Saab 900 T8, 1988, muidumehike
Sellel mootoril ei ole õhulugejat.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Ega kellegil bensiini taseme näituri andurit pakkuda pole, see mis paagis on. Nimelt mul on seal need traadid katki läinud ja ei oska täpselt enam kokku panna. Kas traatidel on mingi eri takistus ka ? Kuna reostaat seal puudub.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Turbokas jälle ei tööta, käib ainult kõrgetel pööretel. Tühikäigul üldse ei käi, sureb kohe välja. Milles võib viga olla ?
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Lisaõhuklapp ja voolikud on korras. Kas viga võibolla sissepritsega seotud?
Kas pedaaliga ka ei hoia 1000 rpm kandis? Mul oli kunagi jagaja pärast selline asi aga tundub, et praegu läheb oletamiseks, variante on ju palju. Jagajal oli mul vaakumregulaator tuksis, siis ei tahtnud hästi käia (t8'l jändasin pidevalt jagajaga). Pritset ei oska süüdistada...
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Enam ei lähe üldse käima. Tegin video kah - LINK
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Palju see rõhk olema peab? Või kogus mis peab 30 sek. jooksul sealt läbi tulema?
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Rõhk oli 4 bari. See peaks täitsa hea olema. Aga pihustist ei tulnud tilkagi. Kontrollisime nii, et võtsime pihustid lahti. Juhtrõhu regulaatorilt võtsime mõlemad juhtmed maha. Tegime õhuklapi lahti. Ja pihustist ei tulnud tilkagi, kuigi makaronides oli surve olemas. Bensiin tuli pihustini koos õhuga, koguaeg mullitas.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Lasin pihustid Estpresto-s ära kontrollida. 5 € tk, täitsa mõistlik koht tundub. Selgus et kahest ei tulnud tilkagi. Lõpuks saadi kõik neli tööle. Lähipäevil panen peale ja eks siis selgub kas oli abi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui õnnestus puhastada need vaigust jms-st ja asi lihtsalt kulunud pole, siis on vist hea. Kui ma kunagi Boschi teeninduses küsisin, et kas "pesta" kannatab, siis öeldi, et pole mõtet vaeva näha... Aga sellest on juba jupp aega möödas, ehk on aeg edasi läinud ja tehnoloogiad muutunud.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Nii, nüüd siis masin käib aga pöördesse ikkagi ei lähe. Mida järgmiseks kontrollima peaks?
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Ostan jagaja vaakumregulaatori. Jagaja nr 0 237 026 014. Aga ostaks võimaluse korral ainult regulaatori.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Sain vaakumregulaatori ilusti kätte ja sai ära vahetatud, aga mootor pöördesse ei lähe. Turtsub ja paugub ainult. Tühikäigul käib väga hästi. Videos sai vaakumvoolik lahti ühendatud aga mingit olulist vahet ei täheldanud. VIDEO
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Ostsin uue Halli anduri aga see ei sobi. Tundub nagu oleks kinnitus kohad valele poole ära painutatud ja valesti kokku ka pandud, ei ole vaakumregulaatori liikumis ruumi (püsib kindlalt paigal). :wall:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma vaatasin vidot ja pakun, et sul on süütemoment paigast ära ja ei midagi muud.
seda stroboskoopi, või asja sul vaja, et vaadata mis süütemoment teeb, kui gaasi annad.
muidugi sa võid ju jagaja asendi ära märkida ja siis 10 mm, siia sinna keerata ja vaadata, mis juhtub,. aga selle järgi seda paika ikka ei saa...
seda stroboskoopi, või asja sul vaja, et vaadata mis süütemoment teeb, kui gaasi annad.
muidugi sa võid ju jagaja asendi ära märkida ja siis 10 mm, siia sinna keerata ja vaadata, mis juhtub,. aga selle järgi seda paika ikka ei saa...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Saime täna 2 km sõita :head:
Seisis mäe peal üks/kaks kuud ja asi sai ise korda. Tegime tiirud ära ja jätsime seisma, aga pärast uuesti käivates enam käima ei saanud. Vahepeal tiiru aeg seisma jättes läks ilusti jälle käima ja sõitis ka täitsa kenasti, vahepeal natuke tõkkas aga muidu sõitis sujuvalt.
Ma ise arvan et probleem on pritsungipeas, et see sõel, mis seal sees, on ära ummistunud. Kas keegi on varem seda puhastada proovinud? Arvatavasti peab selle lahti võtma?
Seisis mäe peal üks/kaks kuud ja asi sai ise korda. Tegime tiirud ära ja jätsime seisma, aga pärast uuesti käivates enam käima ei saanud. Vahepeal tiiru aeg seisma jättes läks ilusti jälle käima ja sõitis ka täitsa kenasti, vahepeal natuke tõkkas aga muidu sõitis sujuvalt.
Ma ise arvan et probleem on pritsungipeas, et see sõel, mis seal sees, on ära ummistunud. Kas keegi on varem seda puhastada proovinud? Arvatavasti peab selle lahti võtma?
Saime täna 2 km sõita :head:
Seisis mäe peal üks/kaks kuud ja asi sai ise korda. Tegime tiirud ära ja jätsime seisma, aga pärast uuesti käivates enam käima ei saanud. Vahepeal tiiru aeg seisma jättes läks ilusti jälle käima ja sõitis ka täitsa kenasti, vahepeal natuke tõkkas aga muidu sõitis sujuvalt.
Ma ise arvan et probleem on pritsungipeas, et see sõel, mis seal sees, on ära ummistunud. Kas keegi on varem seda puhastada proovinud? Arvatavasti peab selle lahti võtma?
Selle lahti võid võtta aga kokku panna... Seda on parem mitte näppida, kui sa täpselt ei tea mida teed. Väga vähesed suudavad sellega midagi teha, see on lihtsalt nii täpselt koostatud. Loodetavasti on viga mujal :)
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Aga kas pritsungipead kuidagi läbi pesta ei saaks?