2. leht 3-st

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Juul 25, 2010 19:25
Postitas farmacoma
Algselt postitas: Ryhkija
Aga ehk suudad kuidagi täpsustada, millise releega tegemist on?


Ju siis tagaklaasi soojenduse relee?
Seal oli mingi relee, aga võtsin ära, kuna tundus sinna mitte sobivat (vale jalgade arv).

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Juul 25, 2010 19:34
Postitas farmacoma
Üks pilt vahelduseks...

Lisatud failid

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: N Nov 18, 2010 8:12
Postitas farmacoma
Mul on puudu tagaklaasi soojenduse relee, see on see must seal all. Kui kellelgi on, siis oleks soov.

Lisatud failid

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: R Dets 03, 2010 20:05
Postitas farmacoma
Nii relee saadud aga midagi on valesti, soojendus ei lülita välja, kogu aeg on sees. Pole ka päris originaal relee, nii et peab neid veel võrdlema omavahel.

Siis selline asi, et autol on defa plokisoojendus aga mul pole sellist pistikut, millega saaks vooluvõrku ühendada ehk siis on mingi pisike kolmeharuline defa pistik. Kui kellelgi on selline pistik, siis tahaks esialgu proovida, kas plokisoojendus üldse töötab.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: R Dets 03, 2010 21:22
Postitas mart96
see ei ole mitte pistik, vaid terve juhe. On veel vanem variant, mis on suurem ja uuem, mis on väiksem. Üldiselt need juhtmed on uuest peast suht kallid. Pead kuskilt kasutatuid otsima.

Kas sul siis sellest kütteelemendist, mis on mootoriplokis, läheb juhe kusagile stangeni või on sul ka see juhe puudu, mis elemnti läheb?On veel hargnevad vahetükid, kust siis läheb üks kütteelemnti ja teine salongi, kuhu saab ühendada puhuri, mis lööb ka klaasid puhtaks.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: R Dets 03, 2010 22:02
Postitas farmacoma
Mul on hargnevad jupid, paar juppi. Calixi omad on uuest peast 800 umbes aga netist ei leidnud defa jupide hindu ja nii kallilt eriti ei tahaks kah. Võiks jah odavamad kasutatud olla või siis kuidas seda juhet ise teha? Ma eelmine aasta üritasin teha aga tööle ei hakanud.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: R Dets 03, 2010 23:01
Postitas ivomets
mul peaks üks väiksese otsaga juhe olema.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 21:45
Postitas farmacoma
Defa otsikud

Lisatud failid

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 21:46
Postitas farmacoma
teine pool

Lisatud failid

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 21:52
Postitas ivomets
ja mul nagu rusikas silmaauku:

ja teises otsas pistik 220 V vooluvõrku

Lisatud failid

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 21:59
Postitas Mart900
Mul on kapoti all need väiksed aga ninasse välja tuleb suurem kolme haruline, ning allles sinna läheb juhe mis sobib vooluvõrku.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 22:01
Postitas rantto
Kui kellegil sügeleb defa kaablite järele siis mul pakkuda tutikas roheline pakendis ja must kasutatuna. Tegu uuekooli juhtmetega, vanakooli oma saab ka kui vaja. Vanakooli juhtmele on saada ka nn emast otsa, et kruvi ise vajaliku pikkusega juhe järgi ja korras. Huvi korral U2U:thumb:

E: Mart900 kirjeldatud otsik on vanakooli oma.

EE: Link ka: http://www.autostuudio.ee/tooted.html?page=shop.browse&category_id=40

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Dets 05, 2010 22:03
Postitas farmacoma
Väga hea, nüüd on mul kaks pakkumist juba :)

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: N Mär 17, 2011 21:22
Postitas farmacoma
Vaatasin siin teemat cruise'ist ja tuli meelde, et mu oma ikka ei tööta, kuna vana süsteem ja uus spido kokku ei sobi. Äkki sobiks mõne vanema tonnise cruise'i aju mu süsteemiga kokku? Olen kuulnud, et on sama põhimõttega ja osa juppe sobivad kokku.
Nagu mäletaks, et tegin kunagi mingi teema kah selle kohta aga ei leidnud üles. Igatahes on kogu häda põhjus kiiruse andurite erinevus vana ja uue süsteemi vahel. Proovisin ühe vana spidoka plokiga aga ei töödanud. Võib-olla tahtis see vanatüübi andur ikkagi voolu (tegemist on poolitaolise anduriga) ja uue ja vana süsteemi pistikud ei ühildu.
Mõte liigub mul siis niimoodi, et äkki on tonnise cruise'il kah halli anduriga süsteem ja pöörleb samal kiirusel?

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: T Apr 26, 2011 19:05
Postitas farmacoma
Vahetasin salongivalgustuse kaitsme välja. Enne oli millegipärast 20A nüüd panin õige 10A ja nüüd lööb pidevalt läbi. Olen natuke jännis, et mis järjekorras otsida viga? Tundub nagu läheks kaitse läbi ka siis kui ükski tuli ei põle. Lülitasin salongi ja pagasi tule välja ja mingi hetk läheb kaitse läbi... Ei näri läbi, kust otsast alata.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: N Juun 16, 2011 23:47
Postitas farmacoma
Üks hetk jäi ce tuli põlema. Mäletan, et millalgi Trionic diagnoosis, et lamda on "aeglane". Otsin siis uue ilma, et veakoodidest vaataks, kas ikka on see viga. Keerasin külge aga tuli ära ei kustunud. Lugesin siis veakoodid lõpuks ära ja näitas ikka segu lahja ja muu selline lamdale viitav (õhulugejat ei viitsind veel vahetada ja vaakumit ei tohiks lekkida, olin igast asju juba teinud selle heaks). Mõtlesin, siis kurvalt, et lõhkusin äkki hapniku anduri ära, kuigi ma olin ettevaatlik aga nüüd mingi hetk kadus tuli ära :o Bensu hais, mis kaasneb väga vale seguga sumpsist kadus kah :)
Kas lamdat kuidagi multimeetriga ka saab testida, et kas töötab?

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: T Aug 16, 2011 11:28
Postitas farmacoma
Vahepeal olen elekrijamad ära likvideerinud ja uue aknalaua ehitanud. Vana läks talvel katki koos tagumise klaasiga, kui jää katuselt alla sadas. Siduripedaali lõtku üritasin ka vähemaks saada aga sidurisilindri poolne ava on ovaalseks muutunud ja peale selle kriuksub sidur hirmsasti pedaaki vajutades nii, et vist tuleks see silinder ära vahetada.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: T Aug 16, 2011 23:43
Postitas Trionic
Ise sai omal ajal neid pedaalide auke pidevalt täis keevitet ja ülepuuritud.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: K Aug 17, 2011 9:54
Postitas farmacoma
Ise sai omal ajal neid pedaalide auke pidevalt täis keevitet ja ülepuuritud.


Selle võimalusega ma olen ka arvestanud aga mul on kuskil üks normaalsem silinder ja see kriuksumine tundub kahtlane.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: E Okt 10, 2011 20:48
Postitas farmacoma
Pagasiluugi tihend laseb kuidagi läbi. Ei tea kas seda võiks pleki külge liimida, lõpetaks see siis tilkumise?

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: P Apr 22, 2012 17:19
Postitas farmacoma
Endale meeldetuletuseks panen siia kirja, et mootoriõli kork käib mul 20 võtmega ja vända mutter käib 27ga mis peaks olema sirge.
Aga muidu on nii, et vahetasin pagasiluugi tihendi mingi siksi pagasi tihendi vastu, mis volga poest saada oli ja enam ei tilgu aga paar senti on see lühem. Siduri kahvel sai ka korda, traatlõikusega auk suuremaks ja seibid sisse keevitatud. Jäi väga kena aga noh, meetodid on overkill, vastavalt võimalustele :P

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: N Dets 20, 2012 11:18
Postitas farmacoma
Äkki keegi 2.1 mootoriga klassikuomanik viitsiks korra oma autot laenata ja prooviks mõnda juppi korras auto pealt? Saaks lihtsamalt teada mis detail mul jukerdab. Kütusekulu on kuskil 16 kandis :( Eriti huvitab õhumõõtur.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: N Dets 20, 2012 22:28
Postitas Trionic
See kubatuur pole määrav.Kas luukas, või Bosch- see määrab.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: R Dets 21, 2012 0:27
Postitas farmacoma
Mõnes mõttes loeb, õhumõõturid on erineva koodiga siiski ja fitri korpus ka erinev.

Saab 900i, 1991, farmacoma

Postitatud: E Juul 07, 2014 23:46
Postitas farmacoma
Kastil mõned käigud puudu. Kardetavasti on mingi s..t esimese-teise käigu vahel kinni. Kolinat ei tee, lihtsalt käigud ei lähe sisse. Väga hullu kolistamise peale siiski üks või teine läheb.