Nii, nüüd siis aeg niikaugel, et võib näidata oma eelmise kevade ostu.
Auto tuli eelmise aasta aprillis Ameerikast Ohiost. Pärast võrdlemisi masendavat kolme kuud (kui lõpuks ARKis arvele sain) olin valmis käega lööma - nii kõrini oli igasugusest asjaajamisest. Vahetada pidi esituled, esiklaas jne. Uurisin variante ja otsustasin oodata kevadeni. Märtsis hakkasin tegutsema - vahetasin klaasi, tuled, kõpitsesin summutit, vaatasin pidurid jms üle. Juuli alguses läbisin ülevaatuse. Sõita sai 200 km, kui katki läks ventilaatori rihm. Vahetusse läksid kõik rihmad - nii mädad olid. Nüüd on oma 500 km sõidetud ja tunne on ikka ülim.
See hea poole pealt. Praegu ei hakka panema pilte asjadest, mis valesti on.
Lühidalt öeldes:
katus ei käi (jumal teab mis viga on),
aircon ei tööta,
elektriakende karp on katki,
püsikiirusehoidja ei tööta,
roostet ei ole palju (vähemalt võrreldes eelmise 900, mis mul oli), ent siiski piisavalt,
raadio ei tööta,
juhiistme nahk on õmblustest lahti,
ilmselt veel midagi, aga kõik ei tule kohe meeldegi.
Mis töötavad, ja seda päris korralikult on käigud ja mootor. Hea seegi.
Kuna kõike korraga ei jõua, siis kohe ka kaks küsimust - ega kellelgi seda aknatõstukite karpi pole üle, mis kahe istme vahele käib? Ja teiseks - mis teema selle kahe raadioga on? Üks üleval, teine all? Kui tahan raadiot korda saada, mida tegema peaks?
Saab 900 Cabrio, 1989, Mad1s
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
katus ei käi?
kas sa seda varianti oled proovinud, et süüde sisse ja käsipidur peale?
:facts:
kas sa seda varianti oled proovinud, et süüde sisse ja käsipidur peale?
:facts:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Stereo kallal nokitsema hakkad tasub kõlarid ka üle vaadata. Minu autol olid esikõlarite membraani kummiäärised pulbriks muutunud ja tükati välja kukkunud.
Asjadel on oma kindlad terminid ja nimetused ka kindlasti aga loodan, et saad aru mida silmas pidasin.
Asjadel on oma kindlad terminid ja nimetused ka kindlasti aga loodan, et saad aru mida silmas pidasin.
Tere tulemast kabrioklassikute peresse, hea näha, et selliseid autosid aeg ajalt meile ikka tekkib :beer:
Mõned mõtted, vihjed seoses probleemidega.
Soovitan soetada Bentley manuaali, see aitaks palju paremini auto hingeelusse süveneda ja vigasid leida.
http://www.kriso.ee/Saab-900-16-valve-Official-Service/db/9780837603131.html
katus ei käi (jumal teab mis viga on) - käi läbi elektriahelad ja kontrolli, kas hüdraulika pumbas on piisavalt õli (pump asub tagaistme all)
aircon ei tööta - soovitaks pöörduda mõnda pädevasse töökotta, nt Troost Autosse, Viki pani mu autol ka kondi käima nagu niuhti
püsikiirusehoidja ei tööta - kontrolli elektriahelad ja vaakumvoolikud üle, mul oli näiteks voolik armatuuri alt lahti
raadio ei tööta - ülemine osa on raadio/kassetikas, alumine ekvalaiser (mõnel versioonil oli ka cd mängija), ilmselt tahab see raadio koodi saada, kui toide on vahepeal maas olnud. Kas sul mingisugused raadio või auto manuaalid olid kaasas? Mul oli näiteks kood kritseldatud ühe sarnase manuaali lehe servale.
Mõned mõtted, vihjed seoses probleemidega.
Soovitan soetada Bentley manuaali, see aitaks palju paremini auto hingeelusse süveneda ja vigasid leida.
http://www.kriso.ee/Saab-900-16-valve-Official-Service/db/9780837603131.html
katus ei käi (jumal teab mis viga on) - käi läbi elektriahelad ja kontrolli, kas hüdraulika pumbas on piisavalt õli (pump asub tagaistme all)
aircon ei tööta - soovitaks pöörduda mõnda pädevasse töökotta, nt Troost Autosse, Viki pani mu autol ka kondi käima nagu niuhti
püsikiirusehoidja ei tööta - kontrolli elektriahelad ja vaakumvoolikud üle, mul oli näiteks voolik armatuuri alt lahti
raadio ei tööta - ülemine osa on raadio/kassetikas, alumine ekvalaiser (mõnel versioonil oli ka cd mängija), ilmselt tahab see raadio koodi saada, kui toide on vahepeal maas olnud. Kas sul mingisugused raadio või auto manuaalid olid kaasas? Mul oli näiteks kood kritseldatud ühe sarnase manuaali lehe servale.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson