Saab 900 2.1 4D, 1992, Mart900
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vedrud kardinaalselt erineva läbimõõduga, seega sassi neid ajada ei saa.
aga vaata veljedelt offseti numbrit. Äkki neid kah mitut erinevat. ja äkki velgi vahetades saad abi.
Kuskil netis on saabi veljed koos andmetega. äkki aitab sealt miskit selgust saada.
195/65 ei ole klassiku mõõt kah mitte. 195/60 annab ja põhimõõt ikka 185 /65 .
aga vaata veljedelt offseti numbrit. Äkki neid kah mitut erinevat. ja äkki velgi vahetades saad abi.
Kuskil netis on saabi veljed koos andmetega. äkki aitab sealt miskit selgust saada.
195/65 ei ole klassiku mõõt kah mitte. 195/60 annab ja põhimõõt ikka 185 /65 .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sama jama minu klassikuga. Rehvid õiges mõõdus, 185/65 R15, veljed originaalid. Tõsi küll, mul on kadunud tagasilla põhjakummid (uued sõidavad pakiruumis kaasa, pole saanud mahti alla panna). Olen ka mõelnud vedrude vahetamise peale, eriti auto tagaosa on väga madal.
SAAB on tegusõna!
Kas see asub vedru sees? Vist tean millest jutt ja kui ei eksi siis need näevad mul kenad välja. Vaatan hommikul veljed üle, aga kuna tegu on originaal plekkvelgedega siis vaevalt sealtki erilist lahendust loota on. Pean vist leppima faktiga et need 6,5 mm mis mu rattad kõrgemad on teevadki seda põrgut. Kas amort ei mõjuta seda üldse?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
just, just, need mis vedru sees.
ei see amort aita kui vedru läbilööb.
aga vist peaks klassiku offset 30 olema. pole ühtegi klassiku raanmataut kah toas, et vaadata. äkki tonnisel tuli mingi teine offset ja tonnise veljed näiteks all?
Homme saaks oma masina pealt vaadata mis sellel velgedel nrid näitavad.
Aga sa ära pakusid naisi vea ja vaata, siis seda probleemi ei ole, et läbi lööks ;)
ei see amort aita kui vedru läbilööb.
aga vist peaks klassiku offset 30 olema. pole ühtegi klassiku raanmataut kah toas, et vaadata. äkki tonnisel tuli mingi teine offset ja tonnise veljed näiteks all?
Homme saaks oma masina pealt vaadata mis sellel velgedel nrid näitavad.
Aga sa ära pakusid naisi vea ja vaata, siis seda probleemi ei ole, et läbi lööks ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Need puhvrid ei asu klassikul ju vedru sees vaid kõrval. Kere ja tagasilla vahel. Nii palju kui enda omi jälginud, käivad nad tihti vastu silda (ehk siis nendest on reaalselt kasu) ja alati kui olen neid näppinud, on nad kere küljest ära pudenenud. Kui remonttöö käigus ära kukuvad, saab lihtsalt parandada (polt ja suur seib), kui ära kadunud, siis teine jutt..
Jätkan juttu. Minu autole said täna jälle tagasilla puhvrid külge. Aga suuremast lohust läbi sõites käis ratas jalle vastu koobast. (Naist polnudki autos.) Tuleb seega väsinud vedrud ära vahetada. Aga miks Sinu autol sellest abi polnud, ei oska ikkagi arvata. Nii et targemaks justkui ei saanud.
SAAB on tegusõna!
Vedrud küll küljes aga kas mõlemad kummipuksid vedrude peal ja all on olemas? Ma tegelikult ei tea kas nad käivad mõlemal pool aga mul on ja pole mingit probleemi, hoolimata sellest et seda "pirni" ühel pool ei ole.
Kas offset on sama mis ET? minu veljel on ET33, foorumi tabelis on klassikul hoopis ET40, äkki koer maetud seal?
Täna said kõik armatuuri tuled korda, kohe teine sõit järgmiseks tuleb uus siduri survelaager, vahetusest pole küll palju möödas aga on sattunud vist praak vidin - teeb igatahes aegajalt koledat häält. Vahetust vajab ka rooli kardaan, loodan et neid ikka saadaval.
Rataste koopasse käimise vastu tuleb vist tekitada klotsid vedru vahele, sest kõik muu puksid jne on 100% korras. kuidas neid tekitada? Rehvid liiga head, et neist loobuda.
Täna said kõik armatuuri tuled korda, kohe teine sõit järgmiseks tuleb uus siduri survelaager, vahetusest pole küll palju möödas aga on sattunud vist praak vidin - teeb igatahes aegajalt koledat häält. Vahetust vajab ka rooli kardaan, loodan et neid ikka saadaval.
Rataste koopasse käimise vastu tuleb vist tekitada klotsid vedru vahele, sest kõik muu puksid jne on 100% korras. kuidas neid tekitada? Rehvid liiga head, et neist loobuda.
Mina, abikaasa, natuke pagasit ja kolm last autos ning kostab tagant krobinat kurvides, kiirendustel. Ma päris kindel pole aga tundub nagu käiks vastu porilapaka kinnitusi või koopa välis serva.
Suvekad on 185/65 ja nende velgedel on ET39, need koopasse ei käinud. Aga autol on nina kergelt uppis olnud kogu aeg, tagumiku kergitamine ei teeks vist paha.
Suvekad on 185/65 ja nende velgedel on ET39, need koopasse ei käinud. Aga autol on nina kergelt uppis olnud kogu aeg, tagumiku kergitamine ei teeks vist paha.
Et 39 viib rehvi võrreldes ET33-ga 11mm sisse poole, vahe on ka velje laiusel,aga see läks meelest kuipalju ja kumma kasuks.
Sellel mustal 4d sedaanil,mida praegu nokitsen olid all suvekad 195/65 veljel ET33 ja need ei ole kuskile vastu käinud. Nüüd panen alla 195/65 talvekad veljel ET39 , ehk rehv läheb 11mm kerele ligemale , eks ole näha kas saab sõita.
Sellel mustal 4d sedaanil,mida praegu nokitsen olid all suvekad 195/65 veljel ET33 ja need ei ole kuskile vastu käinud. Nüüd panen alla 195/65 talvekad veljel ET39 , ehk rehv läheb 11mm kerele ligemale , eks ole näha kas saab sõita.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma päris kindel pole aga tundub nagu käiks vastu porilapaka kinnitusi või koopa välis serva.
rquote]
ma ei saa aru, mida ehitate, kui sa isegi ei tea kus kohast asi vastu käib. minu mõistus ütleb, et see tuleks kõigepealt kindlaks teha ja siis lahendusi otsida.KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivomets!
Vabandan! Tead see foorumivärk, oled omal lainel ja arvad et kõik saavad aru:P
Tegelikult olen tänaseks täiesti kindel, et rehv puutub just välimisse koopaserva, sõidan igapäev sama autoga ning tagumiku sensorid kihutavad sadu signaale otse pähe. Rehv on natuke laiem, velg viib seda veelgi väljapoole ja nii see juhtubki. Kõik puksid on korras, see on kontrollitud.
Miks arvan et tagaots üldiselt madal on on vist pigem maitseasi, pereinimesena sõidan tihti täieslastis ja vahest satub ka käru konksuotsa, pealegi kui auto kaotab sõidumugavuses siis need kummipuksid saab sama hästi ka uuesti ära võtta. :beer:
Vabandan! Tead see foorumivärk, oled omal lainel ja arvad et kõik saavad aru:P
Tegelikult olen tänaseks täiesti kindel, et rehv puutub just välimisse koopaserva, sõidan igapäev sama autoga ning tagumiku sensorid kihutavad sadu signaale otse pähe. Rehv on natuke laiem, velg viib seda veelgi väljapoole ja nii see juhtubki. Kõik puksid on korras, see on kontrollitud.
Miks arvan et tagaots üldiselt madal on on vist pigem maitseasi, pereinimesena sõidan tihti täieslastis ja vahest satub ka käru konksuotsa, pealegi kui auto kaotab sõidumugavuses siis need kummipuksid saab sama hästi ka uuesti ära võtta. :beer:
Ega siin muud ei aita kui:
http://www.summitracing.com/parts/AIR-60756/
Proovitud, väga hea, eriti haagisega, mingi 1,5 at rõhku sisse ja no problemo mingite koopaservadega :)
http://www.summitracing.com/parts/AIR-60756/
Proovitud, väga hea, eriti haagisega, mingi 1,5 at rõhku sisse ja no problemo mingite koopaservadega :)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kuidas need kestavad? Sul on nad hobiautol, aga igapäev sõita? Leidsin midagi sellist http://www.sasab.com/Rear-Spring-Spacers-i912.aspx aga ei hammustanud läbi kas need on lihtsalt uretaan asendud originaalile või on see ka paksem. Aga eks seda tõstmiseks vajalikku kraami vast müüakse enamvähem igalpool.
Mul on sellised alumiiniumist, et kui tahad kõrgemaks. Praegu on ainult vedru all, vahel käib ratas ikka koopasse suure koormaga aga kui vedru peale panen, siis jälle ilma koormata jube jäik. Ma pigem paneks juba need pumbatavad junnid mida Andrus soovitas Neid kasutad siis kui rohkem koormatud on, muidu lased tühjaks. Säästab vedrusid ka. Xantial oli mõnus isenivelleeruv süsteem... ainuke hea asi selle auto juures.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mul jälle on vedru vahele keeratud kummist puhver umbes kahe keeru ulatuses, et ei lööks vedru kokku. Isegi ei tea kui vanad vedrud on, aga eelmisest autost mäletan, et aitas uute vedrude paigaldamine, kui pole just väga laiad rehvid.