Saab 900i, 1986, Platinum
Juttu küll vähe aga pildid selle eest nagu kataloogist võetud :thumb:
Kui kaelaskantava aparaadiga neid ei sättinud siis vähemalt selle aparaadiga mis tavaliselt laua peal asetseb. Kõik on hästi kontrastne, suunatule oranz tuleb igalt pildilt eriti esile, kiidan ka positsioneerimist ja koha valikut üldse.
Auto ka muidugi lahe, päris stiilne 2-ukseline sedaan, originaal toonklaas joonistub hästi välja lisaks veel fotodelt.
Nael kummi !
Kui kaelaskantava aparaadiga neid ei sättinud siis vähemalt selle aparaadiga mis tavaliselt laua peal asetseb. Kõik on hästi kontrastne, suunatule oranz tuleb igalt pildilt eriti esile, kiidan ka positsioneerimist ja koha valikut üldse.
Auto ka muidugi lahe, päris stiilne 2-ukseline sedaan, originaal toonklaas joonistub hästi välja lisaks veel fotodelt.
Nael kummi !
Värvi nimetus pole Platinum..võtsin selle nime endale lambist :P
Värv on kuldne :thumb:
Varsti lisan veel mõned fotod Pildistada mulle meeldib :wise:
Kui tehnilist juttu ajada, siis kolksub kuramus kui tagurdades pidurdada. Peaks olema suppordiprobleem...eks näis, millal see lahenduse leiab.
A...ja üks asi, mis täna naeratuse näole tõi...lugesin ükspäev foorumist, et Saabi omanikel on komme üksteisele käppa visata...täna Järve selveri poole sõites tuli vastu üks NG 900, mille juht käppa viskas. Lehvasin vastu kaaa:headbang:
Edit: Ja nüüd veel mõned fotod :love:
Vat siuke päss on selle püssi roolis:cool:
Värv on kuldne :thumb:
Varsti lisan veel mõned fotod Pildistada mulle meeldib :wise:
Kui tehnilist juttu ajada, siis kolksub kuramus kui tagurdades pidurdada. Peaks olema suppordiprobleem...eks näis, millal see lahenduse leiab.
A...ja üks asi, mis täna naeratuse näole tõi...lugesin ükspäev foorumist, et Saabi omanikel on komme üksteisele käppa visata...täna Järve selveri poole sõites tuli vastu üks NG 900, mille juht käppa viskas. Lehvasin vastu kaaa:headbang:
Edit: Ja nüüd veel mõned fotod :love:
Vat siuke päss on selle püssi roolis:cool:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
'86 ja feisliftiga auot? Jeerum, ma ei saa enam miskit aru. Küll on enne facelifiaegsed uue ninaga ja küll on peale faceliftiaegsed vana ninaga siin viimasel ajal.
Äkki VIN kood mainib siiski MY '87?? Siis ma saaks veel sellest faceliftist aru...
Äkki VIN kood mainib siiski MY '87?? Siis ma saaks veel sellest faceliftist aru...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Proovi see VIN siia kirjutada
Hehe...jõudsin ka guugeldades sinna lehele :D
Igatahes info:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 2-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 002290
Control symbol: Passed
SRS: none
Igatahes info:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 2-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 002290
Control symbol: Passed
SRS: none
Algselt postitas: Platinum
Tagurdades ei kolksu...kolksub siis, kui tagurdades pidurdada.
just just, seda mõtlesingi. mul endal sama teema. Pole veel asja väga süvenenud, aga väidetavalt saab kulunud kohta peale keevitada, et kolk kaoks
Väga ilus auto, tore näha et tekib klassikuid juurde :beer:
See esipiduri kolks on vanemat tüüpu klassiku pidurite tüüphäda. See suur raam, mille külge klotsid kinnituvad, liigub silindri peal asuvates soontes, need sooned loksuvad ajapikku laiaks ja raam hakkab seal soones kolksuma. Ilmselt keevitatakse siis soontesse metalit juurde ja lihvitakse sooned algupärasesse mõõtu.
See esipiduri kolks on vanemat tüüpu klassiku pidurite tüüphäda. See suur raam, mille külge klotsid kinnituvad, liigub silindri peal asuvates soontes, need sooned loksuvad ajapikku laiaks ja raam hakkab seal soones kolksuma. Ilmselt keevitatakse siis soontesse metalit juurde ja lihvitakse sooned algupärasesse mõõtu.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Platinum
Aga miks see kolks ainult tagurdades on?
Kuna enamasti pidurdad ainult edaspidi sõites. Kulub see soon ühelt poolt rohkem ja raam "kinnistub" sinna. Tagurpidi pidurdades aga "hüppab" omalt kohalt välja.
Ehk on muidki põhjuseid, peaegu ei meenu.
FJR jutt jumala õige, keevitatakse see soon kitsamaks.
Cyber ette jõudis :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Piisava kulumisastme juures läheb loks piisavalt suureks, siis hakkab kinni kiiluma ja ei pidurda jms...
Sellest keevitamise agooniast päästab sind ainult uute sadulate ostmine. Muidu keevitad iga aasta üle neid, ikka ja jälle... Olen teinud, ei kahetse... Pealt 2k oli sadula hind mõned aastad tagasi.
Sellest keevitamise agooniast päästab sind ainult uute sadulate ostmine. Muidu keevitad iga aasta üle neid, ikka ja jälle... Olen teinud, ei kahetse... Pealt 2k oli sadula hind mõned aastad tagasi.
Nonii...suppordiprobleem on lahendatud :)
Täna nägin Pärnusse sisse sõites kahte klassikut...mõlemad sõitsid minu taga Üks oli punane kaheukseline ja vana ninaga, roolis mingi vanem päss. Teine oli vist rohekat värvi. Mingi aja pärast kadusid mõlemad tahavaatepeeglist ära. Kaubamajaka parklas aga sõitis jälle üks punane klassik vastu:headbang:
Täna nägin Pärnusse sisse sõites kahte klassikut...mõlemad sõitsid minu taga Üks oli punane kaheukseline ja vana ninaga, roolis mingi vanem päss. Teine oli vist rohekat värvi. Mingi aja pärast kadusid mõlemad tahavaatepeeglist ära. Kaubamajaka parklas aga sõitis jälle üks punane klassik vastu:headbang: