Saab 900i 16v 3D, 1991, RAF (endine SeekordJaak masin)

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#76

E Nov 01, 2010 18:29

vilkumise põhjus võib kõige tõenäolisemalt olla ühes väikeses juhtmes, mis geneka taha läheb ja selle halvas kontaktis.

laadismist saad kontrollida testriga. töötava moto puhul pööretel 2000 + peab tester näitrama 14 V.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#77

K Nov 03, 2010 19:01

Algselt postitas: ivomets
vilkumise põhjus võib kõige tõenäolisemalt olla ühes väikeses juhtmes, mis geneka taha läheb ja selle halvas kontaktis.

laadismist saad kontrollida testriga. töötava moto puhul pööretel 2000 + peab tester näitrama 14 V.


Tänud ivomets vihje eest. Tegin kontrolli ära ja tester näitas põhimõtteliselt 14v (mõõtmise tegin nii et ühe testri otsa panin vastu juhtme kontakti ja teise otsa vastu geneka raami - kas oli õige mõõtmise viis?). See väike juhe mis seal oli logises tõesti kahtlaselt. Kuid enam tuluke ei vilkunud kuni tänaseni, kui töölt koju sõites viskas tule jälle põlema (põls, kuid valguse intensiivsus pidevalt kõikus). Jätsin auto seisma ja liigutain seda pisikest juhet kuid ei midagi, ei teinud tulukese põlemist ei paremaks ega halvemaks. Mõne aja pärast sõidu pealt kustus äkki tuli ise ära ja ei midagi muud.

Kas on sellel anomaalial ehk ka muud seletust?
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#78

L Nov 06, 2010 12:48

Pingeregulaatori harjad on kulunud. Üks on pikem kui teine ja ilmselt selle pärast tuli vireleb mitte ei põle.
Mõõtmise seisukohalt laeb genekas akut veel ilusti 14v+
Autol on hetkel 14v pinge regulaator.
Kui ma panen selle asemele näiteks 15v, mis siis juhtub, kui juhtub (halvas mõttes)?
Kas on mõistlik panna 15v või mitte?
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#79

T Juul 05, 2011 23:15

Niih - selle aastane ülevaatus läbitud. Aga mul on siin arusamatus. ma ei mõista, mida need näidud tähendavad samas, väga tahaks neist numbritest aru saada. Ehk keegi suuresüdamegasaabihuviline viitsib mulle need lahti seletada :D

"Bensiin kat." kategooria:
mida antud mõõdetud tulemused näitavad/tähendavad? on nad head või väga head või hoopis üli head või keskmised???
1. Oom - lubatud (1200) - mõõdetud (860) [mida see oom üldse tähendab ja mida seal täpsemalt mõõdetakse?]
2. CO - lubatud (0,5 - mõõdetud (0,003) [mis see täpsemalt endast kujutab?]
3. CH - lubatud (100) - mõõdetud (17) [ja mis see endast üldse kujutab?]
4. Lambda - lubatud (1) - mõõdetud (1.011) [ja mis see veel on? mul oli see tegelikult natuke suurem kui lubatud, mida see tähendada võiks???]

samad mõõtmised "ei suitse" kategoorias:
1. 3500 vs 2490
2. 0,3 vs 0,005
3. 100 vs 10
4. 1 vs 1,011

Igasugune teadmine on teretulnud ja olen ülitänulik kui raatsite vastata.
;)
Vasta