Suvest rääkides tuli meelde et mul on ninas üks pooleliolev remont töö, nimelt sai viga juhipoolne esimene nurk ja ühel plastikutükil on kole kriim sees, kui kellegil vedeleb siis võtaksin heameelega omale.
Saab 900 2.1 4D, 1992, Mart900
Kulumist hindad loomulikult vaatluse teel. Kui "tablett" on küljest ära, siis vaatadki.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Küll on ikka mõnus vana romuga sõita, eriti kui teda on just putitatud Sain täna oma auto kätte üsna mehisest hooldusest, kuna auto oli minukäes juba üle 60 tkm veerenud siis kulunud oli nii mõnigi asi - väga palju sai tehtud piduritega, kõik alates voolikutest (tegelikult isegi vask torud osaliselt) ja lõpetades klotsidega on uued, supportitest vasakpoolsed jäid vanad - pole mõtet vahetada asju mis töötavad hästi. Lisaks sai ära vahetada 100% kõik filtrid, lambda andur, küünlad kuni rootorini (ka juhtmed) vaakumvoolikud, zarniirid, rooliotsad, summuti viimane osa ja veel hulk pudinaid. Nagu uus auto oleks, üks sõber lubas soomest tuua uued tuled ette ja suundadeks, kui sügisel natukenegi rahakott kannatab siis teeks kerele ka ringi peale ja siis asuks elektri autosid ootama, uut bensukat küll enam ei osta :P
Ahjaa, seda plastik juppi mul endiselt korralikku pole (vaata pilti üleeelmine postitus)
Ahjaa, seda plastik juppi mul endiselt korralikku pole (vaata pilti üleeelmine postitus)
Tere üle pika aja, vaatan, et 7 juuni 2013 olin viimati siia midagi kirjutanud. Noh keretöödeni ma ei jõudnud, tuled on kuuris kastis ja kui veel lootusetult hilja pole siis tallinas ühes kohas hoitakse mulle seda puuduvat plastikdetaili. Kui seda arengu tempot vaadata siis tundub, et isegi kui ma elan 100 aastaseks siis jõuan tehtud vaid need asjad mis olen plaaninud esimesse viiekümmnesse :P
Aga vahepeal olen remontinud ikka, mõned pisiasjad ja hooldused, suurematest töödest on uus roolikardaan, see mis me Janekuga ise tegime hakkas ikkagi loksuma ja seekord sai poest päris uus ostetud. Korraks kui päris külm oli siis sai renovaarist uus varta silver dynamic aku ostetud ja midagi oli veel aga see ei meenu. Auto muidu vinks vonks, tehniline seis on minu jaoks olulisel tasemel (so piisab korralistest külastustest, ootamatusi ei ole) aga väga ära on lagunenud tagumise akna põsed. Üldse tahaks järgmise poolaastaga vahetada lae ja põsed ja tegeleda välimusega. Natuke olen mõelnud ka müra isolatsiooni peale kuid see sõltub juba vaba raha hulgast.
Aga vahepeal olen remontinud ikka, mõned pisiasjad ja hooldused, suurematest töödest on uus roolikardaan, see mis me Janekuga ise tegime hakkas ikkagi loksuma ja seekord sai poest päris uus ostetud. Korraks kui päris külm oli siis sai renovaarist uus varta silver dynamic aku ostetud ja midagi oli veel aga see ei meenu. Auto muidu vinks vonks, tehniline seis on minu jaoks olulisel tasemel (so piisab korralistest külastustest, ootamatusi ei ole) aga väga ära on lagunenud tagumise akna põsed. Üldse tahaks järgmise poolaastaga vahetada lae ja põsed ja tegeleda välimusega. Natuke olen mõelnud ka müra isolatsiooni peale kuid see sõltub juba vaba raha hulgast.
Ei, 8 kodaraga Ronalid, kutsuti vist Saab Silver Vane. Annyd olid hulka tihedama kodaraga. Aitähh et plastikut hoiad.
Annydel ei ole tihedamalt kodaraid. Neid ongi kaheksa ja väljanägemine ka ühtib sinu omaga. Kasutan võrdluseks ühte saabiklubilise pilti: http://www.saabiklubi.ee/foorum/files.php?pid=233356&aid=19174
Minu viga, on jah vist anny veljed. Minu annyl olid all cross spoke veljed ja sellest vist tekkiski mulle pähe selline seos, et need on anny veljed. Praegu ütleb kuugel, et crossspoke oli pigem CD versioonidel ja rohkem 90 alguses.
Siin on pilte ja natuke infot
http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/#crossspoke
Siin on pilte ja natuke infot
http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/#crossspoke
Kuigi elu on kujunenud nii et 22 tkm nissanis ja napp 1tkm SAABI roolis on kaunitar korras ülevaatuse ja kindlustusega garaazis stardi valmis, jaanuaris sai isegi korra tallinas TTÜ juures tuututamas käidud. Sügisel lasin teha kerge roostetõrje ja värvida koopa ääri ning uste alumisi servi, et asi ei läheks hullemaks. Mis edasi saab väga ei tea, aga kuniks ruumi jagub siis on lihtsalt tore omada + maa inimesel peab olema auto millel on ka konks lubatud ning ms ka -20nega suudaks sind kuhugi kaugemale kui lafka bussini viia :D