hea kere heast meistrist. Pole kahtlustki, et masin õigetesse kätesse sai viidud. :notworthy:
Enam ei pea ehk nii väga teisi hästi tehtud klassikute projekte imetlema ja mis seal salata, kadestama ikka ka - saab enda auto teemast ju veel suurema "boost'i"
Enam ei pea ehk nii väga teisi hästi tehtud klassikute projekte imetlema ja mis seal salata, kadestama ikka ka - saab enda auto teemast ju veel suurema "boost'i"
Tore kui sobib.
Aga edasi, sisekoopaservast tuli pool vahetada.
Ees oli üks kole koht,mida pärast tiiva vahetust oleks raske lappida.Selge oli see,et nende plekkide vahel on rooste ennast hästi sisse seadnud.
Samasugust plekkide liitmist aga teha ei saanud,kuna mootori poole ponud plaanis töödega minna. Seega kaotasin selle liite ära ja panin ühekordse pleki.Tiib tuleb temale alla ja seega hiljem seda liidet näha ei jää. Peaks vast sobima.
Tiivatagune sisekoobas lapitud , kui tiib kohal saab edasi nokitseda.
Aga edasi, sisekoopaservast tuli pool vahetada.
Ees oli üks kole koht,mida pärast tiiva vahetust oleks raske lappida.Selge oli see,et nende plekkide vahel on rooste ennast hästi sisse seadnud.
Samasugust plekkide liitmist aga teha ei saanud,kuna mootori poole ponud plaanis töödega minna. Seega kaotasin selle liite ära ja panin ühekordse pleki.Tiib tuleb temale alla ja seega hiljem seda liidet näha ei jää. Peaks vast sobima.
Tiivatagune sisekoobas lapitud , kui tiib kohal saab edasi nokitseda.
Oli plaan osta uus esitiib , kuna see ei õnnestunud tuli hakata tiiba ise remontima. Ega see mulle ei meeldinud, sest tiiva keevitamine on minule veel suhteliselt raske ülesanne ja karta oli,et tulemusega ise rahule ei jää ... ja nii ka läks. Kuid mis teha uut ei leidnud ja auto vaja sõitma saada.
Toorikuid oli mitu, aga peale liivapritsi ei jäänud neist ühestki eriti palju alles, kuigi esmalt paistsid päris head.
Kokku sai liidetud kolm tiiba, paar kaarejuppi ja plekki tulid ise painutada. Oleks saanud paremini, aga ei suuda seda metalli veel väga hästi talitseda ja paari kohta tuleb pahtliga täita.
Selline ta lõpuks jäi.
Aku aluse kinnitus on nii õhuke,et pole mõtet remontida,lihtsam mõni teine otsida. Praegu värvin lihtsalt ära ja läheb auklikuna ajutiselt tagasi.
Toorikuid oli mitu, aga peale liivapritsi ei jäänud neist ühestki eriti palju alles, kuigi esmalt paistsid päris head.
Kokku sai liidetud kolm tiiba, paar kaarejuppi ja plekki tulid ise painutada. Oleks saanud paremini, aga ei suuda seda metalli veel väga hästi talitseda ja paari kohta tuleb pahtliga täita.
Selline ta lõpuks jäi.
Aku aluse kinnitus on nii õhuke,et pole mõtet remontida,lihtsam mõni teine otsida. Praegu värvin lihtsalt ära ja läheb auklikuna ajutiselt tagasi.