Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer

realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#1

E Juun 07, 2010 20:45

Sai siis saabionult võõrandamiskeeluga auto ära ostetud, kuna turboklassiku jutud tõid liblikad kõhtu;) Sõidan volitusega ja ootan aega, mil ta saab minu omaks.
Viimasel ajal hakkasid sõitmisega probleemid esinema (suri tühikäigul alguses külmalt välja, pärast ka soojalt). Käisin meistril külas, timmis segu ja turborõhku (seal annab asja timmida ja rõhk oli 1.0bar-i peal, kui 0.6 oleks soovitatav. Turbiini rakendumisel jättis auke sisse, selle sai nüüd korda). CO2 pidi super olema. Teistest vigadest olen ka teadlik, aga need likvideerib pärast auto omastamist:head:

Täna hommikul aga koledad uudised Ida-Virumaalt:
http://nagi.ee/photos/realrainer/sets/262261/
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

E Juun 07, 2010 20:54

Mida kuradit seal tehtud on?:freak:
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#3

E Juun 07, 2010 21:16

Näeb välja nii, nagu oleks "teibituuninguga" tegu :(
Küljeaknad paistaks ka nagu miski sodiga koos olema?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

E Juun 07, 2010 21:19

see auto on paremat kohtlemist väärt kohe kindlasti
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#5

E Juun 07, 2010 21:38

Hommikul avastasin:angry: Pole sõnu:conf:
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#6

N Juul 01, 2010 19:14

Siduriga mingi jama. Ta ei libise, lahutab ilusti aga just pedaali vajutusel mingi kala - vahel ka mitte. Pedaali taga peaks olema peasilinder, eks?
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

N Juul 01, 2010 19:18

Teemast veidi mööda... mis sellest teibi- ja värvijamast sai?? Või jäigi nii nagu oli, pahategijad leidmata ja rookisid masina saastast lihtsalt puhtaks ?
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#8

N Juul 01, 2010 21:06

pigemini pedaali kohal on see peasilinder sul. Aga äkki kirjeldad selgemalt, milles see viga siis avaldub????? Mina küll aru ei saand.
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#9

N Juul 01, 2010 21:22

Käisin sõpradega peol, olid mulle enda arvates sigalaheda käru keeranud. Iga kui viimne inimene sellest nii vaimustuses, ei mahu pähe.

Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

N Juul 01, 2010 22:55

siduri asjadest ei saa nagu aru...

aga kuidas sul dokumentide vormistamine on??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#11

R Juul 02, 2010 2:34

Täna näitan siduri geeniusele ette:gun:

Dokumentidega asi ei hiilga - huvitav, mis suuna asi võib kunagi võtta.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#12

R Juul 02, 2010 10:35

Ma vist saan väga hästi aru, mida sa mõtled, sest mu enda klassiku sidur on viimasel ajal täpselt samamoodi hakanud käituma :) Ma kahtlustan, et peasilindri mansetid on ära kulunud/kulumas (varsti ilmselt hakkab sidur põranda ligidalt lahutama jne).

Algselt postitas: realrainer
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#13

R Juul 02, 2010 11:01

Lõppeb asi sellega , et vahel sidur ei lahuta, tekivad õlilekked mansettide vahelt ja lõpuks polegi sidurit. Tasub peasilinder ja töösilinder üle vaadata, remondikomplektid sisse kui vaja - uus õli ja süsteem ära õhutada.
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#14

R Juul 02, 2010 11:51

Aljoga, sul õigus:D
Nii, äkki kellelgi on peasilindirit pakkuda?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#15

R Juul 02, 2010 12:25

Kas peasilinder ise on peetis või äkki piisab ainult tihendite vahetamisest? Tihendite remondikomplekti saad 40-50 eeguga (nt autoosad.ee, soovitavalt osta juurde ka uus vedru).
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#16

R Juul 02, 2010 12:38

Sõltuvalt tootjast võib remondikomplekt juba seda vedru sisaldada
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#17

R Juul 02, 2010 13:14

Uurin päevapoole, ei ole väga meistrimees, loodan, et saan hakkama:beer:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#18

L Juul 03, 2010 0:50

töösilindri oma on raskem vahetada-seda ongi parem teha, kuni sidur veel töötab-saad korvi lamellid kokku suruda kergemalt..
Minul ei olnud seda vedru peasilindri komplektis-käisin Vikingis tellimas eraldi-oli teine nii ära mädanenud seal pidurivedeliku sees, et pudenes mitmeks tükiks kui välja võtsin...
Töösilindreid on ka kahte mõõtu. Siis vaheta juba survelaager ka ära, kui asja lahti kisud...
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#19

K Juul 07, 2010 21:07

Peale peasilindri eemaldamist ja targemale sõbrale ettenäitamist, sai otsustatud, et sõidab ta lõpuni - too vend ütles, et see käb veel küll ja praegu sõidab probleemivabalt:freak: Vaatame, mis lähiajal Saab!
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#20

R Juul 30, 2010 12:09

Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

R Juul 30, 2010 13:57

Algselt postitas: realrainer
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:

Tavaliselt on remondikomplektid, kus on kummid ja tihendid, küsi autopoodides.
__In Boost We Trust__
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#22

P Sept 05, 2010 12:20

Troostis käidud, remondikomplekt ära tellitud. Vaheapeal siis natuke keevitamisega tegelenud, kohe "teadmistega" kallale ei kipu. Aga autost siis: maha olen sõitnud 5000+km ja remondi peale kulunud 500 krooni;) Keskmine kütusekulu 8, ei uskunud, et nii hästi läheb! Muidugi tegemist jagub, vaikselt hakkan kätt külge panema ja talvel loodan autot keevitama hakata:thumb:
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#23

P Sept 05, 2010 12:41

Kuidas võõrandamiskeeluga on? Oled selle asja korda saanud?
Regular Saab Guy
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#24

T Sept 07, 2010 18:25

Ei ole korda saanud, ausaltöeldes pole mul ka midagi teha, või on? Praegu on tore ka saabionu madala koefitsendiga sõita. Loodan, et ta võtab ühendust:thumb:
E: Millist täissünt õli mootorisse lasta, kogus 4L ?
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#25

K Sept 15, 2010 16:35

Pean uue vastuse postitama, et küsimus kuuldavale tuleks. Mis mootoriõli sisse panna? 5w30/40, 10w40 ? viimane ehk originaalilähedasem? On olnud jutte, kus kõrgekvaliteetne täissünt loputab vanal mootoril prahti jms lahti, et mõni mees ei soovita. Saabionu jällegi käskis täissünti panna. Kas poolsünt on niipalju halvemate määrimis/käivitumisomadustega, et ta pole mõeldav? Targemad hehed, võtke sõna
Vasta