Saab 900i, 1991, farmacoma

farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

T Apr 22, 2008 16:50

Minu kolmas SAAB!
Sai häda sunnil ostetud, kui mul üks teine auto põhjas katki läks.
1991 aastal tehtud, mehhaanilise pritsiga mootor, mida üritab kontrollida "aju" (mis tal vist eriti hästi välja ei tule).

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#2

T Apr 22, 2008 16:51

Kui tuled põlevad on alati pilt ilusam!

Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

T Apr 22, 2008 16:54

See toru seal taga on mingi nali:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#4

T Apr 22, 2008 16:55

Väljalasketorustik on väga raju :head:
Kapotialusest ka pilti on?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

T Apr 22, 2008 16:57

nali jah, juhtus üks toru kätte, muidu polekski vist neid pilte tulnud
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

T Apr 22, 2008 17:05

Algselt postitas: duesenberg
Väljalasketorustik on väga raju :head:
Kapotialusest ka pilti on?


vist ei ole, ma pole autot eriti pildistanud.

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#7

T Apr 22, 2008 17:06

veel soome numbritega

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#8

T Apr 22, 2008 17:07

nagu näha, vahesin musta grilli kroomi vastu ja lõhkusin kogematta antenni ära

Lisatud failid
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#9

P Mai 11, 2008 20:24

Nähtud kruiisimas Ahtri tänaval :) Hakkas silma juba kaugelt mitu autot tagapool sõites, eks number oli ka meeldejääv.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#10

P Mai 11, 2008 20:37

tundus et nägin ka sind
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#11

K Juul 02, 2008 23:47

kas võis olla et ma nägin seda autot täna kuressaares selveri parklas? kui ei siis võis see mõni teine väga sarnane olla
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#12

L Juul 05, 2008 0:12

ning täna päeval nägin seda ka leisis poe ees parklas...minu majast muide umbes 500m kaugusel...aga muide mingil saaremaa ringreisil oled või?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#13

T Juul 08, 2008 14:18

ei ole ringreisil, puhkusel metskülas :P
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#14

T Juul 08, 2008 16:17

kellegi sugulase juures või äkki tean teda
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#15

L Okt 10, 2009 20:45

Panin nüüd autole uue mootori - 2.1
Ühendasin kõik ära ja käib aga jagaja vahetasin ära ja nüüd tahaks teada, kui palju ezk süüstesüsteem süüdet keerab? Kuna strobot hetkel pole, siis keerasin kõrva järgi jagajat aga pidi ikka väga palju keerama, et midagi juhtuks.
Selline asi veel, et kuna mul pole õiget spidot, siis panin oma vana (mehh. pritsega auto oma) millel oli küll see pistik seal spidokaabli kõrval olemas aga need ülemised hoiatus - ja muud tuled on veits mööda. Igatahes ta näitab kõige esimest kollast tuld seal, mida see peaks tähendama? Mul on seal kujutatud toore klappi ;) Äkki peab check engine olema? Tühikäigu pööded on kah liiga kõrged, midagi on mäda vist.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#16

P Okt 11, 2009 4:19

Esimene kollane tuli on tõesti "Check engine"
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#17

P Okt 11, 2009 21:54

Põhimõtteliselt võib nüüd lugeda operatsiooni 2.0i (8v) - 2.1 (16v) õnnestunuks. Proovisõidul lendas küll voolik bensupumba küljest lahti aga sain ta kohe tagasi - unustasin kiirliidest lukustada.
Salongi valgustuse juhtmed vaja veel korda teha. Kui autot käivitasin siis majas läks telekal pilt eest ära, pidavat minu süü olema :poke: Peab vist üle kontrollima kõik juhtmed.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#18

R Juul 02, 2010 22:23

Juhtus selline asi mõnd aega tagasi, et roolivõimu õli hakkas kõvasti lekkima. Kuna kõik voolikud ja pump olid sellest tulenevalt pasaga koos, siis ei saanud kohe aru missugune osa õli puristab. Võtsin pumbal rihma ära ja sõidan niikaua kui korda saan niimoodi, vist ei lähe roolilatt tuksi? Vähemalt jääb roolivõim ellu.
Täna mõtlesin, et võtan esialgu pumba küljest ja puhastan kõik ära, äkki näen mis seal täpsemalt lekib. Aga ei saa pumpa kätte, ilma roolilatti eemaldamata ja seda ma ei tahtnud teha. Siis aga nägin midagi - üks lati pea olevast survetorust oli ohtlikult lähedal stabikavardale ja kui ma selle eemaldasin, oli seal pragu. Kas esimese stabikavardaga autol on mingi muu torude asetsusega roolilatt?
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#19

L Juul 03, 2010 0:32

no mis jama sa ajad? ei saa pumpa kätte ilma roolilatti eemaldamata:D
kummalgi variandil: ei 8-klapilisel ega 16-klapilisel pole pumba eemaldamisel latiga miskit pistmist.
Ei ole roolilatil ja esimesel stabikal ka mingit pistmist-kaks täiesti eraldi asetsevat ja toimivat asja.. Kui sul voolik on kuskilt ära hõõrdunud, siis on ilmselt voolik olnud valesti kinnitatud.
Ma eeldan, et sul vist 8-klapiline mootor?? Või kuda?
Seal on pump ja õlireservuaar koos, aga lahtivõetavad ja eraldatavad üksteisest sellegipoolest.
Kui voolikuid vaja, siis mul on.
Ise vahetasin just lati ja pumba kiinnitusmutreid pingutades hakkas kuksilt õli lekkima, ei viitsinud uurida, kust täpselt-viskasin uue pumba vahele. ma siis eraldasin pumba reservuaari pumbast ja seal sees veel magnet ka ja kui hakkasin seda reservuaari sisu pesema-no nagu grafiitmäärdega oleks koos-ikka ime kui palju sodi seal süsteemis ringleb-õli ju keegi ei vaheta ka. Üks ameeriklane pani isegi klassiku roolivõimu süsteemi ka filtri vahele-polegi paha mõte.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#20

L Juul 03, 2010 7:56

Eip tal sama moto mis mul 16v 2,1 ma ise just mõtlesin sama asja et kui mul sobivad pea kõik klassiku roolilatid et kuda see siis võimuga seotud on.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#21

L Juul 03, 2010 10:19

2.1 jah. Ja pump tõesti ei mahu kuskilt vahest, ta oli mul täiesti lahti ja ma proovisin. Proovin millalgi pildi panna, kui lähedal latt ja varras üksteisele on. Selleks, et seda katkist toru eemaldada pidin varrast eemale väänama.

Lisatud failid
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#22

L Juul 03, 2010 10:31

Siin vist keeleline möödarääkivus?Pump moto küljes,saab rihmalt ülekande.Leke vast siis lati juures?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#23

L Juul 03, 2010 10:52

Lati leke kindlasti aga pumpa tahtsin kah kontrollida päevavalguse käes.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#24

R Juul 23, 2010 23:25

Uul elektri skeemil on tagaklaasi soojendus kuidagi keerulisem kui vanemal variandil. Igatahes mul ta ei tööta. Aga leidsin tagapingi alt kaitsmekarbi, kus on tagaklaasi jaoks relee pesa. Kas sellist releed kellegil on?
Mõnus segane jutt tuli aga hea et ma isegi aru saan ;)
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#25

P Juul 25, 2010 17:16

Aga ehk suudad kuidagi täpsustada, millise releega tegemist on?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta