Saab 900, 1990, chopper

chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#26

L Nov 14, 2009 12:20

Viimase ca kahe nädalaga (umbes külmade ja lume tulekust alates vist) on tagatiib (silikoon või kumm, mis ta täpselt ongi) hakanud end naljakalt krussi kiskuma. Kellelgi veel sarnast kogemust?
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#27

L Nov 14, 2009 15:23

mhmh... imab täis ja läheb koledaks. Võib klaasi tihendi alt ära kah tulla.
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#28

L Nov 14, 2009 20:58

Jah, nii vasakust kui paremast nurgast juba ongi väljas tihendi alt.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#29

P Nov 15, 2009 16:51

Haige materjal jah, tee klaasplastist uue veekindla :)
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#30

K Dets 16, 2009 10:40

Vahepeal muutunud on niipalju, et peale seda, kui panin valuvelgede asemel alla talverehvid plekkveljel, kadus ära see kolks, mis enne tekkis kui keerata hooga paremale.

Hetkel lugu selline, et kuna vajan mingit sõiduvahendit ainult märtsikuuni ja märtsikuus algavad tegevused vajavad aga suuremaid investeeringuid ning kuna seega ei ole mul ka mõtet omale praegu pikemaks ajaks autot "ehitada", siis panen Saabi müüki, et asemele vaadata mingisugune liikur, mis 2,5 kuud ehk vastu peaks.

Hind 5000.-
Kuulutus koos piltidega siin: http://auto.motors24.ee/vehicles/262700-Saab-900-1990.aspx?pg=0&sort=paid

Hetkel on mulle teadaolevad järgmised vead:

* juhiuks ei avane väljastpoolt, link ei võta. Seestpoolt saab avada küll
* külmaga ei hoia tagaluugi amordid, soojaga oli ok
* kütusenäidiku tuli põleb kogu aeg, kuigi kütust on
* tagatuled on segaduses - vahepeal põlevad pidurituled koos bagariitidega, siis jälle ei põle üks numbrituli, teinekord jälle põleb jne
* käiguhoovastik tahab reguleerimist. Viies ja tagumine käik ei taha alati hästi sisse minna
* esiklaasis mõra
* suunatule kang ei püsi sees
* laepolster alla vajunud
* rooste - niipalju kui mina tean, siis leidub seda näiteks kapotiserval, ukse allääres (seesmised pooled on paraku läbinäritud) ning vasaku esimese tungraua kohal on ka tugev põletik sees. Võibolla on kuskil veel, aga ma ei ole paraku üleni kõhu alla kahjuks näinud. Niipalju tean, et vähemal pagasiruumi põhi on seestpoolt väga korralik.
* udutule nupp ei püsi sees
* mõnikord külmast peast tundub tagumikutunde järgi, nagu spidomeeter näitaks natuke rohkem, kuid mõne aja pärast on kõik taas korras
* käsipidur veel hoiab enamvähem paigal auto, kuid tahaks kindlasti pingutamist
* summuti laseb ka natuke läbi
* tagatiib on märja ja külmaga natuke "krussi" tõmbunud

Oktoobris vahetasin kütusepumba.
Kaasa saab katusereelingud, armatuurlaua plastiku, suunatule kangisüsteemi (mis on juba remonditud ja vajab veel uuesti tegemist, et püsiks), piltidel näha olevad valuveljed koos äraviskamiseks kõlbulike suverehvidega.
Ülevaatus sai läbi koos novembriga, kindlustus kehtib 2010 märtsi keskpaigani.
Hetkel on auto pesemata ja all on talverehvid plekkvelgedel. Valuveljed on talvepuhkusel.
Kaasa saab ka teise komplekti võtmeid ning eelmiste omanike poolt eelnevate aastate jooksul tehtud tööde kohta arveid.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#31

P Dets 20, 2009 17:46

Tuli välja, et häda ei olnud muud kui kerges hooletuses.
Nimelt oli jäänud kuidagi süsteemi vist ikkagi liigselt vett. Alguses ma seda kohe ei vaadanud, eeldasin lihtsalt kiiruga, et ehk asi pumbas või termostaadis vms. Aga ükspäev lähemalt uurima hakates, avastasin, et mõned lõdvikud kahtlaselt kõvad on. Valasin kontsentraati lisaks ja kõik on korras - keema ei lähe, puhub salongi sooja jne.
Tuleb vaid loota, et kuskil see külmumine mingit häda ei tekitanud.
Seega, pole hetkel ka müügiga kiiret enam. Proovin ikka veebruari lõpuni-märtsi alguseni välja sõita.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#32

E Dets 28, 2009 18:34

Kas teistel klassikuomanikel ka sarnast häda on, et normaalselt tankida ei saa? Kogu aeg püstol nö "klõpsub üle"...
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#33

T Dets 29, 2009 8:58

Algselt postitas: chopper
Kas teistel klassikuomanikel ka sarnast häda on, et normaalselt tankida ei saa? Kogu aeg püstol nö "klõpsub üle"...


Mhm, :conf:, kahtlane kas seda saab seostada klassikuga, vast ikka püstolites endas probleem, kuigi jah, ise hoian ka käega päästikut üleval, selle paari mintsiga veel näpud ära ei külmu, pakasega kasutan kindaid.

Meenub, et F-1 masinatel oli ka tihtilugu probleeme tankimisseadme kättesaamisega :D Nii, et järjekordne kahe otsaga asi siis, on´s tegu masinas või püstolis.
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#34

T Dets 29, 2009 10:27

Kahtlustan häda klassikus kuna mul muude autodega (ja neid on olnud üsna palju) varem pole sellist probleemi tavaliselt olnud (no mõnikord ikka juhtus, aga siis sai rääkida püstoli vms veast). Praegu klassikuga on aga absoluutselt IGAS tanklas IGA kord see jant.
Võibolla asi lihtsalt minu Saabis, ma ei mäleta täpselt kas mu eelmisel klassikul oli sama mure.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#35

T Dets 29, 2009 11:39

Ei saa olla see taknimisprobleem klassiku omapära. Pigem on konkreetsel autol miski paagi õhutusvoolik umbes või muljutud - bensiin paaki pääseb aga õhk välja ei pääse ja ongi probleem käes.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#36

T Dets 29, 2009 14:08

Kuna ta klassikul on, siis klassikuhäda on ikka;)
Kuigi mitte kõikide häda järelikult.
Peab üle vaatama millaski.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#37

R Veebr 26, 2010 11:55

Müük nüüd taas aktuaalne:

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12988&page=1
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#38

N Mär 04, 2010 10:35

Müüdud.
Teema sellega seks korraks ka läbi.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Vasta