Saab 900i, 1989, 6-10
Huvi SAAB-i vastu algas juba juba selle auto sünniaastal, kui ühte tumesinist isendit nägin (vist tonnine). Pikki aastaid olen SAAB-e vaadanud, kuid siiani on valik alati mõne teise margi kasuks langenud. Nüüd langes valik klassikule. Miks, ei oska veel öelda...
Tere tulemast klassikute perekonda. Täitsa kena auto, valuveljed ei teeks paha... :thumb:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Väga bró komplekt, kordan eelmist postitust -> tere tulemast klassikute perre !
Mõtlesin, et pildid tehtud Stockholmis aga seal ei ole ühe sarnase pizzeria lähedal selliseid eramaju :o
Kas käisid ise toomas, pajata lähemalt.
Punase värvi kohta läigib päris hästi, rattakoopa servad vist renoveeritud/vahetatud ?
Mõtlesin, et pildid tehtud Stockholmis aga seal ei ole ühe sarnase pizzeria lähedal selliseid eramaju :o
Kas käisid ise toomas, pajata lähemalt.
Punase värvi kohta läigib päris hästi, rattakoopa servad vist renoveeritud/vahetatud ?
Kapote all on 2.0 l. vabalthingav. Eesti passi järgi 93 kw, Rootsi oma väidab 94 kW. Säilinud on minu arvates üsna hästi, originaalist on puudu originaalraadio ja pagasikate. Rattakoopa servades on veidi roostet, tundub et neid on varem ka renoveeritud.
Senise elu elas masin Karlstadis (Jõgeva sõpruslinn), mitte väga kaugel Trollhattanist. Antud pildid on samuti Karlstadis tehtud, miski hokifännide lemmikpizzeria ees. Märtsi algul oli puhkus, seega ühendasin meeldiva kasulikuga. Ühe lennukiga läksin, teisega tulin. Reis läks hästi, surripurk aitas velgi pagasnikus kenasti paigal hoida. Kahjuks ei taibanud sellest pilti teha.
Oeh kõik asjad ei tulegi hetkel kohe meelde...:wtf:
Olemas on ka valuveljed, mis omaniku arvates olid hoopis plekkveljed. Tema jaoks on valuveljed umbes sellised nn. bling-bling tüüpi.
Auto on nüüdseks kenasti Eesti registris, veidi küll noriti klaaside läbipaistvuse kallal, kuid probleemi sellest ei kujunenud. Samuti on ka veermiku osas Troostist troosti ja tuge saadud. Kuna laevalt tulles ja pool tundi meie teid panid esisilla mõnusalt kolisema.
Senise elu elas masin Karlstadis (Jõgeva sõpruslinn), mitte väga kaugel Trollhattanist. Antud pildid on samuti Karlstadis tehtud, miski hokifännide lemmikpizzeria ees. Märtsi algul oli puhkus, seega ühendasin meeldiva kasulikuga. Ühe lennukiga läksin, teisega tulin. Reis läks hästi, surripurk aitas velgi pagasnikus kenasti paigal hoida. Kahjuks ei taibanud sellest pilti teha.
Oeh kõik asjad ei tulegi hetkel kohe meelde...:wtf:
Olemas on ka valuveljed, mis omaniku arvates olid hoopis plekkveljed. Tema jaoks on valuveljed umbes sellised nn. bling-bling tüüpi.
Auto on nüüdseks kenasti Eesti registris, veidi küll noriti klaaside läbipaistvuse kallal, kuid probleemi sellest ei kujunenud. Samuti on ka veermiku osas Troostist troosti ja tuge saadud. Kuna laevalt tulles ja pool tundi meie teid panid esisilla mõnusalt kolisema.
[:cool: Reis läks hästi, surripurk aitas velgi pagasnikus kenasti paigal hoida. Kui mõni ratas oleks purgile liigset survet avaldanud ja mahlad välja pressinud,siis vast oleks surrist rõõmu täie raha eest.
Mootoripesu ainet ja survepesuriga.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Nägin su autot täna hommikul hoopis Euroülikooli juures. Oli vist sinu oma?
Algselt postitas: Andreas187
Nägin su autot täna hommikul hoopis Euroülikooli juures. Oli vist sinu oma?
Talleksi (Eurokool) maja juures seisab seesama punane BAD numbrit kandev klassik, millest varem juttu tegin. See pole teemaks.
Algselt postitas: Andreas187
Nägin su autot täna hommikul hoopis Euroülikooli juures. Oli vist sinu oma?
Ma liigun küll Kristiine kandis vahel, aga viimasel ajal väga harva. Pärnumaa ja Saaremaa hetkel popimad kohad. :wise:
NB! Üritan juba pea kõiki autosid kahe esiistme vahelt käivitada...:thumb::wtf: