Saab 900 T8, 1988, muidumehike

saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#51

N Sept 02, 2010 17:57

Sellel mootoril ei ole õhulugejat.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#52

N Sept 02, 2010 19:19

Sellist klassikalist kuuma traadi jms-ga õhulugejat tõesti pole. Janek555 poolt mainitud kohas on mehhaaniline tasakaalustatud süsteem, mis tegeleb kütuse doseerimisega vastavalt läbivoolavale õhule.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#53

L Sept 18, 2010 22:18

Ega kellegil bensiini taseme näituri andurit pakkuda pole, see mis paagis on. Nimelt mul on seal need traadid katki läinud ja ei oska täpselt enam kokku panna. Kas traatidel on mingi eri takistus ka ? Kuna reostaat seal puudub.

Lisatud failid
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#54

T Sept 28, 2010 16:21

Turbokas jälle ei tööta, käib ainult kõrgetel pööretel. Tühikäigul üldse ei käi, sureb kohe välja. Milles võib viga olla ?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#55

T Sept 28, 2010 18:44

Pakun et lisaõhuklapp või selle õhuvoolikud on katki.
Bensiini taseme andur on mul kah olemas.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#56

T Okt 05, 2010 12:25

Lisaõhuklapp ja voolikud on korras. Kas viga võibolla sissepritsega seotud?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#57

T Okt 05, 2010 20:13

Kas pedaaliga ka ei hoia 1000 rpm kandis? Mul oli kunagi jagaja pärast selline asi aga tundub, et praegu läheb oletamiseks, variante on ju palju. Jagajal oli mul vaakumregulaator tuksis, siis ei tahtnud hästi käia (t8'l jändasin pidevalt jagajaga). Pritset ei oska süüdistada...
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#58

P Okt 10, 2010 18:31

Enam ei lähe üldse käima. Tegin video kah - LINK
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#59

P Okt 10, 2010 18:56

aga kuidas pensupumbaga on??
rõhku on kapotiall??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#60

L Jaan 22, 2011 17:39

Palju see rõhk olema peab? Või kogus mis peab 30 sek. jooksul sealt läbi tulema?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#61

L Jaan 22, 2011 23:49

pilt

Lisatud failid
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#62

P Jaan 23, 2011 15:40

Rõhk oli 4 bari. See peaks täitsa hea olema. Aga pihustist ei tulnud tilkagi. Kontrollisime nii, et võtsime pihustid lahti. Juhtrõhu regulaatorilt võtsime mõlemad juhtmed maha. Tegime õhuklapi lahti. Ja pihustist ei tulnud tilkagi, kuigi makaronides oli surve olemas. Bensiin tuli pihustini koos õhuga, koguaeg mullitas.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#63

K Mär 02, 2011 13:57

Lasin pihustid Estpresto-s ära kontrollida. 5 € tk, täitsa mõistlik koht tundub. Selgus et kahest ei tulnud tilkagi. Lõpuks saadi kõik neli tööle. Lähipäevil panen peale ja eks siis selgub kas oli abi.

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

N Mär 03, 2011 9:20

Kui õnnestus puhastada need vaigust jms-st ja asi lihtsalt kulunud pole, siis on vist hea. Kui ma kunagi Boschi teeninduses küsisin, et kas "pesta" kannatab, siis öeldi, et pole mõtet vaeva näha... Aga sellest on juba jupp aega möödas, ehk on aeg edasi läinud ja tehnoloogiad muutunud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#65

L Mär 05, 2011 18:41

Nii, nüüd siis masin käib aga pöördesse ikkagi ei lähe. Mida järgmiseks kontrollima peaks?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#66

P Mär 06, 2011 0:16

Mõni inglisekeelne link on ikka parem kui vaikus:
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=101979
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#67

P Mär 06, 2011 21:16

talvised olud

Lisatud failid
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#68

P Mär 13, 2011 17:14

Ostan jagaja vaakumregulaatori. Jagaja nr 0 237 026 014. Aga ostaks võimaluse korral ainult regulaatori.





Lisatud failid
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#69

P Mär 13, 2011 17:18

sedasorti vaakumregulaator on olemas ,kahjuks on jupp maal ,sinna lähen alles neljapäeval seega kätte saaks nädala lõpus
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#70

P Mär 27, 2011 20:44

Sain vaakumregulaatori ilusti kätte ja sai ära vahetatud, aga mootor pöördesse ei lähe. Turtsub ja paugub ainult. Tühikäigul käib väga hästi. Videos sai vaakumvoolik lahti ühendatud aga mingit olulist vahet ei täheldanud. VIDEO
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#71

L Apr 09, 2011 12:20

Ostsin uue Halli anduri aga see ei sobi. Tundub nagu oleks kinnitus kohad valele poole ära painutatud ja valesti kokku ka pandud, ei ole vaakumregulaatori liikumis ruumi (püsib kindlalt paigal). :wall:





Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#72

L Apr 09, 2011 15:31

ma vaatasin vidot ja pakun, et sul on süütemoment paigast ära ja ei midagi muud.
seda stroboskoopi, või asja sul vaja, et vaadata mis süütemoment teeb, kui gaasi annad.

muidugi sa võid ju jagaja asendi ära märkida ja siis 10 mm, siia sinna keerata ja vaadata, mis juhtub,. aga selle järgi seda paika ikka ei saa...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#73

R Mär 23, 2012 20:06

Saime täna 2 km sõita :head:
Seisis mäe peal üks/kaks kuud ja asi sai ise korda. Tegime tiirud ära ja jätsime seisma, aga pärast uuesti käivates enam käima ei saanud. Vahepeal tiiru aeg seisma jättes läks ilusti jälle käima ja sõitis ka täitsa kenasti, vahepeal natuke tõkkas aga muidu sõitis sujuvalt.

Ma ise arvan et probleem on pritsungipeas, et see sõel, mis seal sees, on ära ummistunud. Kas keegi on varem seda puhastada proovinud? Arvatavasti peab selle lahti võtma?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#74

R Mär 23, 2012 22:08

Saime täna 2 km sõita :head:
Seisis mäe peal üks/kaks kuud ja asi sai ise korda. Tegime tiirud ära ja jätsime seisma, aga pärast uuesti käivates enam käima ei saanud. Vahepeal tiiru aeg seisma jättes läks ilusti jälle käima ja sõitis ka täitsa kenasti, vahepeal natuke tõkkas aga muidu sõitis sujuvalt.

Ma ise arvan et probleem on pritsungipeas, et see sõel, mis seal sees, on ära ummistunud. Kas keegi on varem seda puhastada proovinud? Arvatavasti peab selle lahti võtma?


Selle lahti võid võtta aga kokku panna... Seda on parem mitte näppida, kui sa täpselt ei tea mida teed. Väga vähesed suudavad sellega midagi teha, see on lihtsalt nii täpselt koostatud. Loodetavasti on viga mujal :)
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#75

R Mär 23, 2012 23:56

Aga kas pritsungipead kuidagi läbi pesta ei saaks?
Vasta