Saab 900c, 1989, 2D-kupee, roomlane
Käisin Ivometsal külas...
Lisasid pole, aga mis on, see tundub enam-vähem töötavat. Ja prognoos on, et töötab veel kaua. Käima läheb poolest pöördest. Süda on tal soe - radika võiks enne suurt suve ära vahetada. Rooste koha pealt peaks ok olema. Mõnel pool seda näha on, aga veermiku detailide kinnituskohad peaks nüüd kõvad olema. Uste alumised ääred on ka ok.
Esimene asi, mille kallal nokitseda kavatsen, on roolisüsteem. Hetkel on kuidagi kange see värk. Isegi kui esiotsa üles tõstsin, ei liikunud rool kergelt. WD-40-ga sai natuke uputatud, kus ligi pääses, aga suurt abi polnud. Ilma roolivõimuta masinal peaks sedasi rool ikka väga kergelt käima ju?
Lisasid pole, aga mis on, see tundub enam-vähem töötavat. Ja prognoos on, et töötab veel kaua. Käima läheb poolest pöördest. Süda on tal soe - radika võiks enne suurt suve ära vahetada. Rooste koha pealt peaks ok olema. Mõnel pool seda näha on, aga veermiku detailide kinnituskohad peaks nüüd kõvad olema. Uste alumised ääred on ka ok.
Esimene asi, mille kallal nokitseda kavatsen, on roolisüsteem. Hetkel on kuidagi kange see värk. Isegi kui esiotsa üles tõstsin, ei liikunud rool kergelt. WD-40-ga sai natuke uputatud, kus ligi pääses, aga suurt abi polnud. Ilma roolivõimuta masinal peaks sedasi rool ikka väga kergelt käima ju?
55581286
Algselt postitas: Cyber
Roolikardaan äkki kinni, see jupp mis roolisamba ja lati vahel on. Või siis roolisammas ise.
Määrime veel ja vaatame Loodan, et enne ära ei harju raske rooliga, kui asi kergeks saab. Eilsest määrimisest niipalju kasu oli, et roolisammas enam ei krudise.
55581286
Olen nüüd nädal aega ainult sellega sõitnud ja hakkan juba päris ara harjuma. Proovisin oma 9-3-e ka täna (üle nädala pole sisse istunud), see lausa limusiin linnakiirustel, aga maanteel on tunduvalt lärmakam.
Sooviks veidi teooriat nende automaatsete istmesoojenduste kohta. Jahedama ilmaga on juhi isme soojaks teinud küll, pole midagi kurta. Aga mille järgi see käivitub? Kas seal midagi reguleerida ka annab?
Kõrvalistmel olen nii vähe istunud, et ei tea, kas sellel automaatne ismesoendus töötab. MIngisugused ketid sealt lahti igatahes on ja Fasten Seatbelts tulukest pole ka põlemas näinud (pole uurinud, kas pirn terve jne). Pildil on näha need lahtised ketid, mis mingeid lüliteid ühendama peaks. Mis nende lülitite funktsioon on?
Sooviks veidi teooriat nende automaatsete istmesoojenduste kohta. Jahedama ilmaga on juhi isme soojaks teinud küll, pole midagi kurta. Aga mille järgi see käivitub? Kas seal midagi reguleerida ka annab?
Kõrvalistmel olen nii vähe istunud, et ei tea, kas sellel automaatne ismesoendus töötab. MIngisugused ketid sealt lahti igatahes on ja Fasten Seatbelts tulukest pole ka põlemas näinud (pole uurinud, kas pirn terve jne). Pildil on näha need lahtised ketid, mis mingeid lüliteid ühendama peaks. Mis nende lülitite funktsioon on?
55581286
Suunatulelüliti ei lülitu välja, kui rool otseks keerata. Mingeid erilisi kulumisjälgi või murdumisjälgi nagu ei näinud. Justkui rool oleks 3mm väljaspool, kui tarvis, samas mutter roolirattal on kinni ja värviplärakas on ka peal, nagu polekski kunagi lahti võetud. Kas seda rooli saab kuidagi sissepoole, et ulatuks suunatuld välja lülitama?
55581286
rooli saab jõuga sissepoole. ma just vahetasin rooli eile ja teist rooli nii sügavale ei jõudnud taguda, mutrit pingutades ei läinud kah aga suunatuli töötab. samas rooli välja tõmmates oleks omal peaaegu ninaluu murdnud, nii kõvasti oli kinni ja lahti tuli üsna ootamatult. kuigi kui sa rooli sügavamale taod, siis on mingi oht, et sa taod rooli samba katki (selle osa mis avarii olukorras nagunii peaks järele andma).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no ma ju ytlesin sulle, et hakkad ise sellega sõitma ja hakkab kohutavalt meeldima!!!!:thumb:
iste soojendus automaatne-- termostaat istme sees; kõrvalistme oma ei viitsind korda teha. iste tuleb välja võtta ja tõenäoliselt juhe katki tagumiku aluses osas; sealt termostaadi kyljest.
iste soojendus automaatne-- termostaat istme sees; kõrvalistme oma ei viitsind korda teha. iste tuleb välja võtta ja tõenäoliselt juhe katki tagumiku aluses osas; sealt termostaadi kyljest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iste soojendus automaatne-- termostaat istme sees; kõrvalistme oma ei viitsind korda teha. iste tuleb välja võtta ja tõenäoliselt juhe katki tagumiku aluses osas; sealt termostaadi kyljest.
Ega ma ei teagi, kas kõrvalistme oma töötab või ei tööta. Huvitab, et mis temperatuuril see tööle peaks hakkama? Ja kui keegi seal peal ei istu, kas siis ikka kütab?
55581286
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eks ta kuskil 8...10 kraadiga hakkab tööle ja need ketid peaks olema 2 lyliti omad, mis seal istme all on, et lylitavad soojenduse ja turvaväälambi sisse, kui keegi vaid peal istub
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need automaatsed istmesoojendused on täitsa mõnusad. Nad toimivad kuidagi üsna märkamatult. Ei lähe hirm tuliseks, aga kuidagi parasjagu. Ja mingi mälestus oli minul ka ~7-8 kraadi kohta, mil nad tööle peaks hakkama.
Need ketid on jah lülitite küljes, mis teevad seda, mis Ivomets ütles.
Rooliga on nii, et läheb täpselt sinna, kuhu peab. Pole seal midagi suruda või taguda. Kui sul veel värvitud ka on ja pole maas käinud, siis on see suunatuleviga ikka mujal. Pilt on paraku out of focus õige koha pealt... Signaali kontakt on kena terav, aga muu ei ole seda mitte. Võta maha korra lüliti ja vaata lähemalt, äkki ikka on mingi viga küljes...
Need ketid on jah lülitite küljes, mis teevad seda, mis Ivomets ütles.
Rooliga on nii, et läheb täpselt sinna, kuhu peab. Pole seal midagi suruda või taguda. Kui sul veel värvitud ka on ja pole maas käinud, siis on see suunatuleviga ikka mujal. Pilt on paraku out of focus õige koha pealt... Signaali kontakt on kena terav, aga muu ei ole seda mitte. Võta maha korra lüliti ja vaata lähemalt, äkki ikka on mingi viga küljes...
Eks ma pean sellele roolist välja ulatuvale mustale jubinale, mis suunda välja lülitab, mingi pikenduse otsa kleepima. Suunatule kangi tagaküljel see valge jubin muidu töötab küll, kui vaid ulatuks selle roolijubinani :)
55581286
Algselt postitas: Cyber
Äkki siiski on see valge jubin pooleks? See rooli küljes olev tagasilükkav on ikka paksust ja tugevast plastmassist, juppi otsast sealt vaevalt tuleb.
Kas see valge peaks konksukujuline olema?
55581286
Algselt postitas: roomlane
Eks ma pean sellele roolist välja ulatuvale mustale jubinale, mis suunda välja lülitab, mingi pikenduse otsa kleepima. Suunatule kangi tagaküljel see valge jubin muidu töötab küll, kui vaid ulatuks selle roolijubinani
Lõhnab ikkagi selle järele, et rool ei ole oma õiges pesas.
Proovi see maha võtta ja uuesti peale panna.
Need nuudid seal rooli samba ja ratta peal võivad olla ebatäpsed ("loksuga"). Seetõttu võib juhtuda, et rool ei ole samba peal oma õiges pesas.
Rool on nuutide peal nii nagu peab.roolisammas ise on üles liikunud.Klassikutel juhtub seda,kui kõvasti rooli suruda-lükata,siis peab paika minema.
Algselt postitas: Cyber
Tegelikult on esimeses postituses mainitud mingit jama roolimisega, et nagu kange teine. Äkki nüüd liigutamise ja määrimisega läks paigast miskit?
Sellist jõudu pole rakendanud. Kujutan ette, et keegi kunagi näiteks kõvasti pidureid pressinud, ülevaatusel näiteks...
55581286