Saab 900 Turbo, 1985, ivomets
ai kurjam!
kuradi hea näeb välja alt-hoopis teistsugune, kui minu 83 a GLS, mida eile hilisõhtul just ka alt pesin ja uurisin
a minu omal on see eest sumps;) aga pole jälle süütelukku-käivitan TSI pistikust kirjaklambritega ja ka SAAB sõita:thumb:
kuradi hea näeb välja alt-hoopis teistsugune, kui minu 83 a GLS, mida eile hilisõhtul just ka alt pesin ja uurisin
a minu omal on see eest sumps;) aga pole jälle süütelukku-käivitan TSI pistikust kirjaklambritega ja ka SAAB sõita:thumb:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänase päevaga sai siis esimesed kilomeetrid autoga sõidetud!
tunne on vägev, justkui uue autoga!
hommik algas aga sellega, et sumbutaja all panna: ei hakkanud ise midagi ehitama, vaid tellisin kalli raha eest 3 vajalikku toru, mis nagu lego kokku peaks minema, aga võta näpust!:mad:
1 ja 3 oli mufflexi asjad, keskmine bosal. kokku summa 2250 kr.
läks vaja ketaslõikajat ja keevitust, et asi korralikult alla saada. ilma, poleks üldse saand.
ja aega kulus 3 tundi. ju need vormid, kus torusi väänatakse on välja venind ja head nahka seal enam ei tule.
aga alla ta sai ja rahule võis jääda, vähemalt praegu läbi kuskilet ei lase.
siis läksin arki arvele võtma ja ennem arki andis saba bensiinipump. Taas 1150 kr ja töötab taas.
Samas oleks vaja uut pumba ja paagi vahelist kummilutti, no tegelt see veekl kestab 10 aastat ; ja veel pumba paagipoolsesse otsa mingit tykki, pumba ja filtri vahele. Praegu sai see tehtud ühest roolilati kaitsekummist. vanast oli vaid mäletsus veidi väga vedela toorkummi moodi ollusest, mis kätekülge jäädavalt hakkas.
tunne on vägev, justkui uue autoga!
hommik algas aga sellega, et sumbutaja all panna: ei hakkanud ise midagi ehitama, vaid tellisin kalli raha eest 3 vajalikku toru, mis nagu lego kokku peaks minema, aga võta näpust!:mad:
1 ja 3 oli mufflexi asjad, keskmine bosal. kokku summa 2250 kr.
läks vaja ketaslõikajat ja keevitust, et asi korralikult alla saada. ilma, poleks üldse saand.
ja aega kulus 3 tundi. ju need vormid, kus torusi väänatakse on välja venind ja head nahka seal enam ei tule.
aga alla ta sai ja rahule võis jääda, vähemalt praegu läbi kuskilet ei lase.
siis läksin arki arvele võtma ja ennem arki andis saba bensiinipump. Taas 1150 kr ja töötab taas.
Samas oleks vaja uut pumba ja paagi vahelist kummilutti, no tegelt see veekl kestab 10 aastat ; ja veel pumba paagipoolsesse otsa mingit tykki, pumba ja filtri vahele. Praegu sai see tehtud ühest roolilati kaitsekummist. vanast oli vaid mäletsus veidi väga vedela toorkummi moodi ollusest, mis kätekülge jäädavalt hakkas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüdseks ka ülevaatus läbitud. ja vigasid ei leitud. ise arvasin, et gaasid ei vasta normidele ; aga ei, kõik nagu kaasaegsel katiga masinal, kuigi see ilma katita.
esimesed 30 km sai kah päevaga maha sõidetud.
klassik on mõnus!!
nüüd tuleb apc -ga natuke tegelda, sest turboosuti läheb sinna poole peale vaid, või nõks üle selle. aga ta töötab ja plõksub.
ei teagi, kust mida teha.... seda andurit sinns 3 volla otsa nagunii kuskilt uut hea hinnaga ei saa.
esimesed 30 km sai kah päevaga maha sõidetud.
klassik on mõnus!!
nüüd tuleb apc -ga natuke tegelda, sest turboosuti läheb sinna poole peale vaid, või nõks üle selle. aga ta töötab ja plõksub.
ei teagi, kust mida teha.... seda andurit sinns 3 volla otsa nagunii kuskilt uut hea hinnaga ei saa.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sai proovitud konditsioneeri täita. esimesel katsel ei õnnestunud- lasi ühe yhenduse vahelt läbi, lahendus lihtne, uus tihend.
teine katse:uue tihendiga ka lasi läbi, siis selgus, et toru ots, mille sisse vooliku ots läheb, pikuti oragu sees.
siis mõtlemist ja käsitööna ots lühemaks ja uus pesa tihendi jaoks ja taas uus tihend.
kuna pump pole 100 aastat käinud, siis lasin lõpuks ka külmaaine sisse, kuigi näitas veel väikest leket kuigi kohta ei õnnestunud nyyd leida. äkki pump ise, et seisnud kaua??
aga nüüd 2 päeva asi toimib ja täiega mõnus kulgeda!
muidugi kliimatäitja oli kah mingi lahe sell, kes solvas nii et väha pole: et nii vana ja roostes auto ja väga kole auto ja kliima kah peal ja mis sa sellest täidad jne...
teine katse:uue tihendiga ka lasi läbi, siis selgus, et toru ots, mille sisse vooliku ots läheb, pikuti oragu sees.
siis mõtlemist ja käsitööna ots lühemaks ja uus pesa tihendi jaoks ja taas uus tihend.
kuna pump pole 100 aastat käinud, siis lasin lõpuks ka külmaaine sisse, kuigi näitas veel väikest leket kuigi kohta ei õnnestunud nyyd leida. äkki pump ise, et seisnud kaua??
aga nüüd 2 päeva asi toimib ja täiega mõnus kulgeda!
muidugi kliimatäitja oli kah mingi lahe sell, kes solvas nii et väha pole: et nii vana ja roostes auto ja väga kole auto ja kliima kah peal ja mis sa sellest täidad jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pagan kui vägev auto ikka klassik on!
eriti külmaga!
kuna praegu sõita vaid mingid väga lühikesed otsad, ja tahaks ikka sooja autot, siis puhusin peale pikka, pikka aega taas klassikule elu sisse. ei teinud teist nägugi, et mitu kuud külmas seisnud. aku vedas alguses päris vaevaliselt ringi aga kolmanda korraga juba käivitus . panin mingid naelad ka ette alla ja see klassikuga sõidu tunne on ikka mega!
ja mingi par minutit soojendamist ja juba puhub salongi sooja!!!
Ja klassikuga juhitavus on ikka täiesti midagi muud, kui mingite muude masinatega, ülitäpne ja väga konkreetne. Muidugi see masin sõitnud ka ikka pigem vähe kui palju.
jumalasti igatseks klassikut ka jääl proovida aga hirm, sest käsikas eesratastel ja äkki on vaja, et miskit päästa annaks, siis ei ole tast tolku.
tankisin 20 liitrit ja vaatab nüüd palju sellise külmaga kilomeetreid läbida saab.
eriti külmaga!
kuna praegu sõita vaid mingid väga lühikesed otsad, ja tahaks ikka sooja autot, siis puhusin peale pikka, pikka aega taas klassikule elu sisse. ei teinud teist nägugi, et mitu kuud külmas seisnud. aku vedas alguses päris vaevaliselt ringi aga kolmanda korraga juba käivitus . panin mingid naelad ka ette alla ja see klassikuga sõidu tunne on ikka mega!
ja mingi par minutit soojendamist ja juba puhub salongi sooja!!!
Ja klassikuga juhitavus on ikka täiesti midagi muud, kui mingite muude masinatega, ülitäpne ja väga konkreetne. Muidugi see masin sõitnud ka ikka pigem vähe kui palju.
jumalasti igatseks klassikut ka jääl proovida aga hirm, sest käsikas eesratastel ja äkki on vaja, et miskit päästa annaks, siis ei ole tast tolku.
tankisin 20 liitrit ja vaatab nüüd palju sellise külmaga kilomeetreid läbida saab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vihjeks vöin öelda et hetkel minu 2,0 natuke lonkav karpa saab tallinna linnas ja natuke linnast väljas 8,5-9L sajale hakkama :P
Ja suht ära söidetud rehvidega pole ka väga hullu liigelda.
Ja suht ära söidetud rehvidega pole ka väga hullu liigelda.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
1,5 aastat pole midagi kirjutanud aga pole ka midagi erilist teinud.
Mullu suvel saabide suvekokkutulekul käisin ja ei rohkemat sõitnud.
Mullu sügisel ka põhjapesu ja muud pesud ja siis kogu põhja katmine mastiksiga.
Sel suvel paar korda pesu ja kuivatamist päikese käes ja nüüd sügisel tegin ühe ringi Pärnu-Rapla-Pärnu.
Käruga, käisin katelt ostmas. See momendil ainuke konksuga masin.
Mullu suvel saabide suvekokkutulekul käisin ja ei rohkemat sõitnud.
Mullu sügisel ka põhjapesu ja muud pesud ja siis kogu põhja katmine mastiksiga.
Sel suvel paar korda pesu ja kuivatamist päikese käes ja nüüd sügisel tegin ühe ringi Pärnu-Rapla-Pärnu.
Käruga, käisin katelt ostmas. See momendil ainuke konksuga masin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Peale 0,5 aastat taas oli kärukonksuga masinat vaja ja ajasin karu talveunest üles.
Tegin kindlustuse ja kohe ka ülevaatuse ja ida poole ajama!
Pagana hea on ikka klassikuga sõita! Et te teaksite! :gun:
Aga värk ise oli selles, et üks 16 klapiline kupee turboklassik oli müüa. Ei saand ostmata jätta. Muidugi masin täitsa sõidukorras. Ülevatusele veel ei läheks ...
lisadest el luuk, el peeglid, püsikiirusehoidja
Tegin kindlustuse ja kohe ka ülevaatuse ja ida poole ajama!
Pagana hea on ikka klassikuga sõita! Et te teaksite! :gun:
Aga värk ise oli selles, et üks 16 klapiline kupee turboklassik oli müüa. Ei saand ostmata jätta. Muidugi masin täitsa sõidukorras. Ülevatusele veel ei läheks ...
lisadest el luuk, el peeglid, püsikiirusehoidja
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mida pidi se turbo nüüd pöörleb ? :conf: