Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Sai siis saabionult võõrandamiskeeluga auto ära ostetud, kuna turboklassiku jutud tõid liblikad kõhtu;) Sõidan volitusega ja ootan aega, mil ta saab minu omaks.
Viimasel ajal hakkasid sõitmisega probleemid esinema (suri tühikäigul alguses külmalt välja, pärast ka soojalt). Käisin meistril külas, timmis segu ja turborõhku (seal annab asja timmida ja rõhk oli 1.0bar-i peal, kui 0.6 oleks soovitatav. Turbiini rakendumisel jättis auke sisse, selle sai nüüd korda). CO2 pidi super olema. Teistest vigadest olen ka teadlik, aga need likvideerib pärast auto omastamist:head:
Täna hommikul aga koledad uudised Ida-Virumaalt:
http://nagi.ee/photos/realrainer/sets/262261/
Viimasel ajal hakkasid sõitmisega probleemid esinema (suri tühikäigul alguses külmalt välja, pärast ka soojalt). Käisin meistril külas, timmis segu ja turborõhku (seal annab asja timmida ja rõhk oli 1.0bar-i peal, kui 0.6 oleks soovitatav. Turbiini rakendumisel jättis auke sisse, selle sai nüüd korda). CO2 pidi super olema. Teistest vigadest olen ka teadlik, aga need likvideerib pärast auto omastamist:head:
Täna hommikul aga koledad uudised Ida-Virumaalt:
http://nagi.ee/photos/realrainer/sets/262261/
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Hommikul avastasin:angry: Pole sõnu:conf:
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Siduriga mingi jama. Ta ei libise, lahutab ilusti aga just pedaali vajutusel mingi kala - vahel ka mitte. Pedaali taga peaks olema peasilinder, eks?
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Käisin sõpradega peol, olid mulle enda arvates sigalaheda käru keeranud. Iga kui viimne inimene sellest nii vaimustuses, ei mahu pähe.
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siduri asjadest ei saa nagu aru...
aga kuidas sul dokumentide vormistamine on??
aga kuidas sul dokumentide vormistamine on??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Täna näitan siduri geeniusele ette:gun:
Dokumentidega asi ei hiilga - huvitav, mis suuna asi võib kunagi võtta.
Dokumentidega asi ei hiilga - huvitav, mis suuna asi võib kunagi võtta.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Ma vist saan väga hästi aru, mida sa mõtled, sest mu enda klassiku sidur on viimasel ajal täpselt samamoodi hakanud käituma Ma kahtlustan, et peasilindri mansetid on ära kulunud/kulumas (varsti ilmselt hakkab sidur põranda ligidalt lahutama jne).
Algselt postitas: realrainer
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Aljoga, sul õigus:D
Nii, äkki kellelgi on peasilindirit pakkuda?
Nii, äkki kellelgi on peasilindirit pakkuda?
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Uurin päevapoole, ei ole väga meistrimees, loodan, et saan hakkama:beer:
töösilindri oma on raskem vahetada-seda ongi parem teha, kuni sidur veel töötab-saad korvi lamellid kokku suruda kergemalt..
Minul ei olnud seda vedru peasilindri komplektis-käisin Vikingis tellimas eraldi-oli teine nii ära mädanenud seal pidurivedeliku sees, et pudenes mitmeks tükiks kui välja võtsin...
Töösilindreid on ka kahte mõõtu. Siis vaheta juba survelaager ka ära, kui asja lahti kisud...
Minul ei olnud seda vedru peasilindri komplektis-käisin Vikingis tellimas eraldi-oli teine nii ära mädanenud seal pidurivedeliku sees, et pudenes mitmeks tükiks kui välja võtsin...
Töösilindreid on ka kahte mõõtu. Siis vaheta juba survelaager ka ära, kui asja lahti kisud...
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Peale peasilindri eemaldamist ja targemale sõbrale ettenäitamist, sai otsustatud, et sõidab ta lõpuni - too vend ütles, et see käb veel küll ja praegu sõidab probleemivabalt:freak: Vaatame, mis lähiajal Saab!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: realrainer
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:
Tavaliselt on remondikomplektid, kus on kummid ja tihendid, küsi autopoodides.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Troostis käidud, remondikomplekt ära tellitud. Vaheapeal siis natuke keevitamisega tegelenud, kohe "teadmistega" kallale ei kipu. Aga autost siis: maha olen sõitnud 5000+km ja remondi peale kulunud 500 krooni;) Keskmine kütusekulu 8, ei uskunud, et nii hästi läheb! Muidugi tegemist jagub, vaikselt hakkan kätt külge panema ja talvel loodan autot keevitama hakata:thumb:
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Ei ole korda saanud, ausaltöeldes pole mul ka midagi teha, või on? Praegu on tore ka saabionu madala koefitsendiga sõita. Loodan, et ta võtab ühendust:thumb:
E: Millist täissünt õli mootorisse lasta, kogus 4L ?
E: Millist täissünt õli mootorisse lasta, kogus 4L ?
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Pean uue vastuse postitama, et küsimus kuuldavale tuleks. Mis mootoriõli sisse panna? 5w30/40, 10w40 ? viimane ehk originaalilähedasem? On olnud jutte, kus kõrgekvaliteetne täissünt loputab vanal mootoril prahti jms lahti, et mõni mees ei soovita. Saabionu jällegi käskis täissünti panna. Kas poolsünt on niipalju halvemate määrimis/käivitumisomadustega, et ta pole mõeldav? Targemad hehed, võtke sõna