Saab 99T, 1978, Andrus99

teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#51

K Apr 08, 2009 22:26

Veidi pesu, vaha ja palju pilte sooviks :P

terv, teager
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#52

N Apr 09, 2009 11:04

Tänasega ka ülevaatusel käidud ja edukalt läbitud.

Miski sumpsi liitekoht susiseb ja kuskilt immitseb õli.
Pidurid, amordid, veermik kõik korras, heitgaasid ka vastavad auto vanusele.

Krt mis ma nüüd selle varuosahunnikuga peale hakkan mida kogutud sai :conf:
Eks tuleb siis mõnede asjade vahetus tulevikku lükata ja kulutada olemasolevat tehnikat :D

Küll need pildid ka tulevad teager, veel natsa on vaja vuntsida ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#53

N Apr 09, 2009 13:40

Algselt postitas: AndrusFJR


Küll need pildid ka tulevad teager, veel natsa on vaja vuntsida ;)


Need enne/pärast pildid ongi kõige huvitavamad! ;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#54

N Apr 16, 2009 8:53

sooviks pilti näha esiotsast koos udukatega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#55

R Apr 17, 2009 7:56

Aga palun :)

Minu arvates näeb nende lisakaugtuledega väga sheff välja, valguse paranemisest rääkimata. Mustad Boschi katted on ka.

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#56

N Mai 14, 2009 18:44

Täitsa maasikas :thumb:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#57

R Mai 15, 2009 0:04

...ja need jalgadega vana malli peeglid:thumb:

kas need,muide olid turbol el. reguleeritavad?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#58

R Mai 15, 2009 5:07

Väga mahe :notworthy: Kuidagi jube hästi on see esiots õnnestunud. Tõesti kena.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#59

R Mai 15, 2009 12:49

Algselt postitas: mart96
...ja need jalgadega vana malli peeglid:thumb:

kas need,muide olid turbol el. reguleeritavad?


Jep, on elektrilised peeglid ja töötavad ka ;)

Ainuke mure nende peeglitega on see, et vist on mingi meerika turu peegliklaasi kasutatud, mis ilgelt suurendab ja seetõttu on vaateväli peeglitest ülinigel...

Peaks vist üritama sinna tavalised peegliklaasid paigaldada. Ei tea kes sellist teenust pakuks? Aknaklaasidega tegelevad firmad?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13570
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#60

R Mai 15, 2009 13:07

Äkki annab mingid panoraamid lõigata sinna? seda klaasi peaks ka ju liikuma? Või mõnest suuremast peeglist välja lõigata?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#61

R Mai 15, 2009 19:06

uuematel peeglitel sai peegliosa korpusest välja võtta, siis peaks saama vahetada ju. seda konkreetset ei tea, tundub et see liigub sul kogu korpusega.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#62

K Okt 21, 2009 19:06

Valmistume Sügisralliks (ja Talveralliks)... tänasega said alla Master Nordic 2-d "jalkapallo" velgedel.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 960
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Saabitu (sõidan surugaasiga)

#63

N Okt 22, 2009 11:33

Tore kuulda, aga kas sellel turboisendil võrreldes tavaversiooniga mõnevõrra madalam kliirens ei ole? (ivometsa pilte vaadates ma vist küll ei riski rallile klassikuga tulla :) )
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13570
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#64

N Okt 22, 2009 11:54

Mida te põete..:) Eelmine aast Iffiga sai metsasihte küntud niiet vähe polnud..:) Tal ometi madalamaks lastud auto ja puha..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#65

N Okt 22, 2009 12:36

ma arvan ka, et põdeda ei ole mõtet ja seekordne formaat ei eelda suurt kiirust, mis oli selle korra prioriteet nr 1.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#66

N Okt 22, 2009 15:55

Pole ta midagi madalam, kui siis esispoiler... aga lumelükkamist vast ei tule veel sügisel ehk...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#67

T Nov 17, 2009 19:29

Sügisralli järgsel pühapäevahommikul Kilingi-Nõmme lähistel otsustas auto mitte käivituda.

Ühiste jõududega teostatud veaotsingu käigus leidsime bensupumba relee, mis osutas vastupanu elektri edastamisel bensupumbale. Mis seal siis ikka, relee nipuka ja tuletiku abil kokku ja kodupoole punuma.

Järgnev kiire otsing internetiavarustest ei andnud palju lootust uue samasuguse relee leidmiseks. Kuigi Speedpartsis tundus pildi järgi selline olevat. Jõudis see siis täna kohale ja oh seda imet, relee hoopis pisem kui eelmine, ehk siis uuema tüübi oma.

Ajasin siis skeemi ja testriga jälgi, kas vana ja uue relee klemmid on samade asukohtadega või mitte... tundusid olevat... pistsin uue relee pesasse ja voilaa... auto käivitus hetkelt ja kõik tundub töötavat.

Ainsana jääb arusaamatuks, miks on vanal releel 1 klemm rohkem kui uuel (kusjuures elektriskeemidel seda klemmi näha pole, igal pool on näidatud 5 klemmi).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#68

P Veebr 21, 2010 13:47

Tundub, et hakkab traditsioon välja kujunema - järjekordselt hommikul pärast kokkutulekut otsustas auto mitte käivituda. Võtit keerates käis klõps, aga starter järgi ei tule, ilmselt viga kuskil starteri sõlmes.

Eks see mu oma laiskus maksis nüüd kätte, sarnast klõpsumist on aeg-ajalt ka enne juhtunud, kuid siis järgmise katsega jälle käivitub.

Tänud siinjuures hr. Jupatsile, kes mulle länkari sabas nööri otsas kiiret sõitu tegi ja auto käivitada aitas :beer:

Koduteel selgus veel, et suunatulede relee on ilmselt töölepingu lõpetanud, sõitsin nagu tuus, ei mingit suunanäitamist :D

Igatahes, igav ei hakka selle autoga... vanakese omamise rõõmud.


Ja mis te arvate mis juhtus, kui kodus auto varju alla ära parkisin ja igaks petteks veel käivitada üritasin - loomulikult käivitus poolest pöördest :gun:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#69

T Mai 04, 2010 15:11

Nüüd siis autol uus starter, saab mureta käivitada :drive:

Tänud ühtlasi Trionicule, kes kogu selle starteri vahetuse jama läbi pidi tegema.
B-mootoril on ju starter geniaalses kohas - väljalaskekollektori all peidus :wtf:

Lisaks said vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid ning paigaldatud uus (loe remanufactured) juhtrõhu regulaator, mis sai hangitud ebay vahendusel. Tundub, et töötab ilusti.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#70

L Okt 16, 2010 12:04

Sügis ja talv tulemas ning vaja natuke punast autot kõpitseda, pole teisega mitu kuud liikunud.

Esipidurite sadulad olid natuke kinni ussitanud, neid sai kuvalda ja õli abil natuke turgutatud, et raamid soontes jälle liikuma hakkaksid.

Suvel sai mõned korrad liigeldud ja täheldatud, et auto on kuidagi uimaseks muutunud. Algul kahtlustasin MSD süüdet, mis kollase pealt ringi sai tõstetud, kuid mitmeid kordi süütenurka kontrollides ei usu, et selles probleem. Pigem siis kütus.

Võtsin ette ja paigaldasin wideband lambda, et saaks aru, mis seguga toimub, nagu karbi peal kirjas oli, et "knowledge is performance" :)

No ja asi selge, tühikäigul keerad segu paika, kuid sõites koormuse all kisub selgelt lahjaks. Vahetasin bensufiltri, kontrollisin bensupumba tootlikkust, pihustite pritsekoonust, tundub, et kõik sobib ja viga võib olla ikkagi juhtrõhu regulaatoris. Igaks juhuks viskasin ka cat-i alt minema, sinna sai torujupp asemele.

Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#71

L Okt 16, 2010 14:24

Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.


See on vist hirmkallis aparaat?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#72

L Okt 16, 2010 15:13

Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.


See on vist hirmkallis aparaat?


Ärme hakkame siin jälle mingit rahaasja arutama, kas kallis või mittekallis, oluline on mida see teha suudab. Kui palju maksab, võib igaüks internetist järgi vaadata. Kui on huvi, ma võin lingi anda.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#73

L Okt 16, 2010 15:18

Anna link jah. Tundub huvitava asjana, niimoodi saaks isegi vanast k-jet mootorist asja :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#74

L Okt 16, 2010 16:18

Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: AndrusFJR
....
Hetkel katsetan siin ühte ameeriklaste leiutist, digitaalset juhtrõhu regulaatorit, asi on tunduvalt paremaks muutunud, kuid ka selle vidinaga on mingi ikaldus kallal... loodame, et sygisrally ajaks saab auto hästi liikuma.


See on vist hirmkallis aparaat?


Ärme hakkame siin jälle mingit rahaasja arutama, kas kallis või mittekallis, oluline on mida see teha suudab. Kui palju maksab, võib igaüks internetist järgi vaadata. Kui on huvi, ma võin lingi anda.


Irw, see tundubki olevat mõnele inimesele nii tähtis teema kui palju miski maksis :D

Aga millega tegu on? Kas samalaadne toode nagu näiteks Greddy Boost Controller? Võin täiesti pange panna praegu.

E: Vist paningi, sa mõtled pigem kütuse juht rõhu regulaatorit.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#75

L Okt 16, 2010 16:27

Asi on selles et see jubin on selle mootori puhul tihtipeale surnud ja seda saada pole ja kui on siis kallis. Nii et huvitab jah hind, sest kindlasti on see digitaalne juhtrõhuregulaator kallim kui see originaal bimetalliga jupp mis nagunii sureb millalgi ära. Huvitabki et kas tasub ära.
Vasta