Saab 900 3d, 1986, Mart900
Kasutajanimi on aegade algusest Mart900, olnud on nii 90, 99 kui 9000 nüüd esimene 900.
Auto ise on kah vist mingine special mudel ilusa punase sisu ja õrn punaste toonklaasidega. Natuke roostes aga muidu tubli 2,0i T8 mootoriga ja minimaalse varustusega (kui välja arvata roolivõim) lennuk.
Lisatud failid
Auto ise on kah vist mingine special mudel ilusa punase sisu ja õrn punaste toonklaasidega. Natuke roostes aga muidu tubli 2,0i T8 mootoriga ja minimaalse varustusega (kui välja arvata roolivõim) lennuk.
Lisatud failid
Kui muidu mulle punane sisu ei istu,siis 900 ja 9000 punane riie on kindel erand. Selline mõnus sügav kuninglik toon, kena värk!:thumb:
Ja kui sul ei õnnestu seda puudu olevat tiivaliistu leida,siis mul üks liistujooks olemas.
Ja kui sul ei õnnestu seda puudu olevat tiivaliistu leida,siis mul üks liistujooks olemas.
Nii nüüdseks on vuratud nati üle 10 000 km ja spidomeetril ilutseb midagi 309 400 km lähedast. Õli sai selle ajaga vanaks ja sisse sai uus, et kauem sees püsiks sai ka jagajat remonditud, piisas siiski ainult kummitihendist. Et kiirendus paraneks sai ette pandud ziguli amortika puksid ka kogu ülejäänud veermik ja pidurid läbisid põhjaliku inspektsiooni ning radikat tuulutab tõsine propeller, selline hääletu. Et oleks mida jahutada sai ka natuke termostaadi katet tihedamaks tehtud. Seda kõike seekord siis Pärnu margiesinduses. Need kõik sellised päikselised ja rõõmsad asjad, kahjuks peab tõdema, et põhja-all päike ei paista, seal on kollid. Suured punakas-pruunid kollid ja nedega peab hakkama tõsiselt sõdima, kuna rahakott päris Van Haleni-t ei kannata siis tuleb ise käed külge panna ja tonte küttima hakata. Aga mitte täna, täna naudime veel sõitu, mõni teine homme lisan ka mõned suvised pildid.
Väga toredad pildid:thumb:
Ja väga armsad lapsed sul: siseinfo kaudu tean, et nüüd on neid lausa kolm. Nii et soovime Mart 900-le ÕNNE!
Ja see on ikka tore, et lapsed juba varases nooruses Saabidega tuttavaks tehakse ja ega lapse nägu ei valeta-sealt loeb välja, et Saabiga on tore sõita;)
Ja väga armsad lapsed sul: siseinfo kaudu tean, et nüüd on neid lausa kolm. Nii et soovime Mart 900-le ÕNNE!
Ja see on ikka tore, et lapsed juba varases nooruses Saabidega tuttavaks tehakse ja ega lapse nägu ei valeta-sealt loeb välja, et Saabiga on tore sõita;)
postitati 24.07.2009 14:46
Nii nüüdseks on vuratud nati üle 10 000 km ja spidomeetril ilutseb midagi 309 400 km lähedast
3 kuuga 100 000 km:S Kas ma näen valesti või on trükiga, või Mart on hull:D
Nii nüüdseks on vuratud nati üle 10 000 km ja spidomeetril ilutseb midagi 309 400 km lähedast
Algselt postitas: Mart900
sellele väga hädisele tagaluugile on täitsa olemas asendus ühes keldris, juba tükkk aega aga pole meest kes ärgi läheks:red: Tänaseks on odomeetril 415 000 km, minu osa nendest on olnud super mõnusad.
3 kuuga 100 000 km:S Kas ma näen valesti või on trükiga, või Mart on hull:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Tänud Mart96 õnnesoovide eest! kusjuures selline tandemkäru http://www.inglesina.com/sites/default/ ... i_ex_1.jpg mahub täiesti edukalt koos pildil näidtud osadega selle saabi pagasiruumi
Tänaseks veeretud 30 000 muretut kilomeetrit, ja just sai parendatud natuke seda va tühikäiku ja pritsungi tööd üleüldiselt. Uued amortika puksid ülesse ja alla ning uued zarniirid. Auto nagu kompu kui see roste välja arvata, uus roostevaba tagaluuk endiselt kuuris
Kui veermik korras ja korralikud rehvid all (michelin x-ice north aitähh TROLL) siis on tegu super talve autoga, 5 km saab sooja tuppa ja teel püsib hästi. kui plokisoendust kasutada siis on soe juba kilomeetrise sõiduga kohal!
Klassik on hea töökindel auto, 30 000 km läbimiseks on kulunud ca 15000.- (7000.- hooludsed 4500.- rehvid 3000.-kindlustus)
Teele pole jätnud, korra on väga rikkis tagumise piduriklotsiga (kate maas, raud rauaga) audacerisse roomatud.
Muret teevad need hädised amortika puksid, oskab keegi öelda kas neid on võimalik ka uretaanist saada ja kui siis kas välismaalt tellides või ka eestist?
Kui veermik korras ja korralikud rehvid all (michelin x-ice north aitähh TROLL) siis on tegu super talve autoga, 5 km saab sooja tuppa ja teel püsib hästi. kui plokisoendust kasutada siis on soe juba kilomeetrise sõiduga kohal!
Klassik on hea töökindel auto, 30 000 km läbimiseks on kulunud ca 15000.- (7000.- hooludsed 4500.- rehvid 3000.-kindlustus)
Teele pole jätnud, korra on väga rikkis tagumise piduriklotsiga (kate maas, raud rauaga) audacerisse roomatud.
Muret teevad need hädised amortika puksid, oskab keegi öelda kas neid on võimalik ka uretaanist saada ja kui siis kas välismaalt tellides või ka eestist?
Mis amordipuksidest sa räägid?
üldiselt kui seal midagi sillas koliseb, kipub see ikka sharniir olema(alumine). Ise ka ei uskunud-arvasin, et stabikavarda puksid. Tellisin omale Powerflexi uretaanpuksid aga pole neid siiani jõudnud paigaldada. Siis käisin eelm aasta lõpus ülevaatusel ja ülevaataja ei lasknudki läbi. No hakkasin siis neid vahetama ja olidki nagu tallesabad, kui ma nad alt ära võtsin.
Sinu autol vist(ma nüüd enam ei mäleta) ei olegi seda põikpüsivuse stabikat.
Ja see rooste. Kui seda poleks sõidaks need klassikud vist igavesti. Täna just viisin ühe klassiku sõbra juurde vevõllitunnelit keevitama. Algus tundus, et külgmine plekk on läbi-no mida rohkem ta seda lammutas ja puhastas, seda hullemini seda roostet välja tuli. Ma ise läksin minema ja siis hakkas telefon helisema taskus ja järjest hullemast pildist mind teavitati... Ja see klassik on aastast 1992, mujal väliselt roostet polegi-auto algselt sõitis Shveitsis.
See neetud veovõlli tunnel on üks vastik koht neil-juba konstruktsioon on halb-see s---t koguneb sinna ja mädaneb seal rõõmsalt. ja et seda korralikult lappida peaks mootoriruumi tühjaks tegema ja kõik sealt alt eest ära võtma.
üldiselt kui seal midagi sillas koliseb, kipub see ikka sharniir olema(alumine). Ise ka ei uskunud-arvasin, et stabikavarda puksid. Tellisin omale Powerflexi uretaanpuksid aga pole neid siiani jõudnud paigaldada. Siis käisin eelm aasta lõpus ülevaatusel ja ülevaataja ei lasknudki läbi. No hakkasin siis neid vahetama ja olidki nagu tallesabad, kui ma nad alt ära võtsin.
Sinu autol vist(ma nüüd enam ei mäleta) ei olegi seda põikpüsivuse stabikat.
Ja see rooste. Kui seda poleks sõidaks need klassikud vist igavesti. Täna just viisin ühe klassiku sõbra juurde vevõllitunnelit keevitama. Algus tundus, et külgmine plekk on läbi-no mida rohkem ta seda lammutas ja puhastas, seda hullemini seda roostet välja tuli. Ma ise läksin minema ja siis hakkas telefon helisema taskus ja järjest hullemast pildist mind teavitati... Ja see klassik on aastast 1992, mujal väliselt roostet polegi-auto algselt sõitis Shveitsis.
See neetud veovõlli tunnel on üks vastik koht neil-juba konstruktsioon on halb-see s---t koguneb sinna ja mädaneb seal rõõmsalt. ja et seda korralikult lappida peaks mootoriruumi tühjaks tegema ja kõik sealt alt eest ära võtma.
Pekske südamest kui nimetustega eksin aga see selline niidirulli kujuline puks millega amort kinnitub alt/ülevalt. Eelmine kord vahetas ivomets midagi lada pukside vastu, need on kahest osast ja kestavad originaalidest paremini. Sharniirid said nädalajagu varem vahetatud kui amortika puksid sest viimaseid polnud saada, sharniirid tegid rooli tunnet kindlamaks aga kolin ei kadunud kuhugi.
Mu meelest on niidirullikujuline puks klassiku amortidel vaid allotsas, kinnituspolt käib keskelt läbi. Amordi ülaots kinnitub keresse tikuga, mille otsa käib hästi rasvasöönud seibi kujult meenutav kummipuks ja selle peale omakorda metallseib ja kinnitusmutter.
Aga endalgi huvitav teada, mis võib veel veermikus kolinaid põhjustada, kui šarniirid seda ei tee.
Aga endalgi huvitav teada, mis võib veel veermikus kolinaid põhjustada, kui šarniirid seda ei tee.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!