Saab 900i, 1985, hoplaa
Olen siis taaskord mullusügisest homo SAABiens. Oli ka mingi hulk pilte autost, aga need arvuti korrastamisega läinud kõik elektronidemaale tagasi tundmatusse kohta, kuid varsti plõksin siis mõned ja panen ka siia üles.
Tahtsin aga rääkida sellest, kuidas ma töökaaslastele teatasin autoostust. Töötasin siis vahetustega ja oli öine vahetus ning vahetuse ülemus rääkis, et võiks täna miskit juua, aga põhjust pole kuidagi, mul oli ka himu veits võtta ja ütlesin: "Mul oleks ehk põhjust leida, mul on uus armuke, rootslanna (töökaaslased olid kõik venelased ja jutt oli vene keeles ning auto on vene keeles naissoost - toimetus), 19-aastane kaunitar, kohtusin temaga eile ja nüüd elab ta minu juures. Käisin teda eile ka isale näitamas, kes ütles, et ta on ju küll üsna vana, aga tõesti väga ilus".
Selle peale oli umbes minutine vaikusehetk ja siis järgnesid küsimused: 1) sa oled ju abielus; 2) sa ei oska ju rootsi keelt; ja lõpuks 3) mis marki ta on.
nüüd siis üks pilt ka, kui õnnestub
Tahtsin aga rääkida sellest, kuidas ma töökaaslastele teatasin autoostust. Töötasin siis vahetustega ja oli öine vahetus ning vahetuse ülemus rääkis, et võiks täna miskit juua, aga põhjust pole kuidagi, mul oli ka himu veits võtta ja ütlesin: "Mul oleks ehk põhjust leida, mul on uus armuke, rootslanna (töökaaslased olid kõik venelased ja jutt oli vene keeles ning auto on vene keeles naissoost - toimetus), 19-aastane kaunitar, kohtusin temaga eile ja nüüd elab ta minu juures. Käisin teda eile ka isale näitamas, kes ütles, et ta on ju küll üsna vana, aga tõesti väga ilus".
Selle peale oli umbes minutine vaikusehetk ja siis järgnesid küsimused: 1) sa oled ju abielus; 2) sa ei oska ju rootsi keelt; ja lõpuks 3) mis marki ta on.
nüüd siis üks pilt ka, kui õnnestub
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Irvitasin poolt tundi seda lugu selle peaks kuskile salvestama lausa
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
ilus masin, see on vist seesama, mille saabionu eelmine suvi Šveitsist tõi ja reklaamis kui "muuseumieksponaati". viimase all pidas ta silmas siis masina ülihead seisukorda. kuidas masina olukord tegelikult on? on oma nime väärt või?!
see on seesama aparaat küll.
mul sai kindral (loe: kallis abikaasa) ka just paar päeva enne selle auto ostu load kätte ja ta oli kaasas autot vaatamas, temale meeldisid selle, kui tema esimese auto juures, kõige rohkem stanged.
tegelikult on vahetatud sarniir, summuti tagumine pütt ja miskit oli vist veel.
järgmisena pidurimansetid ja esiamordide alumised puksid, siis on ta 100% korras. ahjaa, lagi on tal puudu.
auto plaanitav aastane läbisõit on paartuhat km
selline küsimus veel, et kuda tal tagaistme saab kokku klappida? istme peaks vist saama seljatoepoolsest otsast üles tõsta, aga peab teda enne ettepoole nihutama või mis?
mul sai kindral (loe: kallis abikaasa) ka just paar päeva enne selle auto ostu load kätte ja ta oli kaasas autot vaatamas, temale meeldisid selle, kui tema esimese auto juures, kõige rohkem stanged.
tegelikult on vahetatud sarniir, summuti tagumine pütt ja miskit oli vist veel.
järgmisena pidurimansetid ja esiamordide alumised puksid, siis on ta 100% korras. ahjaa, lagi on tal puudu.
auto plaanitav aastane läbisõit on paartuhat km
selline küsimus veel, et kuda tal tagaistme saab kokku klappida? istme peaks vist saama seljatoepoolsest otsast üles tõsta, aga peab teda enne ettepoole nihutama või mis?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
tagaistme kokkuklappimine käib nii, et selle osa küljes, mis tagumiku alla jääb (istmepadi), on üks tekstiilist ripats, mis asub tavaliselt seljatoe ja tagumise osa (istmepadja) vahel - pead selle näpuga seal sees surkides üles leidma. kui üles leitud, tõmbad sellest ripatsist, see avab lukumehhanismi ja istmepadi tõusebki terves osas üles. seljatoe langetamisega saad vast isegi hakkama.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, pistad näpu istmepadja ja seljatoe vahele täpselt keskkohas. Kui istmed maha saad, siis saad päris kobeda voodi, ainult see ettepoole ulatuv osa võib natuke liiha pehme olla, pea vajub jalgadest madalamale. Seepärast olen ma ka maganud peapidi pagassis. Pikkusest jääb minu jaoks natuke puudu (ma olen u.178-180cm). Paras on üksi ja diagonaalis magada. Kahekesi peab põlved krõnksu tõmbama. Sul veel hea suur luuk sisse ronimiseks. 4 ukselisel on enam-vähem see sissepugemine, kõige jubedam on 2 ukselisel..:) Proovitud, testitud, on küll jube..:)
Algselt postitas: aljoga
tagaistme kokkuklappimine käib nii, et selle osa küljes, mis tagumiku alla jääb (istmepadi), on üks tekstiilist ripats, mis asub tavaliselt seljatoe ja tagumise osa (istmepadja) vahel - pead selle näpuga seal sees surkides üles leidma. kui üles leitud, tõmbad sellest ripatsist, see avab lukumehhanismi ja istmepadi tõusebki terves osas üles. seljatoe langetamisega saad vast isegi hakkama.
... ja see ei ole veel kõik, lisaks tuleb sul seljatoe langetamiseks selle ülemistes nurkades olevaid hoobasid korraga kapoti suunas kangutada ja siis tõmmmata seljatuge ja langetada see, nüüd on ase puhkamiseks valmis, mahub sinna vabalt ka kaks täisksavanut siruli (vajadusel ka kandiline riidekapp pikkusega 180 cm nii et luuk kinni läheb) ning lisaks veel palju eksootikat. Hommikul ärgates tajud, et oled rohkem väljapuhanud kui kodusel diivanil telerit vaadates. Proovi seda ja sa ei kahetse. Proovi seda nüüd kohe esimeste soojade ilmadega. Sa ei pea pettuma. Paha ei tee ka kurgukaste olemasolu.
Devil´s Child.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Krt, nägin ära selle auto. Masendus tuleb peale. Nii vana ja nii ilusa kombinatsioon on lihtsalt depresseeriv. Tõeliselt ilus asi oli! Oleks veel turbo ka, siis oleks vist keelega üle tõmmanud..;)
Krt, mul on sama vana auto, läbisõitu see-eest 3, ja natuke veel, korda rohkem...saate aru, isegi stanged läikisid veel tal!
Krt, mul on sama vana auto, läbisõitu see-eest 3, ja natuke veel, korda rohkem...saate aru, isegi stanged läikisid veel tal!
panin lõpuks siis lae ka sisse ära. lae aluse sain ühelt sõbralikult saabneti liikemelt, katteriideks panin üsna pika karvaga kunstkarusnaha, mille betoonikrundiga kinni liimisin. auto on seest nii vaikne ja ka hrimus palju väiksem. loodan varsti mõned pildid ka klõpsida.
Siin autol hästi näha olev esiklaasi kroomliist on vanusega tuhmunud. Kas annab midagi teha, et see läigiks jälle? Esimest pilti vaadates, mis on tehtud vist 10 aastat tagasi, on liist täitsa korralik. Muidugi on tagumine alati paremas korras aga ikkagi...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Sõitsin sellega täna kiiruskaamerasse.
spido ilust 90 peal, ei grammigi üle. pärast gpsiga mõõtsin, tegeliku näitas ca 96 km/h.
vot see on 165 /80 rehvid. :eureka:
spido ilust 90 peal, ei grammigi üle. pärast gpsiga mõõtsin, tegeliku näitas ca 96 km/h.
vot see on 165 /80 rehvid. :eureka:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Hakkab looma!
Muidugi juba ka 1200 km läbitud. NO on ikka klassikuga sõita hea!!
Muidugi juba ka 1200 km läbitud. NO on ikka klassikuga sõita hea!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.