Saab 900c, 1989, 2D-kupee, roomlane
Piisab,kui eelmine(üle) omanik oli raskekaaluline ja roolist hoides ennast autost välja upitas.Kui sa hakkad rooli suruma,siis keera rool sellisesse asendisse,et rooli must plastist osa ei jääks lüliti valge nagaga kohakuti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: saabu
Piisab,kui eelmine(üle) omanik oli raskekaaluline ja roolist hoides ennast autost välja upitas.
Tänan sind, sõber!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tekkis pidurite kohta väike küsimus. Üks tagapidur roostetas vist öösel kinni, igatahes pühapäeval sõitma minnes läks kärssama. Käsipidur vist ei tulnud maha vms. Peale jahtumist töötas jälle. Kindluse mõttes sai ratas maha võetud, vataatasin veidi piduritega tõtt, logistasin käsipiduri hooba ja muud nagu ei osanudki teha... Mida, kust määrida või kõik välja vahetada?
Edit 21.04.2009 : ei läinud aastatki ja juba uued ketta, klotsid taga ning supportid puhastatud, märitud.
Edit 21.04.2009 : ei läinud aastatki ja juba uued ketta, klotsid taga ning supportid puhastatud, märitud.
55581286
Algselt postitas: KT100
ketas paistab küll omadega läbi olevat... vb kässari tross muda täis ja jääb peale
lahti võtta, puhastada, määrida :facts:
Et siis see teema abiks. Aga millega määrida ja mida? Kodus on käepärast graafiitmääret, vasemääret, ketiõli, WD40. Mida veel muretseda? Mis kummi säästvast määrdest seal veel räägiti?
55581286
Pane uued pidurikettad,maksavad Autoosad.ee-s 122.-+ transport.Kuna sa pidureid juba nokid,siis ketaste vahetus on köömes,aga pärast on hea tunda kuidas tagumised pidurid võtavad.
http://www.thesaabsite.com/rearbrakereplacement.htm
Seal inglisekeelne juhend. Kummi säästvat määret peaksid töösilindri tihenditele lisama, tolmukupli alla natuke, et kolb roostetama ei hakkaks. Ja liugtappidele ka, kuna seal kummitihendid. Vasemääret lisad klotsidele ja muudele poltidele, mis töökäigus vaja avada
Seal inglisekeelne juhend. Kummi säästvat määret peaksid töösilindri tihenditele lisama, tolmukupli alla natuke, et kolb roostetama ei hakkaks. Ja liugtappidele ka, kuna seal kummitihendid. Vasemääret lisad klotsidele ja muudele poltidele, mis töökäigus vaja avada
Paistab jah, et klotsid, kettad puhta muidu saada. Ei tea, mida see klotside paigaldamise komplekt endast kujutab? Ja ikkagi kas see "anti-rattle spring" peab tihedalt millegi vastas olema?
Nädalavahetusel sai kõvasti mööda kruusateid sõidetud. Sõita oli mõnus, aga tulemuseks on kadunud juhipoolne tulekojamees - luud on jalga lasknud. Pagasirummi katte alune tööriistahoidla oli kuidagi märjaks saanud. Ei saagi aru, kust see vesi sinna lendas. Midagi läbi nagu ei paista.
PS. Äkki saaks selle lingi ka selle teema juurde panna?
Nädalavahetusel sai kõvasti mööda kruusateid sõidetud. Sõita oli mõnus, aga tulemuseks on kadunud juhipoolne tulekojamees - luud on jalga lasknud. Pagasirummi katte alune tööriistahoidla oli kuidagi märjaks saanud. Ei saagi aru, kust see vesi sinna lendas. Midagi läbi nagu ei paista.
PS. Äkki saaks selle lingi ka selle teema juurde panna?
55581286
See vedru peaks seal vastas olema küll, mul valgel ei tulnud see sadula küljest ära, pidin vedrut eemale kiskuma, et klotsid vahetatud saaks, tänu sellele ei avalda vedru enam survet ja sadul koliseb.
See komplekt vast seda sama vedrut ja mõnda mutikat sisaldabki?
See komplekt vast seda sama vedrut ja mõnda mutikat sisaldabki?
Algselt postitas: roomlane
Ei tea, mida see klotside paigaldamise komplekt endast kujutab?
Paigalduskompl. sisaldab üsna kindlasti vedru. Olen sealt tellinud ja sain vedru :).
Kui lammutama hakkad, siis läheb sul 7mm kuuskantvõtit tarvis (juhedis kirjas ka). Ja see võti peab üsna võimas olema, sest tihvtid on üsna kõvasti kinni.
Klotside vahetamise kohta on veel üks ilus piltidega õpetus (tonni baasil):
http://www.saab9000.com/procedures/braking/rearpads.php
Tulekojamehe luua sain mina näiteks üsna mõistliku hinna eest (võrreldes VM'i hinnaga) speedpartsist. Suvalised autobutiigid kojamehe luuda ei pakkunud.
Algselt postitas: Cyber
Viimasest pildist ei saa täpselt aru millise kohaga tegu on..:( Kuhu see vooliku "kinnine" ots läheb? On see rattakoobas, või mõni teine koht? Mis suunas on pildil "üles"?
Pildistaja oli keskkonsooli juures ja fotokas oli suunatud parempoolse esimese rattakoopa poole. Voolik läheb rattakoopasse jah. Ülemine äär on ikka horisondiga paralleelselt, enam-vähem. Vasakul paistab tulemüür.
55581286
Võta mootori poolt salongi filter välja(kui on),siis selle all on äravoolu toru,puhasta see ära. Kuivata seest ära,hoia matid eemal javõimalusel lase akna peale vett.Võibolla avastad niimoodi lekke.
Äravool peaks mootori poolel olema.
Sain radika vahetatud. Sisse paistis vedelikku mahtuvat tunduvalt vähem, kui välja sai lastud. Sõitsin väikse tiiru ka, et mootori soojaks saaks. Salongigi hakkas sooja puhuma, aga paisupaagis vedelikutase ei langenudki. Kas see süsteem on ikka iseõhutuv või peab kuidagi kaasa aitama?
Vana radikas oli üsna hõre, et ei jahutanud eriti.
Vana radikas oli üsna hõre, et ei jahutanud eriti.
55581286
Vaata,kas murdekohad sobivad omavahol kokku?Olen 30aastat autosid veeretanud aga sellist radikat näen esimest korda.Kas oli see ise nii pudenenud,või aitasid kaasa?Praktiliselt ju pool jahutust läinud,kuidas Sa liikuda said?