Saab 900i, 1986, Platinum
Algselt postitas: Platinum
Kuidas saab auto rohkem kütet võtta, kui vähem kütet läbi filtri läheb?
Mjah, õige küll, selle asjaolu unustasin arvesse võtmata, minu viga, seega peab häda kusagil mujal olema.
Mis variandid olla võiksid?
a) suurenenud veeretakistus ehk pidurid kipuvad peale jääma;
b) mingil põhjusel ei tööta siiski üks silindritest;
c) mootoris endas on hõõrdetakistus tõusnud.
Igatahes mulle näib, et see probleem lõhnab pädevasse töökotta või vähemast mõne tehnilise poole asjatundaja juurde sõidu järele.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Algselt postitas: Platinum
Kuidas saab auto rohkem kütet võtta, kui vähem kütet läbi filtri läheb?
no aga umbes filtriga ongi kõrgemad pöörded raskesti saavutatavad, ehk siis see võib olla ainult üks viga mitmest, mis hetkel autot vaevavad ja ei ole otseselt kõrgema kütusekulu põhjustaja.
Pole ju väga kallis detail et kasvõi profülaktika mõttes ümber vahetada, saaks vähemalt teada kas kõrgemate pöörete mitte saavutamine on selle süü.
Kas tangitud on muidu samast kohast kus tavaliselt, äkki lihtsalt kehvem kütus sisse sattunud
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Nii...seekord siis Tallinn - Häädemeeste ots jällegi.
Järve selveri parklast 24 liitrit sisse...ja minek...
Koju jõudes oli benanäidik veel üsna normaalse koha peal...nagu ta peakski olema.
Läksid mõned tunnid mööda..ja vaja tagasi Tallinnasse minna.
Pärnusse jõudes juba vaatasin, et wtf...ei ole see näidik jälle normaalne...tankisin 6 liitrit juurde.
Sauel benatuli põleb...
Tallinnas sihtkohta jõudmise ajaks oli see tuluke juba päris parajalt põlenud....
Ühesõnaga....
24+6=30 liitrit
Kilometraaž....nii umbes....170+170=340km +- 5 km.
Ja see 30 liitrit oli kõik kenasti kadunud kuhugi...ja rohkemgi veel...arvestades et Sauel juba hakkas benatuli põlema...
Ehk siis 32 või 33l 340km peale... :(
MASENDAV!:gun:
Järve selveri parklast 24 liitrit sisse...ja minek...
Koju jõudes oli benanäidik veel üsna normaalse koha peal...nagu ta peakski olema.
Läksid mõned tunnid mööda..ja vaja tagasi Tallinnasse minna.
Pärnusse jõudes juba vaatasin, et wtf...ei ole see näidik jälle normaalne...tankisin 6 liitrit juurde.
Sauel benatuli põleb...
Tallinnas sihtkohta jõudmise ajaks oli see tuluke juba päris parajalt põlenud....
Ühesõnaga....
24+6=30 liitrit
Kilometraaž....nii umbes....170+170=340km +- 5 km.
Ja see 30 liitrit oli kõik kenasti kadunud kuhugi...ja rohkemgi veel...arvestades et Sauel juba hakkas benatuli põlema...
Ehk siis 32 või 33l 340km peale... :(
MASENDAV!:gun:
Auto on praegu niisama seisnud mingi üle 2 kuu peaaegu. Krõbedate külmadega ei tahtnud kuidagi käima minna. Lõpuks kursavenna abiga tõmbasime masina jälle käima. Nüüd on auto paar nädalat seisnud ja täna istusin jälle sisse ja lasin mootoril veidi töötada...pikaajaline seismine ei tee eriti head masinale...kohe mingid käivitusprobleemid.
Nüüd ei jõua enam ära oodata, millal kindlustuse jälle ära teen ja sõitma saan. Selle autoga sõitmine on lihtsalt selline mõnu...uhh...paar nädalat veel...:headbang:
Armastan seda autot:drive::love:
Nüüd ei jõua enam ära oodata, millal kindlustuse jälle ära teen ja sõitma saan. Selle autoga sõitmine on lihtsalt selline mõnu...uhh...paar nädalat veel...:headbang:
Armastan seda autot:drive::love:
Nonii.
Hakkasime siis papaga uurima, mis seda kütet nii meeletult sööb.
Ei söönudki miski...hoopis läbi lasi!
Punasega märgitud asjapulk oli siis süüdlane:
Oi kuidas ta lekkis...tilk tilga haaval (seda vaadates tulid silme ette kõik need koidulad, mis maha on tilkunud igale poole)
Võtsime selle siis maha ja puhastasime ära (see oli ikka väääääga must ja üks suur toru, mis sealt blokki läheb, oli ka paska mõnuga täis.
Nüüd see jubin enam ei leki. Masin käivitub ka esimese korraga.
Foorumitarkadelt aga tahaks teada saada, mis selle jubina täpne nimetus on.
Hakkasime siis papaga uurima, mis seda kütet nii meeletult sööb.
Ei söönudki miski...hoopis läbi lasi!
Punasega märgitud asjapulk oli siis süüdlane:
Oi kuidas ta lekkis...tilk tilga haaval (seda vaadates tulid silme ette kõik need koidulad, mis maha on tilkunud igale poole)
Võtsime selle siis maha ja puhastasime ära (see oli ikka väääääga must ja üks suur toru, mis sealt blokki läheb, oli ka paska mõnuga täis.
Nüüd see jubin enam ei leki. Masin käivitub ka esimese korraga.
Foorumitarkadelt aga tahaks teada saada, mis selle jubina täpne nimetus on.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Platinum
Üks häda lõpeb, teine algab....
vasakoolne pooltelg jälle väljas:angry:
miks ta sul välja tuleb?
kas mootor liigub peal? või siis õõtshoovad niipalju kere külest lahti roostetand?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ära kohe kõige hullemat karda :D
Suvel läks alumine õõtshoob lihtsalt pooleks ja siis ehk tõmbas jälle sealt asja lahti.
Vahepeal pole autoga palju sõitnud ja seepärast see asi siis ehk nii kaua vastu pidaski.
Nüüd siis asi lahti võetud:
See oli hoopis pooleks läinud. Nagu näha, siis on osad kohad roostesed...järelikult õõtshoova purunemine lõhkuski seda ka mingil määral...ja asi pidas nüüd niimoodi pooltervena vastu eilse päevani.
Nüüd pean kusagilt leidma vasakpoolse pooltelje otsa...
Suvel läks alumine õõtshoob lihtsalt pooleks ja siis ehk tõmbas jälle sealt asja lahti.
Vahepeal pole autoga palju sõitnud ja seepärast see asi siis ehk nii kaua vastu pidaski.
Nüüd siis asi lahti võetud:
See oli hoopis pooleks läinud. Nagu näha, siis on osad kohad roostesed...järelikult õõtshoova purunemine lõhkuski seda ka mingil määral...ja asi pidas nüüd niimoodi pooltervena vastu eilse päevani.
Nüüd pean kusagilt leidma vasakpoolse pooltelje otsa...
Kui koeral hakkab igav, siis ta lakub mune.
Kui mul igav hakkab, siis nokitsen auto kallal, puhastan ja uurin niisama.
Eile uurisin kaitsmeblokki veidi...näiteks istmesoojenduste kaitse oli läbi. Panin uue asemele.
Kaitsmeblokk on mul selline:
Nr 8 kaitse on mul headlamp wiper. Seda kaitset polnud sees. Mõtlesin, et huvitav...kojamehed ju töötavad...nii tulede kui akna. Panin sinna kaitsme sisse ja keerasin süüdet. Ilma midagi muud tegemata hakkasid kojamehed kohe ees möllama. Mingi jama seal sees ühesõnaga. Eemaldasin selle kaitsme ja kõik oli jälle rahulik.
Huvi pakkus ka tähe "H" all olev relee pesa, kus releed pole. Nimelt kiri sellel: "air cond." Aga sinna läheb vaid 2 klemmi...ja ei osanud ma välja mõelda, miks sinna peaks üldse midagi panema, kõik ju toimib.
Mingi hullem isehakanud elektrik on selle auto kallal möllanud. Taga ei töötanud pagasiluugi ääres olevad lambid. Keerasin need lahti ja vaatasin, et pirnid korras. Neist minevad juhtmed olid aga x koha peal ühest juhtmest katki lõigatud ja kohe massi pandud. Ühendasin juhtme oma esialgsesse kohta, kuid muutusi see loomulikult esile ei kutsunud. Ühesõnaga see asi praegu veel ei tööta.
Nüüd aga pakub huvi, ega kellelgi pole materjali klassiku elektriskeemide ja kaitsmebloki kohta. Saaks ehk veidi targemaks selles valdkonnas.
Kui mul igav hakkab, siis nokitsen auto kallal, puhastan ja uurin niisama.
Eile uurisin kaitsmeblokki veidi...näiteks istmesoojenduste kaitse oli läbi. Panin uue asemele.
Kaitsmeblokk on mul selline:
Nr 8 kaitse on mul headlamp wiper. Seda kaitset polnud sees. Mõtlesin, et huvitav...kojamehed ju töötavad...nii tulede kui akna. Panin sinna kaitsme sisse ja keerasin süüdet. Ilma midagi muud tegemata hakkasid kojamehed kohe ees möllama. Mingi jama seal sees ühesõnaga. Eemaldasin selle kaitsme ja kõik oli jälle rahulik.
Huvi pakkus ka tähe "H" all olev relee pesa, kus releed pole. Nimelt kiri sellel: "air cond." Aga sinna läheb vaid 2 klemmi...ja ei osanud ma välja mõelda, miks sinna peaks üldse midagi panema, kõik ju toimib.
Mingi hullem isehakanud elektrik on selle auto kallal möllanud. Taga ei töötanud pagasiluugi ääres olevad lambid. Keerasin need lahti ja vaatasin, et pirnid korras. Neist minevad juhtmed olid aga x koha peal ühest juhtmest katki lõigatud ja kohe massi pandud. Ühendasin juhtme oma esialgsesse kohta, kuid muutusi see loomulikult esile ei kutsunud. Ühesõnaga see asi praegu veel ei tööta.
Nüüd aga pakub huvi, ega kellelgi pole materjali klassiku elektriskeemide ja kaitsmebloki kohta. Saaks ehk veidi targemaks selles valdkonnas.
Algselt postitas: Platinum
Nüüd aga pakub huvi, ega kellelgi pole materjali klassiku elektriskeemide ja kaitsmebloki kohta. Saaks ehk veidi targemaks selles valdkonnas.
Kulla mees, miks sa ei kasuta siinse foorumi lingikogu?
Soomekeelse
SAAB 900 Sähkökirja 87-88 link ju täitsa kohapeal olemas ja töötab! Tõmba aga!:poke:
põhjalikumat asja vist võrgust suht raske (kui mitte võimatu) leida
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P