Saab 900, 1984, yksheikki
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Piltide pealt ei tundu vigastused kõige hullemad. Kui kindlustusega jutule saad siis peaks päris vinks-vonks auto tagasi saama.
PS! Minu arust on tegu kõige kenama klassiku keretüübiga... Jõudu ja jaksu sulle kindlustusega jamamisel.
Mul endal oli selline teema kindlustusega, et üks Mazda tagurdas mu pargitud Saabile otsa ja suutis tekitada tagumisele tiivale väikse mõlgi. Kindlustus sai pakkumise, et 10 000.- eest saab korda. Samas ise oleks lihtsalt ostnud uue tiiva lammarist ja külge pannud. Vähemalt sai korda kuigi ma ise ei oleks elusees sellist raha selle eest maksnud. Ainuke pluss oli see, et keemiline pesu tehti ka sees (ei oskagi öelda miks).
Kindlustus on tavaliselt väga mõistev kui on täiesti selge, et sina ei olnud milleski süüdi..
PS! Minu arust on tegu kõige kenama klassiku keretüübiga... Jõudu ja jaksu sulle kindlustusega jamamisel.
Mul endal oli selline teema kindlustusega, et üks Mazda tagurdas mu pargitud Saabile otsa ja suutis tekitada tagumisele tiivale väikse mõlgi. Kindlustus sai pakkumise, et 10 000.- eest saab korda. Samas ise oleks lihtsalt ostnud uue tiiva lammarist ja külge pannud. Vähemalt sai korda kuigi ma ise ei oleks elusees sellist raha selle eest maksnud. Ainuke pluss oli see, et keemiline pesu tehti ka sees (ei oskagi öelda miks).
Kindlustus on tavaliselt väga mõistev kui on täiesti selge, et sina ei olnud milleski süüdi..
Tagumise ratta seisukord tegelikult nii hull ei ole, kui pildilt paistab. Auto seisab kallaku peal ja tiivamõlk petab ka pisut ära. Sirge tee peal on pilt ilusam. Mõõtmise tulemusel selgus, et ratas on vaid 3mm viltu, see on pisiasi, ei hakka rehvi sööma ega muud pahandust tegema.
Kindlustusega kauplemine hakkab ka juba vaikselt lõpusirgele jõudma. Veel vaid nende poolt paberid vormistada ja raha mulle üle kanda. Edasi saab juba hakata remondile mõtlema, maha autot tõenäoliselt ei kanna jah :)
Kindlustusega kauplemine hakkab ka juba vaikselt lõpusirgele jõudma. Veel vaid nende poolt paberid vormistada ja raha mulle üle kanda. Edasi saab juba hakata remondile mõtlema, maha autot tõenäoliselt ei kanna jah :)
Häid uudiseid! Mu SAAB on jälle ilus, sirge ja sile Täitsa hea tunne on kohe.
Erilised tänud Ivometsale, kes aitas kindlustusega sebimisel, kopsis auto plekid sirgemaks ja lisaks veel parandas omast vabast tahtest niimõnegi asja ära. Näiteks istme. Suur kummardus sulle selle eest :notworthy:
Lisaks veel tänusõnad Lõuna-Eesti Autokeskusele, kes pahteldas ja värvis auto kokkulepitud ajast kiiremini ja odavamalt ka, kui hinnapakkumes öeldi.
Natukene negatiivset ka, tuleb hakata mõtlema roolilati vahetamisele/remontimisele. Seda ma teadsin, et see lekib, aga et ka lõtk sees on, tuli uudisena. Tänu sellele veale oli sillareguleerimine olnud paras piin, kui mitte öelda, et sama hästi kui võimatu.
Erilised tänud Ivometsale, kes aitas kindlustusega sebimisel, kopsis auto plekid sirgemaks ja lisaks veel parandas omast vabast tahtest niimõnegi asja ära. Näiteks istme. Suur kummardus sulle selle eest :notworthy:
Lisaks veel tänusõnad Lõuna-Eesti Autokeskusele, kes pahteldas ja värvis auto kokkulepitud ajast kiiremini ja odavamalt ka, kui hinnapakkumes öeldi.
Natukene negatiivset ka, tuleb hakata mõtlema roolilati vahetamisele/remontimisele. Seda ma teadsin, et see lekib, aga et ka lõtk sees on, tuli uudisena. Tänu sellele veale oli sillareguleerimine olnud paras piin, kui mitte öelda, et sama hästi kui võimatu.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eks ma siis panen kah siia ühe pildi mis sellest akordionist siis lõpuks sai. sai ikka päris kenaks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Täna kasutasin ära eelised, mida pakub hea ilm ja nokitsesin veidi auto kallal. Nüüdsest on kaasreisijatel turvalisem mu Saabiga sõita, sest ta sai omale lõpuks tagumised turvavööd. Varemalt olid need kuidagi imelikult pooliku olemisega. Ühel pool oli vaid vöö, kinnitusklõpsakas sellel puudus, teisel pool polnud üldse midagi. Vastuseid oli ka kogu kamba peale vaid üks. Vööde eest tänud mart96 -le. :notworthy:
Lisaks olen vahepealsel ajal autole teinud ka nahahoolduse. Nüüd näeb salong ilusam ja värskem välja küll.
Avastasin ka roolilati lekkepõhjuse, ees on ootamas üks kõige ebameeldivam töö, mida suudan ette kujutada, lati tolmukatete vahetus..
Lisaks olen vahepealsel ajal autole teinud ka nahahoolduse. Nüüd näeb salong ilusam ja värskem välja küll.
Avastasin ka roolilati lekkepõhjuse, ees on ootamas üks kõige ebameeldivam töö, mida suudan ette kujutada, lati tolmukatete vahetus..
eee?? roolilati lekke põhjus? Ega need tolmukatted küll seda vedelikku seal sees ei hoia. Need ikka selleks, et liiv ja sodi sisse ei läheks. Ja muidugi lati tervise huvides oleks need vaja ära küll vahetada. Selleks pead muidugi välimised rooliotsad eemaldama, mis tähendab, et seejärel tuleks ka silda reguleerida. No võib muidugi lugeda ära, mitu tiiru sa keerad kumbagi otsa, kui neid eemaldad ja siis tagasi pannes sama palju keerata, aga see on mu arust ikkagi...
Kui latt juba lekib, siis oleks mõttekas uus latt hankida-ise ei tee seal midagi.. Kui ta muidugi ilusti veel võimendab ja leke ei ole suur, siis võid muidugi proovida uued tolmukatted panna ja vedelikku kogu aeg lisada. Looduskaitsjad muidugi mul pead ei silita sellise soovituse eest ja noh eks oleks ju tore, kui auto ei jäta plekke maha..
Aga tore, et vöödega korda said:D
Kui latt juba lekib, siis oleks mõttekas uus latt hankida-ise ei tee seal midagi.. Kui ta muidugi ilusti veel võimendab ja leke ei ole suur, siis võid muidugi proovida uued tolmukatted panna ja vedelikku kogu aeg lisada. Looduskaitsjad muidugi mul pead ei silita sellise soovituse eest ja noh eks oleks ju tore, kui auto ei jäta plekke maha..
Aga tore, et vöödega korda said:D
Käisin ka ise sellega proovisõitu tegemas eelmise suve lõpus. Sai lastud lasnamäe kanalis kaks otsa ja ise ka ei tea miks, aga lõpuks ei läinud siiski diiliks. Igati ok tundus muidu.
Vaatasin eelmisel korral kui Pärnus käisin, et Holzbergil on Saabi kiri seinale ilmunud ja ka üks Saab salongis - Sa Ivomets konkurentsi ei taha talle pakkuma hakata? Sul oleks selles pisikeses linnas selge turueelis ja sinne rahvas käiks Sul hea meelega külas :)
Vaatasin eelmisel korral kui Pärnus käisin, et Holzbergil on Saabi kiri seinale ilmunud ja ka üks Saab salongis - Sa Ivomets konkurentsi ei taha talle pakkuma hakata? Sul oleks selles pisikeses linnas selge turueelis ja sinne rahvas käiks Sul hea meelega külas :)
Algselt postitas: mart96
eee?? roolilati lekke põhjus? Ega need tolmukatted küll seda vedelikku seal sees ei hoia. Need ikka selleks, et liiv ja sodi sisse ei läheks.
:red: ma juba lootsin suurele murele lihtsa lahenduse leida.
Siin kusagil oli mu meelest juba üsna ammu üks klassiku roolilati teema vähemast, püüa otsida.
Aga mu meelest oli karm lühikokkuvõte - otsi mittelekkiv latt või osta uus ja asenda või lase asendada.
Lihtne lahendus on paraku kulukaim - lasta latt uue (tegelikult taastatud, vana annad vastu) lati vastu vahetada.
Aga mu meelest oli karm lühikokkuvõte - otsi mittelekkiv latt või osta uus ja asenda või lase asendada.
Lihtne lahendus on paraku kulukaim - lasta latt uue (tegelikult taastatud, vana annad vastu) lati vastu vahetada.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
on olemas firmad, kes latte taastavad.
uurisin kunagi, et pidi vist maksma 1000 + remondikomplekt.
aga pole ise ka veel oma tagavaralatiga sinna jõudnud
uurisin kunagi, et pidi vist maksma 1000 + remondikomplekt.
aga pole ise ka veel oma tagavaralatiga sinna jõudnud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
On aeg seda teemat uuendada.
Vahepeal on Saabik omale üksjagu uusi tükke külge saanud ja üht-teist on ka parandatud. Vahetusse läksid esimesed piduriklotsid, õli ja filter, roolilati kaitsekummid ning jagaja vaakumregulaator. Viimase eest tänud Fabrikule! Väikese vahejuhtumi tõttu pealinnas tuli ka ette uued jalavarjud muretseda. Teadsin küll, et rehvid on vanad ja suht väsinud, aga lootsin, et ehk selle hooaja veel kestavad. Ei kestnud. Täiesti suva hetkel üks esirehv lõhkes lihtsalt.
Parandatud sai salongi visuaalset poolt, uksepolstrid said omale viisakama väljanägemise. Varem olid need liimist lahti, kinnitusklambrid kadunud ja muidu ka ei näinud nad just kõige ilusamad välja. Nüüd on pilt teine.
Et auto päris korda saada, tuleb veel üht-teist ära teha. Nimelt ei ole kuskile kadunud talvel kirjeldatud käivitusprobleemid külma mootoriga, aga soojade ilmadega on see asi päris viisakas, nii et seda oli mugav kaugusesse lükata. Ja teine probleem, ühe väga andeka autoremondi luksepa abiga püüdsin vahetada esimest (salongipoolset)väntvõlli simmerlingi, aga see jäi tegemata. See suur polt, mis rihmarullikut hoiab, on nii arulagedalt kõvasti kinni keeratud, et see ei reageerinud mitte mingile väele. Täitsa kohe huvitab, kuidasmoodi ja mille kuradiga see lahti keeratakse :evil:
Need kaks asja ja võibolla veel midagi saavad tehtud septembris.
Vahepeal on Saabik omale üksjagu uusi tükke külge saanud ja üht-teist on ka parandatud. Vahetusse läksid esimesed piduriklotsid, õli ja filter, roolilati kaitsekummid ning jagaja vaakumregulaator. Viimase eest tänud Fabrikule! Väikese vahejuhtumi tõttu pealinnas tuli ka ette uued jalavarjud muretseda. Teadsin küll, et rehvid on vanad ja suht väsinud, aga lootsin, et ehk selle hooaja veel kestavad. Ei kestnud. Täiesti suva hetkel üks esirehv lõhkes lihtsalt.
Parandatud sai salongi visuaalset poolt, uksepolstrid said omale viisakama väljanägemise. Varem olid need liimist lahti, kinnitusklambrid kadunud ja muidu ka ei näinud nad just kõige ilusamad välja. Nüüd on pilt teine.
Et auto päris korda saada, tuleb veel üht-teist ära teha. Nimelt ei ole kuskile kadunud talvel kirjeldatud käivitusprobleemid külma mootoriga, aga soojade ilmadega on see asi päris viisakas, nii et seda oli mugav kaugusesse lükata. Ja teine probleem, ühe väga andeka autoremondi luksepa abiga püüdsin vahetada esimest (salongipoolset)väntvõlli simmerlingi, aga see jäi tegemata. See suur polt, mis rihmarullikut hoiab, on nii arulagedalt kõvasti kinni keeratud, et see ei reageerinud mitte mingile väele. Täitsa kohe huvitab, kuidasmoodi ja mille kuradiga see lahti keeratakse :evil:
Need kaks asja ja võibolla veel midagi saavad tehtud septembris.
Jätkan monoloogi. Juba siis, kui ostsin selle auto, oli siduripedaal oluliselt madalamal, kui peaks, aga kuna ta lahutas ilusti, siis ei olnud sellest lugu. Aga viimasel ajal täheldasin, et kui pikemalt sõita, nii et auto korralikult soojaks läheb, vajub pedaal veel rohkem põhja ja tänu sellele ei lahuta sidur enam korralikult. Kuni üleeilseni, mil ta üldse toimetamast loobus. Asja lähemal uurimisel selgus õnneks, et peamine viga seisneb siduripedaali kulumises. Pedaal on kinnitatud peasilindri külge tiftiga ja tiftiauk oli ajapikku ovaalseks muutunud. Samuti ilmutab väsimuse märke ka peasilinder, millel on lõtk sees. Pedaal sai korda, aga silindriga on vaja veel midagi välja mõelda.
Käsin eile Pealinnas autot paremaks saamas. Vahetusse läks üks väline pooltelje ots, genekat sai veidi uuendatud, see ei tahtnud ootamatult enam oma ülesannete kõrgusel olla ja kõige suurema asjana sai auto omale uue väntvõlli rihmaratta. Nüüd mootor ei leki enam ni koledasti. Tehtud tööde eest suured kummardused Trionicule! :notworthy: