Ühel kena omikul tuli üks kena härrasmees mu uksetaha ning toppis ühe kena klassiku võtmed mulle tasku. Ise-enesestmõistetavalt ei hakanud ma vastu punnima...
Apastraat toodi Rootsist ning toojaks oli Marko (foorumis vahekas). Kusjuures toomisel rakendus täispakett: ost Rootsis, transport, registreerimine, ülevaatus ja isegi kindlustuse tegemine, sest ma ise olin loll ja ei saanud hakkama:freak: ja siis võtmete taskutoppimine;)
Massiivne respekt vahekale hea teeninduse ja klassikalise turbotõmbe maaletoomise eest.
Kui irve näolt ära saan, siis klõpsin pilte juurde.
Saab 900 Aero T8, 1989, pilvepanaan
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: T Mai 20, 2008 13:11
- Asukoht:
- Auto:
aaa...ja kui keegi oskab konsulteerida, et kuidas tuleks odomeetrit remontida, siis oleks väga tänulik:)
momendil spido fungeerib, kuid kilomeetrid ei loeta.
kas tuleks seal kõlli augus günekoloogiaga tegeleda ja spido blokk välja koukida ja lahti lammutada?
momendil spido fungeerib, kuid kilomeetrid ei loeta.
kas tuleks seal kõlli augus günekoloogiaga tegeleda ja spido blokk välja koukida ja lahti lammutada?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14290
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Spido ploki kättesaamiseks tuleb armatuurlaua esipaneel eemaldada..;) neli pikka polti alt üles. Lisaks veel nupud värgid. Pärast seda saab juba ploki eemaldamisele mõelda. Sealt kõlariaugust vist väga midagi õngitseda polegi. Aga selle odomeetri remondiks sa selle välja koukima sealt pead, muud moodi midagi teha pole.
Võisin ma seda autot eile Lätis näha? BBI nr-märk?
Mul oli ka odoga teema, et ei liikunud. Kuid nüüd ma ei mäletagi, mis seal probleem oli. Mingi võll kiilus kinni vist. Sai natuke näpitud ja toimib siiani.
Mul oli ka odoga teema, et ei liikunud. Kuid nüüd ma ei mäletagi, mis seal probleem oli. Mingi võll kiilus kinni vist. Sai natuke näpitud ja toimib siiani.
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: T Mai 20, 2008 13:11
- Asukoht:
- Auto:
jep. eile kimasin vilniusse tööle tagasi. väga mugav ja kiire oli ja liiklusohtlikke olukordi tekkis palju:red:
ainuke mure oli, et kiirteel lõi 130 juures rooli vibra sisse. peab lähiajal vist uued kojamehed panema, siis äkki kaob ära:conf:
ainuke mure oli, et kiirteel lõi 130 juures rooli vibra sisse. peab lähiajal vist uued kojamehed panema, siis äkki kaob ära:conf:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: KT100
Aga jah, liikluskultuurist Lätis ja Leedus võibki jutustama jääda...
ot:
just mõnus, sai nvsel yle 1000 km normaalselt sõidetud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: T Mai 20, 2008 13:11
- Asukoht:
- Auto:
ka ot:)
läti kohta ei oska ise väga rääkida aga juba 2 aastat vilniuses elanuna tundub mulle tallinna liiklus sutsu hullem.
leedukad sõidavad lohakamalt aga teineteisega arvestatakse rohkem :drive:
läti kohta ei oska ise väga rääkida aga juba 2 aastat vilniuses elanuna tundub mulle tallinna liiklus sutsu hullem.
leedukad sõidavad lohakamalt aga teineteisega arvestatakse rohkem :drive:
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: T Mai 20, 2008 13:11
- Asukoht:
- Auto:
nonii seltsimehed...
vahepeal on asi niipalju edasi läinud, et apastraat käis härra ivometsa käe alt läbi, kes tuunis starterit, keeras mootorit ja soovitas küünlad ja küünlajuhtmed ära vahetada (mida ma aga siiski ei kohe ei teinud aga siis hiljem siiski saabianti juures tehti). ja tänu nendele tegevustele sai aparaat uue hingamise...või siis puhumise, sest turps rakendub nüüd märksa raevukamalt;)
samuti avastas ivomets, et keegi ohtlik inimene on paigutanud standardse väljalaske asemele miski 3'' metroo.
suuremast vibratsioonist sai lahti velgede tasakaalustamise ning kokkukooksu tegemisega (nagu juba eespool soovitati). mõlemad oli suht piipus omadega. suurematel kiirustel (120+, olenevalt teest) mingi imelik võbin on, seda tuleb uurida veel. siit ka küsimus, kas see võib olla kuidagi seotud käigukastiga? nimelt tagumik ütleb, et see tuleks 5nda käiguga.
väljanägemise koha pealt on hea see, et autol on suht palju värviparandusi ja pisimõlke - seega saab apastraati edaspidigi rahulikult eesmärgikohaselt kasutada, ilma et peaks väljanägemise pärast muretsema:)
pilte panen õhtupoole;)
vahepeal on asi niipalju edasi läinud, et apastraat käis härra ivometsa käe alt läbi, kes tuunis starterit, keeras mootorit ja soovitas küünlad ja küünlajuhtmed ära vahetada (mida ma aga siiski ei kohe ei teinud aga siis hiljem siiski saabianti juures tehti). ja tänu nendele tegevustele sai aparaat uue hingamise...või siis puhumise, sest turps rakendub nüüd märksa raevukamalt;)
samuti avastas ivomets, et keegi ohtlik inimene on paigutanud standardse väljalaske asemele miski 3'' metroo.
suuremast vibratsioonist sai lahti velgede tasakaalustamise ning kokkukooksu tegemisega (nagu juba eespool soovitati). mõlemad oli suht piipus omadega. suurematel kiirustel (120+, olenevalt teest) mingi imelik võbin on, seda tuleb uurida veel. siit ka küsimus, kas see võib olla kuidagi seotud käigukastiga? nimelt tagumik ütleb, et see tuleks 5nda käiguga.
väljanägemise koha pealt on hea see, et autol on suht palju värviparandusi ja pisimõlke - seega saab apastraati edaspidigi rahulikult eesmärgikohaselt kasutada, ilma et peaks väljanägemise pärast muretsema:)
pilte panen õhtupoole;)
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: T Mai 20, 2008 13:11
- Asukoht:
- Auto:
Nonii, peale pooleteist aastat on see Saab jälle tagasi:beer:
Posu salajasi vigureid vaja veel külge keerata, kuid kere ja tehnika on ülevaatusel sõidukõlbulikuks tunnistatud:)
Ja kui kellelgi on pakkuda vasakpoolset elektripeeglit ning bensafiltri kinnitusklambrit, siis palun saatke privaatsõnum.
Posu salajasi vigureid vaja veel külge keerata, kuid kere ja tehnika on ülevaatusel sõidukõlbulikuks tunnistatud:)
Ja kui kellelgi on pakkuda vasakpoolset elektripeeglit ning bensafiltri kinnitusklambrit, siis palun saatke privaatsõnum.