Saab 900, 1984, yksheikki
Siin ta nüüd on, minu isiklik vanake. Oma eelmise auto teemas sai mainitud, et klassikud on kuidagi südamelähedased. Aega möödus ja pärast otsa lõppenud Tonnist sai proovitud igasuguseid erinevaid automarke, nagu Moskvitš, Opel Vectra ja veel üht-teist, aga tunne jäi, et Ikkagi tahaks omale Saabi.
Ühel ilusal augustikuisel päeval märkasin, et siia foorumisse on ilmunud müügile üks ilus klassik. Möödus veel pea kaks kuud, kuni tekitasin omale rahalisi vahendeid, õnneks ei ostnud keegi seda autot ära sel ajal, ja tõin ta omale koju.
Auto on musta värvi. Väga ilusa ja heas korras kerega. Mõned väikesed roostealged on, aga need on eelmise omaniku poolt põhjalikult töödeldud ja probleeme nii pea ei valmista.
Lisadeks on heas korras nahksisu, roolivõimendi, mitte töötav püsikiiruse hoidja ja mehhaaniline katuse luuk, mis avaneb iseseisvalt pea igas augus.
Mootor on kahe liitrine, 8 klapiga, sissepritsega ja ise hingav.
Üldiselt on auto heas korras, kuid mõningaid vigu siiski leidub:
- õlilekked jagaja kaane juurest, vända otsatihendist ja kuskilt roolilati juurest - lekked peatatud
-teatud mootoripöörete juures tiriseb midagi kapoti all nagu raudteekell, olen uurinud, aga pole leidnud veel põhjust - tõenäoliselt mingi suvaline tükk sattunud väljalaskesse
-eelpool mainitud ise avanev katuseluuk.
-pisipudinaid veel, mis praegu meelde ei tule, aga häirivad ja vajavad pikemas perspektiivis tähelepanu.
Lõpuks sain ka laiskusest võitu ja lisan mõned juba ammu lubatud pildid.
Peale vahatamist:
Ühel ilusal augustikuisel päeval märkasin, et siia foorumisse on ilmunud müügile üks ilus klassik. Möödus veel pea kaks kuud, kuni tekitasin omale rahalisi vahendeid, õnneks ei ostnud keegi seda autot ära sel ajal, ja tõin ta omale koju.
Auto on musta värvi. Väga ilusa ja heas korras kerega. Mõned väikesed roostealged on, aga need on eelmise omaniku poolt põhjalikult töödeldud ja probleeme nii pea ei valmista.
Lisadeks on heas korras nahksisu, roolivõimendi, mitte töötav püsikiiruse hoidja ja mehhaaniline katuse luuk, mis avaneb iseseisvalt pea igas augus.
Mootor on kahe liitrine, 8 klapiga, sissepritsega ja ise hingav.
Üldiselt on auto heas korras, kuid mõningaid vigu siiski leidub:
- õlilekked jagaja kaane juurest, vända otsatihendist ja kuskilt roolilati juurest - lekked peatatud
-teatud mootoripöörete juures tiriseb midagi kapoti all nagu raudteekell, olen uurinud, aga pole leidnud veel põhjust - tõenäoliselt mingi suvaline tükk sattunud väljalaskesse
-eelpool mainitud ise avanev katuseluuk.
-pisipudinaid veel, mis praegu meelde ei tule, aga häirivad ja vajavad pikemas perspektiivis tähelepanu.
Lõpuks sain ka laiskusest võitu ja lisan mõned juba ammu lubatud pildid.
Peale vahatamist:
Natuke juttu ka vahepeal toimunust. Ükspäev juhtus väike õnnetus. Tugevam tuuleiil rapsas auto ukse käest ja murdis seda natuke rohkem lahti kui oleks pidanud. Õnneks jäid uks ja ka tiib terveks, aga piiraja läks katki ja lukustas ukse lahtisesse asendisse. See tähendab, et ma ei saanud seda enam kinni lükata. Natuke pusimist ja õnnestus uks kinni saada, aga nagu ta avasin, oli seda jälle võimatu sulgeda. Muud lahendust sellele ei leidnud, kui lõikasin piiraja vahelt välja.
Teiseks avastasin, et juhi istmepadi on ära vajunud. Mind see ei segagi, aga teine pool kurdab, et ei näe rooli tagant välja enam :D
Ah jaa, ja kui kellelgi on pakkuda mõistliku hinnaga ilukilpe, siis võib mulle sellest teada anda.
Teiseks avastasin, et juhi istmepadi on ära vajunud. Mind see ei segagi, aga teine pool kurdab, et ei näe rooli tagant välja enam :D
Ah jaa, ja kui kellelgi on pakkuda mõistliku hinnaga ilukilpe, siis võib mulle sellest teada anda.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Istmepadi ilmselt ei olegi süüdi. Süüdi on istme all olev "võrk", mis on puruks. Kui uut võrku ei leia kusagilt, siis on nähtud ka vanadest turvavöödest punutud põhja seal..;)Algselt postitas: yksheikki
Teiseks avastasin, et juhi istmepadi on ära vajunud. Mind see ei segagi, aga teine pool kurdab, et ei näe rooli tagant välja enam :D
Selline
Aitäh heade soovide eest :)
Uudiseid ka siitpoolt. Auto bensunäidik näitab kõike muud, peale kütuse koguse paagis. Täiesti suva hetkedel annab see teada, et autol on pool paaki täis ja siis järgmine hetk juba teatab et vaid veerand, siis on paak tühi ja siis jälle veerand jne. Üpris täpselt andis teada kütuse lõppemisest bensiini tuli, aga eile selgus, et sellel on vist pirn läbi põlenud ja ma jäin tee peale ilma ühegi hoiatuseta. Õnneks üsna tankla juures, vaid 100m sain lükata :P
Lisaks veel sai autole tehtud hooldus, aga selle käigus ei saanud ma vahetatud õhufiltrit. Mulle jäi arusaamatuks, kuidas pagan see kopsik lahti käib ilma, et peaks korpuse kaane pealt kogu selle krempli, mis seal on, lahti lammutama? Need kaane peal olevad voolikud ei lase ju kaant nii palju liigutada, et filter vahelt kätte saada. APPI!
P.S Ilukilpidest olen ma endiselt huvitatud.
Uudiseid ka siitpoolt. Auto bensunäidik näitab kõike muud, peale kütuse koguse paagis. Täiesti suva hetkedel annab see teada, et autol on pool paaki täis ja siis järgmine hetk juba teatab et vaid veerand, siis on paak tühi ja siis jälle veerand jne. Üpris täpselt andis teada kütuse lõppemisest bensiini tuli, aga eile selgus, et sellel on vist pirn läbi põlenud ja ma jäin tee peale ilma ühegi hoiatuseta. Õnneks üsna tankla juures, vaid 100m sain lükata :P
Lisaks veel sai autole tehtud hooldus, aga selle käigus ei saanud ma vahetatud õhufiltrit. Mulle jäi arusaamatuks, kuidas pagan see kopsik lahti käib ilma, et peaks korpuse kaane pealt kogu selle krempli, mis seal on, lahti lammutama? Need kaane peal olevad voolikud ei lase ju kaant nii palju liigutada, et filter vahelt kätte saada. APPI!
P.S Ilukilpidest olen ma endiselt huvitatud.
Algselt postitas: yksheikki
Lisaks veel sai autole tehtud hooldus, aga selle käigus ei saanud ma vahetatud õhufiltrit. Mulle jäi arusaamatuks, kuidas pagan see kopsik lahti käib ilma, et peaks korpuse kaane pealt kogu selle krempli, mis seal on, lahti lammutama? Need kaane peal olevad voolikud ei lase ju kaant nii palju liigutada, et filter vahelt kätte saada. APPI!
Aga ega Sa ikka päris lihtsalt seda vahetada saagi ...
Sellel lehel, kus küll klassikaline paberfilter miski peenema filtri vastu vahetatakse, on kõik etapid ilusti piltide peal olemas. Aga nende kütusemakaronidega tuleb VÄGA ETTEVAATLIK olla - kipuvad kergesti purunema. :wise:
Edukat filtrivahetust!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Võtsin lõpuks südame rindu ja viisin eile auto ülevaatust saama. Tulemused olid vägagi head ühe mööndusega. Heitgaasid korras, pidurid uue auto väärilised ja kuskilt ei kolise ega logise AGA, kui vaid neid esimeseski postituses kirjeldatud õlilekkeid ei oleks.. Õnneks ei saanud need takistuseks ja nüüd võin muretult jälle aasta otsa sõita.
Tuleb öelda, et selle masinaga oli üpris lõbus ülevaatusel käia, need poisid seal nägid sellist Saabi lähedalt esimest korda ja see tekitas neis ikka parasjagu imestust, milliseid autosid on ikka kunagi toodetud. Ja kõige rohkem elevust põhjustas muidugi kapoti avanemine, see meeldis seal kõigile :D
Lisaks veel, kui bensufiltri eemaldasin, nagu õpetuseski kirjas, oli õhufiltri vahetus imelihtne ja üldse mitte nii pikk protseduur kui esialgu välja paistis. :thumb:
Ja kõige lõpuks, ilukilpide vastu on huvi säilinud.
Tuleb öelda, et selle masinaga oli üpris lõbus ülevaatusel käia, need poisid seal nägid sellist Saabi lähedalt esimest korda ja see tekitas neis ikka parasjagu imestust, milliseid autosid on ikka kunagi toodetud. Ja kõige rohkem elevust põhjustas muidugi kapoti avanemine, see meeldis seal kõigile :D
Lisaks veel, kui bensufiltri eemaldasin, nagu õpetuseski kirjas, oli õhufiltri vahetus imelihtne ja üldse mitte nii pikk protseduur kui esialgu välja paistis. :thumb:
Ja kõige lõpuks, ilukilpide vastu on huvi säilinud.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
otsi endale metallist ilukilpe.
vaata okidoki.ee
seal keegi vist 3 tk pakub ja samas saabianti käest võid ka küsida...
vaata okidoki.ee
seal keegi vist 3 tk pakub ja samas saabianti käest võid ka küsida...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ei vea mul autodega kohe üldse. Kui nad ise lootusetult ära ei lagune, siis aidatakse mind selles. Eilne sõit lõppes riia ringil korraliku kolksuga. :angry: Üks tegelane sõitis ringile ega arvestanud seda, et ma juba olen seal ja põrutas korrakski pidurdamata mulle külje pealt sisse. Sealt edasi lendasin veel lumehange ka. Haiget said väliste vigadena stange, kõrvalistuja poolne esitiib, kapott, tagatiib ja tagumine ratas on ka viltu all. Loodan, et vähemalt esisild terveks jäi, põhiline löök tuli küll enam-vähem rattasse, aga rattad viltu ei paista olema. Äge on see, et mind rünnanud Škoda lahkus sündmuspaigast treileril, mina aga liikusin ise. Siinkohal kiitus tugevale Rootsi rauale :notworthy:
Varsti saab autost pilti ka.
Varsti saab autost pilti ka.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uh, esirattasse, päris paha.
pead kindlustuse vennaga heale kokkuleppele jõudma. mitte mingi 5...15K eest loovutama. sul on kena auto.
pead kindlustuse vennaga heale kokkuleppele jõudma. mitte mingi 5...15K eest loovutama. sul on kena auto.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.