Saab 900i, 1991, farmacoma

farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#26

P Juul 25, 2010 19:25

Algselt postitas: Ryhkija
Aga ehk suudad kuidagi täpsustada, millise releega tegemist on?


Ju siis tagaklaasi soojenduse relee?
Seal oli mingi relee, aga võtsin ära, kuna tundus sinna mitte sobivat (vale jalgade arv).
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#27

P Juul 25, 2010 19:34

Üks pilt vahelduseks...

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#28

N Nov 18, 2010 8:12

Mul on puudu tagaklaasi soojenduse relee, see on see must seal all. Kui kellelgi on, siis oleks soov.

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#29

R Dets 03, 2010 20:05

Nii relee saadud aga midagi on valesti, soojendus ei lülita välja, kogu aeg on sees. Pole ka päris originaal relee, nii et peab neid veel võrdlema omavahel.

Siis selline asi, et autol on defa plokisoojendus aga mul pole sellist pistikut, millega saaks vooluvõrku ühendada ehk siis on mingi pisike kolmeharuline defa pistik. Kui kellelgi on selline pistik, siis tahaks esialgu proovida, kas plokisoojendus üldse töötab.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#30

R Dets 03, 2010 21:22

see ei ole mitte pistik, vaid terve juhe. On veel vanem variant, mis on suurem ja uuem, mis on väiksem. Üldiselt need juhtmed on uuest peast suht kallid. Pead kuskilt kasutatuid otsima.

Kas sul siis sellest kütteelemendist, mis on mootoriplokis, läheb juhe kusagile stangeni või on sul ka see juhe puudu, mis elemnti läheb?On veel hargnevad vahetükid, kust siis läheb üks kütteelemnti ja teine salongi, kuhu saab ühendada puhuri, mis lööb ka klaasid puhtaks.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#31

R Dets 03, 2010 22:02

Mul on hargnevad jupid, paar juppi. Calixi omad on uuest peast 800 umbes aga netist ei leidnud defa jupide hindu ja nii kallilt eriti ei tahaks kah. Võiks jah odavamad kasutatud olla või siis kuidas seda juhet ise teha? Ma eelmine aasta üritasin teha aga tööle ei hakanud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#32

R Dets 03, 2010 23:01

mul peaks üks väiksese otsaga juhe olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#33

P Dets 05, 2010 21:45

Defa otsikud

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#34

P Dets 05, 2010 21:46

teine pool

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#35

P Dets 05, 2010 21:52

ja mul nagu rusikas silmaauku:

ja teises otsas pistik 220 V vooluvõrku

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#36

P Dets 05, 2010 21:59

Mul on kapoti all need väiksed aga ninasse välja tuleb suurem kolme haruline, ning allles sinna läheb juhe mis sobib vooluvõrku.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#37

P Dets 05, 2010 22:01

Kui kellegil sügeleb defa kaablite järele siis mul pakkuda tutikas roheline pakendis ja must kasutatuna. Tegu uuekooli juhtmetega, vanakooli oma saab ka kui vaja. Vanakooli juhtmele on saada ka nn emast otsa, et kruvi ise vajaliku pikkusega juhe järgi ja korras. Huvi korral U2U:thumb:

E: Mart900 kirjeldatud otsik on vanakooli oma.

EE: Link ka: http://www.autostuudio.ee/tooted.html?page=shop.browse&category_id=40
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#38

P Dets 05, 2010 22:03

Väga hea, nüüd on mul kaks pakkumist juba :)
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#39

N Mär 17, 2011 21:22

Vaatasin siin teemat cruise'ist ja tuli meelde, et mu oma ikka ei tööta, kuna vana süsteem ja uus spido kokku ei sobi. Äkki sobiks mõne vanema tonnise cruise'i aju mu süsteemiga kokku? Olen kuulnud, et on sama põhimõttega ja osa juppe sobivad kokku.
Nagu mäletaks, et tegin kunagi mingi teema kah selle kohta aga ei leidnud üles. Igatahes on kogu häda põhjus kiiruse andurite erinevus vana ja uue süsteemi vahel. Proovisin ühe vana spidoka plokiga aga ei töödanud. Võib-olla tahtis see vanatüübi andur ikkagi voolu (tegemist on poolitaolise anduriga) ja uue ja vana süsteemi pistikud ei ühildu.
Mõte liigub mul siis niimoodi, et äkki on tonnise cruise'il kah halli anduriga süsteem ja pöörleb samal kiirusel?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#40

T Apr 26, 2011 19:05

Vahetasin salongivalgustuse kaitsme välja. Enne oli millegipärast 20A nüüd panin õige 10A ja nüüd lööb pidevalt läbi. Olen natuke jännis, et mis järjekorras otsida viga? Tundub nagu läheks kaitse läbi ka siis kui ükski tuli ei põle. Lülitasin salongi ja pagasi tule välja ja mingi hetk läheb kaitse läbi... Ei näri läbi, kust otsast alata.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#41

N Juun 16, 2011 23:47

Üks hetk jäi ce tuli põlema. Mäletan, et millalgi Trionic diagnoosis, et lamda on "aeglane". Otsin siis uue ilma, et veakoodidest vaataks, kas ikka on see viga. Keerasin külge aga tuli ära ei kustunud. Lugesin siis veakoodid lõpuks ära ja näitas ikka segu lahja ja muu selline lamdale viitav (õhulugejat ei viitsind veel vahetada ja vaakumit ei tohiks lekkida, olin igast asju juba teinud selle heaks). Mõtlesin, siis kurvalt, et lõhkusin äkki hapniku anduri ära, kuigi ma olin ettevaatlik aga nüüd mingi hetk kadus tuli ära :o Bensu hais, mis kaasneb väga vale seguga sumpsist kadus kah :)
Kas lamdat kuidagi multimeetriga ka saab testida, et kas töötab?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#42

T Aug 16, 2011 11:28

Vahepeal olen elekrijamad ära likvideerinud ja uue aknalaua ehitanud. Vana läks talvel katki koos tagumise klaasiga, kui jää katuselt alla sadas. Siduripedaali lõtku üritasin ka vähemaks saada aga sidurisilindri poolne ava on ovaalseks muutunud ja peale selle kriuksub sidur hirmsasti pedaaki vajutades nii, et vist tuleks see silinder ära vahetada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

T Aug 16, 2011 23:43

Ise sai omal ajal neid pedaalide auke pidevalt täis keevitet ja ülepuuritud.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#44

K Aug 17, 2011 9:54

Ise sai omal ajal neid pedaalide auke pidevalt täis keevitet ja ülepuuritud.


Selle võimalusega ma olen ka arvestanud aga mul on kuskil üks normaalsem silinder ja see kriuksumine tundub kahtlane.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#45

E Okt 10, 2011 20:48

Pagasiluugi tihend laseb kuidagi läbi. Ei tea kas seda võiks pleki külge liimida, lõpetaks see siis tilkumise?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#46

P Apr 22, 2012 17:19

Endale meeldetuletuseks panen siia kirja, et mootoriõli kork käib mul 20 võtmega ja vända mutter käib 27ga mis peaks olema sirge.
Aga muidu on nii, et vahetasin pagasiluugi tihendi mingi siksi pagasi tihendi vastu, mis volga poest saada oli ja enam ei tilgu aga paar senti on see lühem. Siduri kahvel sai ka korda, traatlõikusega auk suuremaks ja seibid sisse keevitatud. Jäi väga kena aga noh, meetodid on overkill, vastavalt võimalustele :P
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#47

N Dets 20, 2012 11:18

Äkki keegi 2.1 mootoriga klassikuomanik viitsiks korra oma autot laenata ja prooviks mõnda juppi korras auto pealt? Saaks lihtsamalt teada mis detail mul jukerdab. Kütusekulu on kuskil 16 kandis :( Eriti huvitab õhumõõtur.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#48

N Dets 20, 2012 22:28

See kubatuur pole määrav.Kas luukas, või Bosch- see määrab.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#49

R Dets 21, 2012 0:27

Mõnes mõttes loeb, õhumõõturid on erineva koodiga siiski ja fitri korpus ka erinev.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#50

E Juul 07, 2014 23:46

Kastil mõned käigud puudu. Kardetavasti on mingi s..t esimese-teise käigu vahel kinni. Kolinat ei tee, lihtsalt käigud ei lähe sisse. Väga hullu kolistamise peale siiski üks või teine läheb.
Vasta