SAAB 99 GL, 1983, Gudmund
Postitatud: K Dets 30, 2009 2:09
Tere!
Sõidan SAAB-ga juba lõppeva aasta aprillist. Soov end antud kommuunile tutvustada on hetkel teostumas.
Lühidalt autost:
Isend aastast 1983
Komplekteeritud Soomes Valmeti tsehhis
Jõuallikas 2.0 liitrit, ühe karburaatoriga
Kere kupee
Värvuseks Uppsala Kollane (pruun)
Sisu veluur (beež)
Käigukastiks 5 astmeline manuaal
Läbisõit ca. 220 tuhat
Ülidiselt heas seisukorras. Esineb üksikuid roostekahjutusi.
Auto sai soetatud eesmärgiga läbida trass Tallinn-Monaco-Tallinn. Etteruttavalt - eesmärk täideti.
Lähidalt marsruudist:
Tallinn, Tartu, Riia, Kaunas, Varssavi, Krakow, Orava, Bratislava, Viin, Davos, Passo dello Stelvio, Stelvio, Verona, Genova, Ventimiglia, Latte, Monaco, Napoleoni sõjatee, Verdón, Strasbourg, Dresden, Poznan, Swiebodzin, Suwalki, Kunas, Pärnu, Tallinn
Tehnika oli kiiduväärt - esines vaid üksikuid tagasilööke. Enne Krakowit vajus läbi kaardilugeja istme põhi, mis parandati käepäraste vahenditega. Monaco kesklinnas tegi oma viimase ohke siduri töösilindri tihend, mille tulemusel uppus Monte Carlo pidurivedelikku. Seoses sellga püstitasime maailmarekodri pukseerimises, transportides oma hingevaakuva võistlusratsu läbi kolme riigi (Monaco, Prantsusmaa, Itaalia) tagasi Lattesse. Sidur parandus Dakari tingimustes ning kadudeta. Siinkohal peab kiitma SAAB-i insenertehnilisi lahendusi elemendi paiknemise osas.
Valitud vaateid:
SAAB ja mäed
SAAB ja Lancia Stelvios
SAAB Monacos
Saabem sõpradeks!
Gudmund
Sõidan SAAB-ga juba lõppeva aasta aprillist. Soov end antud kommuunile tutvustada on hetkel teostumas.
Lühidalt autost:
Isend aastast 1983
Komplekteeritud Soomes Valmeti tsehhis
Jõuallikas 2.0 liitrit, ühe karburaatoriga
Kere kupee
Värvuseks Uppsala Kollane (pruun)
Sisu veluur (beež)
Käigukastiks 5 astmeline manuaal
Läbisõit ca. 220 tuhat
Ülidiselt heas seisukorras. Esineb üksikuid roostekahjutusi.
Auto sai soetatud eesmärgiga läbida trass Tallinn-Monaco-Tallinn. Etteruttavalt - eesmärk täideti.
Lähidalt marsruudist:
Tallinn, Tartu, Riia, Kaunas, Varssavi, Krakow, Orava, Bratislava, Viin, Davos, Passo dello Stelvio, Stelvio, Verona, Genova, Ventimiglia, Latte, Monaco, Napoleoni sõjatee, Verdón, Strasbourg, Dresden, Poznan, Swiebodzin, Suwalki, Kunas, Pärnu, Tallinn
Tehnika oli kiiduväärt - esines vaid üksikuid tagasilööke. Enne Krakowit vajus läbi kaardilugeja istme põhi, mis parandati käepäraste vahenditega. Monaco kesklinnas tegi oma viimase ohke siduri töösilindri tihend, mille tulemusel uppus Monte Carlo pidurivedelikku. Seoses sellga püstitasime maailmarekodri pukseerimises, transportides oma hingevaakuva võistlusratsu läbi kolme riigi (Monaco, Prantsusmaa, Itaalia) tagasi Lattesse. Sidur parandus Dakari tingimustes ning kadudeta. Siinkohal peab kiitma SAAB-i insenertehnilisi lahendusi elemendi paiknemise osas.
Valitud vaateid:
SAAB ja mäed
SAAB ja Lancia Stelvios
SAAB Monacos
Saabem sõpradeks!
Gudmund